Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Zgasł. Zapaliła się wiązka.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Zgasł. Zapaliła się wiązka.
Autor Wiadomość
MokraWoda 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 164
Skąd: Wyszków

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 25, 2016 10:39   [R75] Zgasł. Zapaliła się wiązka.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Wczoraj na skrzyżowaniu rover zgasł, na komputerze na chwile pokazał się przekreślony kanister. Paliwo jest, ale nie odpalał, obstawiałem pompke paliwa. Zaciągnęliśmy samochód pod dom, i jak już miałem wysiadać, zamykałem szybę, ale podnosiła się bardzo powoli, zaraz zobaczyłem, że wycieraczki bardzo powoli się podnoszą (zapłon wyłączony bo kluczyk już w ręku). Znajomy który mnie holował jak wysiadł to zobaczył, że na chwile zaświeciła się lewa przednia lampa, no i potem już tylko powiedział, że się pali bo walił dym z pod maski. Zdążyłem tylko zobaczyć że zapaliła się wiązka pod przednią lewą lampą. Na szczęście szybko to zgasiliśmy, i teraz to nawet z góry nie widać gdzie się zapaliło. Słyszał ktoś o takich przypadkach? Lub co mogło pójść, że do tego doszło? A może się ktoś orientuje ile może sobie policzyć za to elektromechanik?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 25, 2016 10:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Sty 25, 2016 11:08   

Bez rozebrania, to trochę wróżenie z fusów. Może to z wiązki od wentylatora, może w puszce z bezpiecznikami jakiś horror się wydarzył?

Mnie się kiedyś spalił i stopił wentylator wraz z kawałkiem obudowy oraz przewodów doń dochodzących. Przed tym zdarzeniem miałem tylko takie objawy jak przygasające zegary, a właściwie to takie pulsujące raz jaśniej, raz ciemniej... Za 5 min. czułem swąd spalenizny i miałem najgorsze wizje.

Musisz prześwietlić całą wiązkę, co nie będzie łatwe w warunkach podwórkowych.
Raczej garaż i kilkanaście godzin roboty. Zobacz grodzie, sprawdź stan przewodów + w puszcze i samą puszkę oraz puszkę bezpieczników nad nogami pasażera. Punkty masowe także. Wiązka sprawdź od wentylatora aż po kabinę. Zwłaszcza tu gdzie narażona jest na czynniki zewnętrzne.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 25, 2016 12:28   

Marek, ale tak sie dzieje jak kto bagatelizuje takie sprawy:

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101159&sid=aafe519ac735f8fbbe45a1435d236484
_________________
75 Red Edition
 
 
MokraWoda 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 164
Skąd: Wyszków

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 25, 2016 12:30   

Bagatelizować może i bagatelizuję, ale po odpięciu całkiem webasta, wszystko wróciło do normy. Nawet do głowy mi nie przyszło, że ot tak z niczego bez włączonego zapłonu bez wcześniejszych jakichkolwiek oznak (po odłączeniu webasta) działy się takie rzeczy.
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 25, 2016 18:34   

longer86 napisał/a:
Marek, ale tak sie dzieje jak kto bagatelizuje takie sprawy:

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101159&sid=aafe519ac735f8fbbe45a1435d236484


No właśnie na rzeczy już wcześniej coś się działo, i te sprawy miały bezpośrednie przełożenie na siebie.

MokraWoda napisał/a:
Bagatelizować może i bagatelizuję, ale po odpięciu całkiem webasta, wszystko wróciło do normy. Nawet do głowy mi nie przyszło, że ot tak z niczego bez włączonego zapłonu bez wcześniejszych jakichkolwiek oznak (po odłączeniu webasta) działy się takie rzeczy.


Tylko że po wyłączeniu zapłonu na niektórych modułach pozostaje jeszcze napięcie zasilające przez kilka minut :!: Np brak dobrego kontaktu mógł zagrzać tak kable że stopiło izolację i zwarcie gotowe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zapaliła się kontrolka ABS
chodzi o wyjasnienie sprawy zwiazanej z kontrolkami w rover 75
krool Rover serii 75, MG ZT 9 Pon Mar 25, 2013 17:53
tleniony37
Brak nowych postów [R75] Wiązka elektryczna
antek124 Rover serii 75, MG ZT 3 Wto Mar 19, 2019 18:25
antek124
Brak nowych postów [R75] Wiazka sterownika pilota (receiver)
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 3 Sro Sie 22, 2012 11:43
sebol11
Brak nowych postów [R75] Wiązka przy czujniku prędkości
krist Rover serii 75, MG ZT 8 Pią Mar 19, 2010 10:55
apples
Brak nowych postów [rover 75] Wiązka silnika 1.8 a 1.8 turbo
miniex Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Sty 02, 2015 14:35
dzelo23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink