Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Dużo usterek 3 miesiące po zakupie, brak sił.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Dużo usterek 3 miesiące po zakupie, brak sił.
Autor Wiadomość
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Mar 07, 2017 12:09   

Panowie powróciłem !

Rover na chodzie !

Trochę powymieniane, wahacze z tulejami przód prawa i lewa.

Dalej na gazie szarpie przy ruszaniu tak jakby zapowietrzał się a czasami od razu rusza, [rzy redukcji biegów, przy zmniejszeniu prędkości, w mieście cały czas.
Akumulator złom - orientujecie się jaka moc 1.8 ?
Amortyzatory z łożyskami przód do wymiany,
Słabo z nawiewu daje i w ogóle ciepłym nie daje.
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 07, 2017 12:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kilers 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 42
Skąd: Warszawa Mokotów

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 07, 2017 12:22   

PressionLife napisał/a:
Słabo z nawiewu daje i w ogóle ciepłym nie daje.


Ja bym przepłukał nagrzewnice, bo na 100% jest zapchana. To samo ja przeżywałem w tym roku :)
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Mar 07, 2017 12:25   

Kilers napisał/a:
PressionLife napisał/a:
Słabo z nawiewu daje i w ogóle ciepłym nie daje.


Ja bym przepłukał nagrzewnice, bo na 100% jest zapchana. To samo ja przeżywałem w tym roku :)


Mógłbyś, proszę coś więcej powiedzieć, jak się za to zabrać ? :)
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 07, 2017 12:35   

wg instrukcji akumulator :

manualna skrzynia biegów 61Ah

automat 75Ah


Nawiew nie grzieje to albo za mało płynu, albo zapowietrzony, albo zakamieniona nagrzewnica i to zdrowo.
_________________
75 Red Edition
 
 
Kilers 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 42
Skąd: Warszawa Mokotów

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 07, 2017 15:33   

longer86 napisał/a:
albo zakamieniona nagrzewnica i to zdrowo


Ja miałem właśnie tak, lecz wystarczyło przepłukać. Obyło się na szczęście bez wymiany czy naprawy nagrzewnicy :P

PressionLife napisał/a:
Mógłbyś, proszę coś więcej powiedzieć, jak się za to zabrać ?


Niestety, w tym Ci nie pomogę bo swoje auto dawałem do warsztatu który się tym zajmuje.
Zapłaciłem coś koło 150 zł, bo miałem strasznie zapchane (3 razy mechanik przepłukiwał)
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 07, 2017 15:35   

Poszukaj w workshopie - na pewno na forum jest temat i bodajże nawet ze zdjęciami co i jak.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 08, 2017 16:59   

PressionLife napisał/a:
Mógłbyś, proszę coś więcej powiedzieć, jak się za to zabrać ? :)


Kładziesz sie w nogi kierowcy, odkręcasz osłonę tunelu środkowego, tam gdzie jest taka mala kratka nawiewu. Odkrecasz opaskę na połączeniu nagrzewnicy, rozłączasz, trochę płynu wyleci trzeba ręcznik przygotować, wyjmujesz nagrzewnicę, ciągniesz w stronę drzwi, płuczesz/wymieniasz, składasz do kupy uzupełniasz płyn. Poszukaj na forum jest instrukcja z obrazkami co i jak.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Mar 11, 2017 14:18   

slax napisał/a:
PressionLife napisał/a:
Mógłbyś, proszę coś więcej powiedzieć, jak się za to zabrać ? :)


Kładziesz sie w nogi kierowcy, odkręcasz osłonę tunelu środkowego, tam gdzie jest taka mala kratka nawiewu. Odkrecasz opaskę na połączeniu nagrzewnicy, rozłączasz, trochę płynu wyleci trzeba ręcznik przygotować, wyjmujesz nagrzewnicę, ciągniesz w stronę drzwi, płuczesz/wymieniasz, składasz do kupy uzupełniasz płyn. Poszukaj na forum jest instrukcja z obrazkami co i jak.


Wow, dziękuję Ci serdecznie. W tygodniu zabieram się za to, na razie przygotowuje się,żeby to zręcznie zrobić.

Na forum chyba złe szukałem bo widziałem ale do innego modelu Rovera.

Co do płynu w jakim trzeba wypłukać i jaki trzeba uzupełnić powiedz proszę o jakie płyny chodzi ?
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
JaCu 




Dołączył: 09 Sty 2017
Posty: 61

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 11, 2017 15:59   

To trochę teraz ode mnie. Kupiłem 3 miesiące temu r 75 2.5 gaz automat. Mam nie mniej bolączek od ciebie. Po wejściu na mój samochód zobaczysz kosztorys. Jestem w połowie drogi do względnej bezproblemowej używalności. Większość napraw to drobne, niedrogie pierdoły, ale został jeszcze rozrząd i visy, pokazuje mi wypadanie zapłonu sporadycznie, malowanie maski, niesprawny tempomat. W końcu będzie wszystko hulać i będę zadowolony, że kolejny dobry roverek śmiga.

Co do nagrzewnicy to proponuję się przyłożyć i nie zakładać, że w 2 godzinki zejdzie całość. Mi porządne płukanie zeszło 3 godziny. Zamiast ręcznika proponuję blaszkę do ciasta i lejek xD
Sprawdziła się wyśmienicie. Wylatuje około litr cieczy. Nie zapomnij odpowietrzyć układu chłodzenia!
 
 
czort 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 485
Skąd: Góra



Wysłany: Sob Mar 11, 2017 17:29   

PressionLife, http://obrazki.elektroda...._1328967543.jpg
To powinno pomóc
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Kwi 01, 2017 21:30   

czort napisał/a:
PressionLife, http://obrazki.elektroda...._1328967543.jpg
To powinno pomóc


Dziękuję bardzo bardzo to mi się przyda.

Wracając do problemu jeden z użytkowników doradzil mi,żebym decydował mój problem przed zabiegiem na forum.

Ciepły nawiew w ogóle nie leci,leci tylko zimne i jest słaba siła nawiewu nie równa we wszystkich nawiewach,w niektórych nie wyczuwalne.

[ Dodano: Sob Kwi 01, 2017 21:30 ]
Wracamy do problemu SZARPANIA na gazie :

Gaziarz stwierdził, wymiana świec i kabli zapłonowych.

Kable Sen Tech i świece nowe założone, auto szarpie gorzej niż było.

Auto nabiera mocy 40 na godzinę w czasie takim jak normalnie osiąga się 80 km/h.

Dusi się, zbiera się bardzo powoli jakby jechał na jakimś awaryjnym trybie ?

Coś doradzicie ? Ręce mi opadają, auto jest mi niezbędne na co dzień, robię trochę km co dziennie a tu taki psikus.

Cewki nie były wymieniane.

AKTUALIZACJA :

Za pomocą za którą jestem niezmiernie wdzięczny Punx udało Nam się okiełznać " trochę " Rovera.

Wymienione zostały tarcze tył z klockami, akumulator, wahacze przód, cały tłumik, świece i kable zapłonowe w ostatnim czasie.

Wtyczka ODB nie dawała zasilania, zauważyliśmy, że bezpiecznika nie było, wymieniony działa.

Wtyczka daje prąd nawet gdy auto jest wyłączone, drenuje akumulator nie wiem co zrobić, żeby nie działo się tak bo w końcu rozładuje akumulator gdy auto stoi.

Przeskanowane zostało auto TOAFEM :

Błędy po pierwszym podłączeniu :

Kod:
TOAF - Rover 75/MG ZT tool - 0.5.00.51 - Version : 0.5.00.51 - Scan car

TOAF - Rover 75/MG ZT tool - 0.5.00.51 - Version : 0.5.00.51 - Scan car
DDE/DME :
    ID : NNN100683 , HW :   SW :   CI : 01 
    VIN : SARRJSLPNYM171912
    Odometer : ---
    Errors : 13
    P0262 - Cylinder 1 injector circuit high   
    P0262 - Cylinder 1 injector circuit high   
    P0265 - Cylinder 2 injector circuit high   
    P0265 - Cylinder 2 injector circuit high   
    P0267 - Cylinder 3 injector circuit low   
    P0268 - Cylinder 3 injector circuit high   
    P0271 - Cylinder 4 injector circuit high   
    P0650 - Unknown error   
    P1191 - Oxygen sensor heater circuit open circuit, downstream sensors   
    P1191 - Oxygen sensor heater circuit open circuit, downstream sensors   
    P0445 - Evaporative emission control system purge control valve short circuit   
    P0340 - Camshaft position sensor circuit malfunction   
    P0170 - Unknown error   
    ZCS :
    GM : 72110221-1
    SA : 0180C0C08300022A-0
    VN : 0000000011-7
IKE :
    ID : YAC110417 , HW : 01  SW : 09  CI : 02 
    VIN : YM171912
    Odometer : 189155 km
    Errors : 2
    C7 - lever-type sensor 1   
    CF - SII reset   
    ZCS :
    GM : 72110221-1
    SA : 018040C08300022A-C
    VN : 0000000011-7
EWS :
    ID : 88387448 , HW : 03  SW : 06  CI : 81 
    VIN : SARRJSLPNYM171912
    Odometer : 339676km
    Errors : 0
    ZCS :
    GM : 72110221-1
    SA : 018040C08300022A-C
    VN : 0000000011-7
BCU :
    ID : YWC112330 , HW : 12  SW : 55  CI : 02 
    VIN : SARRJSLPNYM171912
    Odometer : ---
    Errors : 14
    07 - All Doors Unlock Relay Circuit Failure   
    A3 - Front window fuse blown   
    A4 - Door lock fuse blown   
    82 - Rear right window motor output   
    80 - Driver window motor output   
    8D - Front wiper speed output   
    81 - Passenger window motor output   
    A2 - Rear window fuse blown   
    9F - Front wiper delay sense input   
    90 - Horn/headlamp wash output   
    8C - Front wiper enable output   
    93 - Heater rear window output   
    02 - Alarm mislock - Driver door open   
    07 - Alarm mislock - Boot open   
LCM :
    ID : YWC105020 , HW : 08  SW : 13  CI : 28 
    VIN : YM171912
    Odometer : 189100 km
    Errors : 0
SRS :
    ID : YWC107090 , HW : 08  SW : 25  CI : 02 
    VIN :
    Odometer : ---
    Errors : 0
ABS/ASC :
    ID : SRB101145 , HW : 51  SW : 01  CI : 01 
    VIN : ---
    Odometer : ---
    Errors : 3
    04 - wheel sensor rear left   
    0E - valve-relay Error   
    21 - wheel sensor front left   
ATC :
    ID : --- , HW : ---  SW : 33  CI : --- 
    VIN : ---
    Odometer : ---
    Errors : 0


Po wykasowaniu błędów i przejechaniu 15 KM na benzynie wyskoczyło 10 błędów :

Kod:
TOAF - Rover 75/MG ZT tool - 0.5.00.51 - Version : 0.5.00.51 - Scan car

TOAF - Rover 75/MG ZT tool - 0.5.00.51 - Version : 0.5.00.51 - Scan car
DDE/DME :
    ID : NNN100683 , HW :   SW :   CI : 01 
    VIN : SARRJSLPNYM171912
    Odometer : ---
    Errors : 10
    P0262 - Cylinder 1 injector circuit high   
    P0265 - Cylinder 2 injector circuit high   
    P0268 - Cylinder 3 injector circuit high   
    P0271 - Cylinder 4 injector circuit high   
    P0650 - Unknown error   
    P1191 - Oxygen sensor heater circuit open circuit, downstream sensors   
    P1191 - Oxygen sensor heater circuit open circuit, downstream sensors   
    P0340 - Camshaft position sensor circuit malfunction   
    P0141 - 02 Sensor heater circuit malfunction (bank 1 sensor 2)   
    P0136 - 02 Sensor circuit malfunction (bank 1 sensor 2)   
    ZCS :
    GM : 72110221-1
    SA : 0180C0C08300022A-0
    VN : 0000000011-7
IKE :
    ID : YAC110417 , HW : 01  SW : 09  CI : 02 
    VIN : YM171912
    Odometer : 189170 km
    Errors : 0
    ZCS :
    GM : 72110221-1
    SA : 018040C08300022A-C
    VN : 0000000011-7
EWS :
    ID : 88387448 , HW : 03  SW : 06  CI : 81 
    VIN : SARRJSLPNYM171912
    Odometer : 339676km
    Errors : 0
    ZCS :
    GM : 72110221-1
    SA : 018040C08300022A-C
    VN : 0000000011-7
BCU :
    ID : YWC112330 , HW : 12  SW : 55  CI : 02 
    VIN : SARRJSLPNYM171912
    Odometer : ---
    Errors : 0
LCM :
    ID : YWC105020 , HW : 08  SW : 13  CI : 28 
    VIN : YM171912
    Odometer : 189100 km
    Errors : 0
ABS/ASC :
    ID : SRB101145 , HW : 51  SW : 01  CI : 01 
    VIN : ---
    Odometer : ---
    Errors : 3
    04 - wheel sensor rear left   
    0E - valve-relay Error   
    21 - wheel sensor front left   
ATC :
    ID : --- , HW : ---  SW : 33  CI : --- 
    VIN : ---
    Odometer : ---
    Errors : 0


Proszę o pomoc wszystkich którzy się znają, mają chęci.

Zostałem oszukany przy zakupie auta, sprawdzałem na stacji gdzie nic nie wyszło a okazało się, że auto to jak widać PADŁO, od ponad roku borykam się z nim, zresztą widzicie temat w którym wszystko piszę.

Odkryliśmy też, że na liczniku jest 189155 km a w Toafie odkryliśmy smutną dla mnie prawdę 339676 km..
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 06, 2017 14:07   

Przekręt konkretny i to na silniku 1.8 :o

Pozostaje tylko współczuć ... jeśli to handlarz to pomyśl czy mu nie przysłać kontroli z US w ramach odwdzięczenia się za taki deal.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Kwi 06, 2017 16:00   

Nie sugerowałbym się tak bardzo tym co wskazuje TOAF. Czasami przy nieudolnym dodaniu kluczyka do EWS'a odo się przekręca przyjmując dziwne wartości. Jednak zmiana przebiegu w innych modułach nie jest taka trudna do wykonania, więc manipulacji nie można wykluczyć.

Od kogo to auto jest zakupione?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Kwi 06, 2017 16:01   

Od osoby prywatnej ponad rok temu.
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 12:29   

P0650 - Unknown error   

Wg Googla ten błąd oznacza: Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit

Pojawia się w przypadku niedziałającego podświetlania kontrolek w "zegarach", może to być zimny lut, a może ktoś specjalnie zlikwidował "choinkę".

Masz 3 błędy ABS oraz 10-13 błędów silnika, a nie pali się ani check engine ani kontrolka abs. To daje do myslenia

Inne błędy opisane tutaj:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79404
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65858&highlight=p0262

Kody błędów:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=58116&highlight=p0262
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=29982&highlight=p0262
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 13:59   

Błędy 4 wtrysków, sprawdź połączenie kostek przy kolektorze ssącym, filtr paliwa. Najlepiej by było chyba sprawdzić ciśnienie paliwa przed listwą wtryskową. Ja bym wlał do baku dodatek do czyszczenia układu paliwowego może układ jest po prostu zasyfiony.
Błędy sondy/sond, sprawdzić połączenia na kostkach, nie wiem czy sondy da się sprawdzić ale pewnie tak i warto to zrobić bo wg mnie to one powodują muła w aucie na zimnym+ problemy z układem dostarczania paliwa.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 14:09   

Punx napisał/a:
P0650 - Unknown error   

Wg Googla ten błąd oznacza: Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit

Pojawia się w przypadku niedziałającego podświetlania kontrolek w "zegarach", może to być zimny lut, a może ktoś specjalnie zlikwidował "choinkę".

Masz 3 błędy ABS oraz 10-13 błędów silnika, a nie pali się ani check engine ani kontrolka abs. To daje do myslenia

Inne błędy opisane tutaj:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79404
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65858&highlight=p0262

Kody błędów:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=58116&highlight=p0262
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=29982&highlight=p0262


Klasycznie, cuda na kiju, no nic próbuje co się da zrobić.

dzelo23 napisał/a:
Błędy 4 wtrysków, sprawdź połączenie kostek przy kolektorze ssącym, filtr paliwa. Najlepiej by było chyba sprawdzić ciśnienie paliwa przed listwą wtryskową. Ja bym wlał do baku dodatek do czyszczenia układu paliwowego może układ jest po prostu zasyfiony.
Błędy sondy/sond, sprawdzić połączenia na kostkach, nie wiem czy sondy da się sprawdzić ale pewnie tak i warto to zrobić bo wg mnie to one powodują muła w aucie na zimnym+ problemy z układem dostarczania paliwa.


Czarna magia dla mnie co piszesz ale dziękuje za rady.

Filtr paliwa rozumiem WYMIENIĆ, tak ?

Sprawdź połączenie kostek - tzn co mam zrobić ? Pamiętasz mnie - laikiem jestem kierowałeś mnie przez telefon :D

dodatek do czyszczenia układu paliwowego - jaki kupić ? obojętnie, czym się kierować ?

Ponoć sondy nie ma w ogóle w moim aucie ale to nie potwierdzone info.
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 15:03   

Kostki porozpinaj, zobacz czy nie są pośniedziałe, użyj jakiegoś sprayu do styków w celu ich wyczyszczenia i tyle.
Dodatek na każdej stacji benzynowej nawet dostaniesz, oby był do benzyny, może być taki do czyszczenia układów paliwowych albo do aut z lpg wg mnie to i tak prawie to samo.
Sondę zobaczysz jadąc palcem po wydechu od kolektora wydechowego w kierunku tłumika końcowego, pierwsza chyba jest widoczna po otwarciu maski między chłodnicą a silnikiem a druga pod autem zaraz za katalizatorem.
Filtr paliwa dobrze było by wymienić tylko podobno są dwa rodzaje, mój kosztował 80zł ale są podobno nawet za 40. poszukaj bo niedawno ktoś pisał nawet nr tych za 40.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 15:47   

dzelo23 napisał/a:
Kostki porozpinaj, zobacz czy nie są pośniedziałe, użyj jakiegoś sprayu do styków w celu ich wyczyszczenia i tyle.
Dodatek na każdej stacji benzynowej nawet dostaniesz, oby był do benzyny, może być taki do czyszczenia układów paliwowych albo do aut z lpg wg mnie to i tak prawie to samo.
Sondę zobaczysz jadąc palcem po wydechu od kolektora wydechowego w kierunku tłumika końcowego, pierwsza chyba jest widoczna po otwarciu maski między chłodnicą a silnikiem a druga pod autem zaraz za katalizatorem.
Filtr paliwa dobrze było by wymienić tylko podobno są dwa rodzaje, mój kosztował 80zł ale są podobno nawet za 40. poszukaj bo niedawno ktoś pisał nawet nr tych za 40.


Dziękuję za wyrozumiałość i chęci pomocy.
Dziś albo jutro postaram się kupić o ile będę miał możliwość taka i dam znać.
Bardzo dziękuję!
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
christopher7 
Klubowicz





Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 803
Skąd: Poznan

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 09, 2017 20:42   

Trzymamy kciuki :tak:
_________________
Kontakt: 780177880
email
wiadomość
nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG :szoping:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Brak mocy, głośno chodzi, dużo pali po wymianie HGF
flinso Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Cze 04, 2011 16:41
flinso
Brak nowych postów [R75] Kody usterek.
jesse Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Lip 22, 2011 17:07
krzydec
Brak nowych postów [75] kilka drobnych usterek
engineV8 Rover serii 75, MG ZT 6 Sob Lut 27, 2016 14:05
engineV8
Brak nowych postów [R75] Nowy-stary R75 i lista usterek :)
belialek Rover serii 75, MG ZT 11 Pią Lip 12, 2013 10:28
wschodni
Brak nowych postów [R75] 1.8 interpretacja usterek/błędów z TOAF
Apolyon Rover serii 75, MG ZT 0 Sob Sie 20, 2016 17:57
Apolyon



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink