Forum Klubu ROVERki.pl :: [silnik KV6] Po rozgrzaniu trzyma wysokie obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[silnik KV6] Po rozgrzaniu trzyma wysokie obroty
Autor Wiadomość
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Gru 12, 2015 09:28   [silnik KV6] Po rozgrzaniu trzyma wysokie obroty
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002

Pacjent to Freelander KV6 z 2002r
Po rozgrzaniu silnika trzyma wysokie obroty 1500-1600
Jak silnik jest zimny i jest na ssaniu to wszystko jest OK.
Gdzie szukać przyczyny
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 12, 2015 09:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sob Gru 12, 2015 16:43   

Od Krokowca warto by zacząć jesli po rozgrzaniu się tak dzieje.
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Gru 12, 2015 18:04   

przy V6 najczęściej nie domyka się przepustnica.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 12, 2015 21:21   

sknerko napisał/a:
przy V6 najczęściej nie domyka się przepustnica.
no tak może być zasyfiona majonezem i się nie domykać ale co masz na myśli SyntaX że na ssaniu jest ok tzn ile ma na ssaniu ?? 750 czy ponad 1000 ??
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Gru 13, 2015 08:30   

Zanim się nie rozgrzeje trzyma około 900 obrotów.
 
 
Precello 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 25



Wysłany: Nie Gru 13, 2015 09:06   

To też dziwne że tylko 900 obrotów. Mój MG ZS kv6 na zimnym rozpoczyna pracę od ok. 1000-1200obr i systematycznie się zmniejsza do 750obr.
Czyli u Ciebie z 900obr rośnie do 1600obr?
To wina przepustnicy lub krokowca lub zatkanych masłem przewodów odpowietrzenia silnika (te idące do przepustnicy). Ja 2 lata temu miałem w zimę problem z zawieszającymi się obrotami właśnie przez te przewody. Pomogła mi jazda na wysokich obrotach żeby tą maź rozpuścić i przewody udrożnić. Czytałem też że linka gazu przy przepustnicy może się zacinać i tez może być przyczyną - pomaga przesmarowanie/psiknięcie wd40
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Gru 13, 2015 12:38   

SyntaX napisał/a:
Zanim się nie rozgrzeje trzyma około 900 obrotów.
Za mało, V6 zupełnie zimny ma ok 1500obr (mój ma 1450 mniej więcej a zieciunia automat 1500) stawiam na zapchane odmy bo kiedyś chyba Zukowaty miał podobnie ew. zasyfiony krokowy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Ricardus 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 211
Skąd: Grotniki

MG ZT-T

Wysłany: Nie Gru 13, 2015 15:14   

Stawiam na krokowy i czyszczenie przepustnicy. Miałem podobne objawy, które zmieniły się z czasem w powolne schodzenie z obrotów lub ich zacinanie po dodaniu gazu. Po czyszczeniu wszystko ustało.
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 14, 2015 16:18   

Do tego jeszcze MAP do kąpieli :P

[ Dodano: Pon Gru 14, 2015 16:18 ]
Przypomniało mi się że jeszcze mogą być takie jaja jak jest odma nieszczelna/dziurawa
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pon Gru 14, 2015 20:02   

Przy nieszczęsnej odmie będzie falował:-)
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Gru 14, 2015 22:06   

No nic jutro działamy ale to chyba właśnie będzie odma bo mam wrażenie że gdzieś słyszę świst powietrza.
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Gru 15, 2015 11:01   

SyntaX napisał/a:
chyba właśnie będzie odma bo mam wrażenie że gdzieś słyszę świst powietrza.
Jak ostatnio słyszałem świst to był nieszczelny VIS chyba power
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Gru 15, 2015 22:50   

Zrobione
Winna była jedna ze sprężyn na przepustnicy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Freelander] wysokie obroty
tomalo Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 3 Wto Lut 08, 2011 23:30
Boncky
Brak nowych postów [Freelander] Wysokie obroty
arthurs Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 4 Wto Lis 25, 2008 20:34
arthurs
Brak nowych postów [Freelander] Za wysokie obroty na biegu jałowym?
konrig Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Wto Lis 11, 2008 16:45
przemo285
Brak nowych postów [Freelander] Za wysokie i czasem falujące wolne obroty.
KSCar Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 5 Nie Paź 03, 2010 09:41
KSCar
Brak nowych postów [Freelander 2001TD4]Odpalanie po rozgrzaniu i problem z mocą
krzyskol7 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Cze 16, 2016 22:46
krzyskol7



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink