Wiem, że rychło w czas, ale dowiedziałem się od bociannielot’a o istnieniu czegoś takiego jak TOAF
Macie jakieś doświadczenie, w który kabel najlepiej się zaopatrzyć?
Tak czy siak raczej do Wrocławia się nie wybieram, żeby obejrzeć tego czarnego.
Czekam aż coś nowego się pojawi.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 26, 2016 11:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
- przytarty prawy tylny bok + wgniecenie błotnika
- do przemalowania prawa listwa progowa
- plastik kokpitu do sprawdzenia, czemu odstaje
- do sprawdzenia zawieszenie, bo dziwnie siedzi
- ogólnie elektryka do sprawdzenia, czy działa grzanie foteli, navigacja
- klima do sprawdzenia, czy sprawna i czy wentylator się załącza
- brak znaczka z przodu
- z estetyki jeszcze lampy z przodu do polerki
- z prawej strony przedni zderzak z boku jakiś dziwny, nie wiem czy to pomalowane na czarno, czy co.
- nie wiadomo w jakim stanie fotele, bo brak zdjęcia
- przebieg trochę dziwny
- tempomatu nie ma
- klime jak już to 2-strefową, a nie 4strefową
- poduszka powietrzna chroniąca kolana ? CHyba nie w tym aucie
- podgrzewana przednia szyba - wątpię, chyba, że wymieniana była na taką
- kontroli trakcji nie ma
- ESP nie ma
- poduszki to ma w kierownicy i pasażera + w fotelach
Wszystkie przód miały robione, nawet ten. Teraz tylko trafić na takiego, który miał względnie mała stłuczkę
Facet mówił, że takiego kupił w 2007 roku, więc jeździ nim już dobry kawał czasu - i z takimi lampami już był.
Wersja standard, poza tym najbardziej szkoda mi chyba xenonów - jak doliczyć kupno xenonów to oferta już nie tak atrakcyjna.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Kwi 24, 2016 15:36
No więc na prośbę innych użytkowników zamieszczę krótki opis tego ZT z Leszna.
- na progach ruda do zrobienia
- lewy tylny błotnik ogniska korozji
- prawy tylny błotnik obcierka
- tłumik końcowy podobno wymieniany na nowy, ale końcówki całe w nalocie rudej
- tarcze z tyłu do wymiany, z przodu nie sprawdziłem,
- nie otwiera się zamek w lewych tylnych drzwiach,
- dużo pasków na LCD, do regenercji
- nie działa wentylator
- alcantara z przodu wymechcona, co prawda boczek kierowcy był obszywany jakiś czas temu, więc obcierki nie ma
- zderzak kiepsko spasowany - właściciel wspominał, że auto na pewno miało przygodę z przodu, bo zderzak był wymieniany
- VISy... powiedzmy, że do regeneracji
- generalnie silnik jakoś hałasował, nie mruczał fajnie jak to V6.
- trochę syf pod maską, śrubki pordzewiałe itp.
Więcej już nie patrzałem.
Wersja raczej słaba, sprawdziłem wolne wtyczki i jedna środkowa wolna tylko jest, raczej od rolety
Na + szyba z czujnikiem deszczu i lusterko fotochromatyczne.
Nie jechałem nim, więc nie wiem jak zawieszenie.
Witam wszystkich serdecznie:-).
Na tym forum jestem nowy, ale będę wdzięczny za ewentualną pomoc Was wszystkich.
Mianowicie co myślicie o tym samochodzie: http://allegro.pl/rover-7...6149847065.html
Jestem na kupnie i nie ukrywam, że auto wizualnie się mi podoba. Ostatnio byłem z Żoną w Jaworznie, gdzie oglądaliśmy Rovera 75 1.8 z przebiegiem niby 66tys km (raczej ten przebieg nieprawdziwy - kierownica skórzana wyślizgana).
Poza tym 1.8 na tą masę troszkę słaby.
Powyższego roverka jeszcze nie widziałem, poprosiłem o vin sprzedawce, ale jeszcze go nie mam.
Pozdrawiam
NO oczywiście MG (trochę uprościłem - sorki;-) ). Cena faktycznie dosyć niska. Nie miałem nigdy styczności z tym samochodem, choć zawsze się mi podobały wizualnie, dlatego boję się wtopić. Tym bardziej, że urodziło się nam dziecko i przydałoby się jakieś kombi o niskiej awaryjności, ale i wystarczającej mocy.
Dzięki. Czytałem o dieslach, że są wyjątkowo dobre w tym samochodzie. Wiadomo, że człowieka kusi, jak widzi V6 i to jeszcze w ładnym i funkcjonalnym samochodzie. Ale jeśli tak mówisz to posłucham:-)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum