Forum Klubu ROVERki.pl :: [220 Coupe Turbo] Problem z układem chłodzenia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[220 Coupe Turbo] Problem z układem chłodzenia
Autor Wiadomość
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 10, 2015 12:36   

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID002264
2

http://www.iparts.pl/czes...38-1160054.html

[ Dodano: Czw Gru 10, 2015 12:36 ]
http://e-katalog.intercar...chlodzacej.html
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 10, 2015 12:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Gru 10, 2015 15:26   

Markzo napisał/a:
Wysylasz w zle miejsca :P
O sz Ty! :D Ale verneta już nie chce :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 10, 2015 15:46   

to zalatwie wahlera :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Gru 10, 2015 16:46   

Markzo napisał/a:
to zalatwie wahlera
Trzymam za słowo :D

Jeszcze Harry zalatwil namiar na OEm w ASO landrover, ale trzeba czekać.

W weekend mam nadzieję zrobię test i zobaczę jak wygląda pompa wody
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Gru 13, 2015 22:12   

Witam. W moim Ti wskazówka również lubi lecieć do dołu podczas spokojnej jazdy. Czy ktoś testował termostat od renault 4 ? https://www.google.pl/sea...9UnQdBHxv-CM%3A
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 13, 2015 23:03   

Rademenez_ ja i parę innych osób mamy takie w 75 CDT.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Gru 14, 2015 12:01   

Rademenez_ napisał/a:
Witam. W moim Ti wskazówka również lubi lecieć do dołu podczas spokojnej jazdy.
A leci gwałtownie czy spokojnie opada? i czy z nawiewów wówczas leci chłodniejsze powietrze?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 16:22   

Witam. Termostat wymieniałem dwa razy. Vernet z tomateam. Korek zbiornika wyrównawczego rownież. Jak Rover się rozgrzewa, nim wskazówka temperatury się ruszy leci letnie powietrze z nawiewów przy ok 0 stopni. W miarę jazdy wskazówka się podnosi. Dochodzi do połowy i przy jeździe po mieście tak się utrzymuje. Chyba , że jadę równo na 4 biegu to opada do 1/4 skali. Tak samo poza miastem. 1/4 skali. Czy zima, czy lato. Dlatego kupiłem gates'a. Ma inaczej ustawiony siłownik , który powinien być bardziej w strumieniu przepływającego chłodziwa. Niestety nie zamontowałem go jeszcze. Czekam na wenę i pomysł na odpowietrznik. Jeśli o pompie wody mowa. W drugim , niedawno kupionym Ti , uszkodzone okazało się sprzęgło łączące pompę wspomagania z pompą wody. Widełki sprzęgła na pompie wspomagania obracały się luzem. Objawy to brak przepływu chłodziwa na wolnych obrotach przez wężyk przelewowy na zbiorniczku wyrównawczym. Po dodaniu gazu, coś tam leciało, pewnie troszkę momentu to poluzowane sprzęgło czasem przenosiło na pompę wody. Nie wiedząc o tym sprzęgle , wymieniłem dobrą pompę , na dobrą. Dopiero po zalaniu płynem , odpaleniu i rozczarowaniu okazało się, ze wymiana pompy na nic. Nie pozostało nic innego, jak wymontowanie pompy wspomagania. Niestety walka z wymontowaniem pompy, po użyciu kiepskiego klucza i zniszczeniu łba śruby, zajęła 3h. Pomogło dopiero przyspawanie nakrętki do śruby. Sprzęgło po wyjęciu pompy przyspawane do osi i ładnie wyszlifowane. Po złożeniu działa, jednak bez termostatu nie przełączał się na gaz. Parownik wpięty równolegle do nagrzewnicy. Czyli chłodziwo przez brak termostatu płynie łatwiejsza drogą, przez chłodnicę, omijając parownik i nagrzewnicę. Zamontowanie termostatu naprawiło problem z obiegiem chłodziwa.
Pozdrawiam
_________________
MG ZS180
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lut 07, 2016 18:27   

Siema.

U mnie sprawa chyba się powoli wyjaśnia, co do opadania temp podczas jazdy, podłączyłem w końcu dodatkowy wskaźnik temperatury wody i okazuje się ze te wahania przedział mniej więcej 3-5 *C tak ze spoko, na OEM wskaźniku na desce to wyglądało tak jakby temp spadała o 20 *C :D

Co do nadmiernego nagrzewania na postoju i puchnących węży. Przypomnę, że grzał się wyłącznie na postoju do tego trochę twardniały węże ale bez tragedii, okazuje się że wentylator załączał się zdecydowanie za późno bo jak było już ponad 115*C. Wina leży po mojej stronie, silnik wcześniej znajdował się w eR620 Ti a tam są dwa biegi wentylatorów, wentylatorami steruje ECU. Natomiast w cupejce wcześniej siedziała k seria a tam wentylatory maja jeden bieg, znaczy idą pełna mocą od razu, wychodzi na to ze brakuje tego jakby 1 biegu, wentylatory startują dopiero na 2gim.

Trzeba poprawić instalacje wentylatorów, i powinno być ok
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [Rover 216 Coupe 96']problem z układem chłodzenia? HGF?
Markzo Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
39 Czw Sty 13, 2011 10:44
Gość
Brak nowych postów [216 coup] nietypowy problem z układem chłodzenia
patryk199390 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Nie Paź 04, 2015 17:17
filip9519
Brak nowych postów [R 220 turbo coupe] Problem z hamulcami
Pyros Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Nie Wrz 12, 2010 12:48
Pyros
Brak nowych postów [R 220 turbo coupe] Problem ze skrzynią / sprzęgłem.
Pyros Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Wto Sie 17, 2010 10:32
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink