Forum Klubu ROVERki.pl :: R 25 STREETWISE by Marc-in
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R 25 STREETWISE by Marc-in
Autor Wiadomość
Marc-in 



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 61
Skąd: Silesia

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 17:58   

Czas pokaże ;)
aż takiego przyrostu nie będę ładować do auta, którym jeżdżę na codzień
do pracy, ale kolego popytaj ludzi, którzy zajmują się remapami, softami etc.
Nie mam zamiaru tutaj nikogo uświadamiać.
Wystarczy odłączyć egr'a czy nawet kata wyciąć i już silnik diselowski zaczyna lepiej pracować ;)
Koleś, który się tym zajmuje robi każde tdi 105kM na 190-200 samym softem.
Warunkiem są sterowniki BOSCHA, a takie właśnie maja r25 ;)
Zobaczymy co mi wyjdzie na hamowni i może pomyślimy dalej ;)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 22, 2016 17:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 18:09   

Marc-in napisał/a:
Zobaczymy co mi wyjdzie na hamowni

Silnik bokiem :mrgreen:
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 18:41   

Marc-in, Santa Klara :d pogadamy jak już zrobisz program :d
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 19:27   

Marc-in, nie wszystko jest takie piękne, jak się wydaje. Znajomi mają Łałdi A6 w Kle-Kle-I, właśnie z tego typu mapami. Owszem, samochód wgniata w fotel i świetnie jedzie nawet pod obciążeniem, ale zarżnęli już 2 turbiny i zaliczyli awarię uszczelki pod głowicą. Co za dużo to nie zdrowo. Diesel to nie benzyniak, który w wolnossącej konfiguracji potrafi mieć 100 KM z 1 litra pojemności.
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
Marc-in 



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 61
Skąd: Silesia

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 20:54   

Ja wszystko rozumiem i sie zgadzam z Wami!!!
Pisałem, że więcej nie chcę z mojego klekota wyciągnąć
bo nie ma to sensu w tak małej jednostce ;)
Można zrobić remapa tylko na chwilę żeby sprawdzić tylko na jednym wjeździe na hamowni
ile jest w stanie z siebie wydmuchać....
Tylko czy jest sens?
To auto mi służy na co dzień; praca, zakupy, czasem dłuższa wycieczka.
Nie chcę inwestować w swapy hamulców, padniętą turbinę, padnięte sprzęgło
bo tak by się pewnie to skończyło...
Mam plan jeszcze na ciemne szyby, korektę lakieru, jakiś wydech...
...i tyle. Źle niektórzy interpretują ;)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 21:50   

ta 180-190km... :rotfl: po czipsie mieli na 4tym biegu :haha: bez jaj, nikt 170KM w Polsce nie złamał i to na zmienionej sprężarce, wtryskach itp a Ty mówisz o wyniku wyższym na serii? Ładny kit ktoś Ci wkręca a łykasz to jak młody pelikan ;) to mój powinien na 5tce przy 60 urywać półosie... zejdźmy na ziemie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 22:08   

Markzo napisał/a:
ta 180-190km... :rotfl: po czipsie mieli na 4tym biegu :haha: bez jaj, nikt 170KM w Polsce nie złamał i to na zmienionej sprężarce, wtryskach itp a Ty mówisz o wyniku wyższym na serii? Ładny kit ktoś Ci wkręca a łykasz to jak młody pelikan ;) to mój powinien na 5tce przy 60 urywać półosie... zejdźmy na ziemie ;)
:mrgreen: nie no Marek ty to masz torsena to na ośce masz tylko połowę kuni :D a kolega będzie miał pierdylion koni na jednej, żarcik :hurra:
 
 
Khonju 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 90
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 22:16   

Marzenia są różne - niekoniecznie realne. Żeby te 170 koni mieć to chyba trza turbine ze Scanii :D
_________________
Nie sprzęt, lecz technika czyni z ciebie zawodnika.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 22:19   

Khonju napisał/a:
Marzenia są różne - niekoniecznie realne. Żeby te 170 koni mieć to chyba trza turbine ze Scanii

Akurat Firq miał turbo VNT i bodajże 170KM i 305Nm, Raptile ma też VNT i chyba 150KM ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Khonju 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 90
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 22:26   

No widzisz. To co by było jakby takiego Holseta rozmiaru bębna od pralki zamontował? :D
_________________
Nie sprzęt, lecz technika czyni z ciebie zawodnika.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Lut 23, 2016 11:11   

w tdi da sie 130konnym np na chwile220km ustawic, co z tego skoro ten setup nie przetrzyma dlugo ;-) kolega nam troche odleciał w kraine fantazji, zdarza sie ;-)
 
 
 
Marc-in 



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 61
Skąd: Silesia

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 29, 2016 17:53   

:P
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lut 29, 2016 18:01   

Marc-in, o ile ten Twój tuner nie zrobił Ci mapy mafless to powiedz papa przepływomierzowi ;-)
 
 
 
Marc-in 



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 61
Skąd: Silesia

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 29, 2016 18:45   

Przepływka rzecz nabyta ;)
Będę obserwować cały czas...
Podzielę się wiadomościami :) :) :) jak by co
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lut 29, 2016 18:52   

A wystarczyło obserwowac dział tuningu i byś miał i konie i 0 stresu z przepływką :wink:
 
 
 
Marc-in 



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 61
Skąd: Silesia

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 18, 2016 11:39   

Wykresu jeszcze nie mam...
ale za to kilka świeżych fotek ;)
Dach poczerniał i się zmatowił :-|



Po dorobieniu dystansów zmieniających rozstaw przymiarka
RH i BBSów - 18"....
Teraz przydała by się gleba...





RH chyba pójda na wałki bo ET za duże, ale "zniknie" ze 20mm - i powinno wystarczyć ;)

 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Maj 18, 2016 12:51   

słabo ten dach :/ fele fajne ale raz za duże, a dwa rant ładny bedzie do pierwszego krawęznika ;-)
 
 
 
Marc-in 



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 61
Skąd: Silesia

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 18, 2016 13:51   

Felgi są z beemki i staram się omijać krawężniki od dawna ;)
Co do dachu....
Idą jeszcze szyby do oklejenia, lusterka i wszystkie przednie "świecidełka"
więc będzie to do siebie pasować ;)
Jak jeszcze pomaluję listwy i zderzaki to już w ogóle ;)
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Maj 18, 2016 14:08   

Nie obraź się bo to Twoje auto i wg swojego gustu robisz ale takie tuningi jak Ty mu robisz to sa spoko (wg mnie zresztą nawet tam nie są spoko) do golfa 3-4 a nie do R, ale zrobisz go jak chcesz bo jest Twój :ok: .
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 18, 2016 16:47   

Troche lipa z tymi felgami, bo strasznie wysoko stoi i wygląda jak na szczudłach, lepiej pasują ori 16tki - pseudo suv'iasto wygląda całość.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink