Czas pokaże
aż takiego przyrostu nie będę ładować do auta, którym jeżdżę na codzień
do pracy, ale kolego popytaj ludzi, którzy zajmują się remapami, softami etc.
Nie mam zamiaru tutaj nikogo uświadamiać.
Wystarczy odłączyć egr'a czy nawet kata wyciąć i już silnik diselowski zaczyna lepiej pracować
Koleś, który się tym zajmuje robi każde tdi 105kM na 190-200 samym softem.
Warunkiem są sterowniki BOSCHA, a takie właśnie maja r25
Zobaczymy co mi wyjdzie na hamowni i może pomyślimy dalej
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 22, 2016 17:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Marc-in, nie wszystko jest takie piękne, jak się wydaje. Znajomi mają Łałdi A6 w Kle-Kle-I, właśnie z tego typu mapami. Owszem, samochód wgniata w fotel i świetnie jedzie nawet pod obciążeniem, ale zarżnęli już 2 turbiny i zaliczyli awarię uszczelki pod głowicą. Co za dużo to nie zdrowo. Diesel to nie benzyniak, który w wolnossącej konfiguracji potrafi mieć 100 KM z 1 litra pojemności.
Ja wszystko rozumiem i sie zgadzam z Wami!!!
Pisałem, że więcej nie chcę z mojego klekota wyciągnąć
bo nie ma to sensu w tak małej jednostce
Można zrobić remapa tylko na chwilę żeby sprawdzić tylko na jednym wjeździe na hamowni
ile jest w stanie z siebie wydmuchać....
Tylko czy jest sens?
To auto mi służy na co dzień; praca, zakupy, czasem dłuższa wycieczka.
Nie chcę inwestować w swapy hamulców, padniętą turbinę, padnięte sprzęgło
bo tak by się pewnie to skończyło...
Mam plan jeszcze na ciemne szyby, korektę lakieru, jakiś wydech...
...i tyle. Źle niektórzy interpretują
ta 180-190km... po czipsie mieli na 4tym biegu bez jaj, nikt 170KM w Polsce nie złamał i to na zmienionej sprężarce, wtryskach itp a Ty mówisz o wyniku wyższym na serii? Ładny kit ktoś Ci wkręca a łykasz to jak młody pelikan to mój powinien na 5tce przy 60 urywać półosie... zejdźmy na ziemie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
ta 180-190km... po czipsie mieli na 4tym biegu bez jaj, nikt 170KM w Polsce nie złamał i to na zmienionej sprężarce, wtryskach itp a Ty mówisz o wyniku wyższym na serii? Ładny kit ktoś Ci wkręca a łykasz to jak młody pelikan to mój powinien na 5tce przy 60 urywać półosie... zejdźmy na ziemie
nie no Marek ty to masz torsena to na ośce masz tylko połowę kuni a kolega będzie miał pierdylion koni na jednej, żarcik
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Lut 23, 2016 11:11
w tdi da sie 130konnym np na chwile220km ustawic, co z tego skoro ten setup nie przetrzyma dlugo kolega nam troche odleciał w kraine fantazji, zdarza sie
Felgi są z beemki i staram się omijać krawężniki od dawna
Co do dachu....
Idą jeszcze szyby do oklejenia, lusterka i wszystkie przednie "świecidełka"
więc będzie to do siebie pasować
Jak jeszcze pomaluję listwy i zderzaki to już w ogóle
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Maj 18, 2016 14:08
Nie obraź się bo to Twoje auto i wg swojego gustu robisz ale takie tuningi jak Ty mu robisz to sa spoko (wg mnie zresztą nawet tam nie są spoko) do golfa 3-4 a nie do R, ale zrobisz go jak chcesz bo jest Twój .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum