Witam. Dosyć długo mnie nie było na forum, więc mogłem przegapić podobny problem, no ale spróbuję. Ogólnie to świeci mi się poduszka, już dłuższy czas. Dociskanie wtyczek nie pomogło, kontrolka gaśnie na moment i znowu się zapala. Dziś zainstalowałem znowu Toafa, i wyszło mi takie coś. Za bardzo się w tych sprawach nie orientuję, więc może mógłby ktoś podpowiedzieć o co chodzi.
Tak myślałem. W międzyczasie znalazłem podobny problem. Na tym sterowniku są jakieś numery, żeby dobrać taki sam? Czy jak to z nim jest?. Wygląda na to, że na kilka dni samochód unieruchomiony.
Są na nim numery, później dodam zdjęcie. Rozebranie i złożenie wszystkiego co potrzebne to godzina roboty, rozbiera i sprawdź jaki masz sterownik, złóż, zamów sterownik a jak przyjdzie to podmianka.
Ja miałem to samo, wywaliło masę błędów i ten wewnętrzny błąd sterownika. Zamówiłem, podmieniłem i dupa Kupiłem jeszcze jeden sterownik, tym razem od AdaskoC i zapomniałem że mam go podmienić. Przeczytałem post wyżej i hehehe jazda do roboty.
Sterownik podmieniłem i kontrolka świeci, toaf i.... Jakieś dziwne błędy, skasowałem je i jest tylko jeden numeru nie pamiętam ale to jest kontrolka RFIS zwarcie do masy. Wyłączyłem kontrolkę i po odpaleniu kontrolka się zapala i gaśnie.
Fajnie że nie wali po gałach ale co to jest za błąd? Bo wyłączenie kontrolki to mi nie pasie za bardzo.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Na tym sterowniku są jakieś numery, żeby dobrać taki sam?
No przeciez masz w TOAFie podany nr sterownika ? nie wystarczy ?
Przedlift : YWC107090
Polift : YWC001160
dzelo23 napisał/a:
Jakieś dziwne błędy, skasowałem je i jest tylko jeden numeru nie pamiętam ale to jest kontrolka RFIS zwarcie do masy. Wyłączyłem kontrolkę i po odpaleniu kontrolka się zapala i gaśnie.
Fajnie że nie wali po gałach ale co to jest za błąd? Bo wyłączenie kontrolki to mi nie pasie za bardzo.
Poczytalem,zobaczylem,sprawdze i kupie.Dosc rozbudowany interface dla naszych aut.Mam nadzieje ze u mnie zadziała wszystko.Kabel kupic pozostaje i pelna wersje softu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
dzelo23, ale nie zmieniasz tego w kodach wyposażenia auta, tylko w kodowaniu modułu zegarów, którego z jakiegoś powodu nie masz. Zassaj może świeżą wersję TOAF'a. Odinstaluj starą wersję i zainstaluj bieżącą.
[ Dodano: Sob Cze 09, 2018 10:35 ]
Fajnie, odpowiedziałem na post z poprzedniej strony.... sto lat temu pisany
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Siema wszystkim mam pytanie odnośnie programu, a mianowicie chodzi o hak - originalny Rovera z modułem - czy trzeba w kompie zaznaczyć coś? Bo do gniazda dochodzi prąd, ale jak podłącze przyczepę nie mam świateł ani komunikatu na wyświetlaczu. Dzięki za pomoc
Stare i mało precyzyjne Ale jak stworzyć instrukcję do czegoś do czego sami autorzy nie mają pojęcia jak działa Próbowano nas z marcin.misek jakiś czas temu wciągnąć do tworzenia tej instrukcji... ale... nie udało się Ja jestem zbyt leniwy, a Marcinek zbyt pijany
Wydaje mi się, że modułowi LCM należy powiedzieć, że owy hak masz i chyba jeszcze do tego jest odpowiedni moduł, który się z nim komunikuje.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
nie wpadł bym na to, faktycznie parę m-cy temu zmieniałem akumulator ale błędy chyba od tego czasu kasowałem. Bede musiał sie temu przyjrzeć. Dzięki marcin.misek,
Witam. Jako że jestem słaby w te rzeczy, to pytanie pierwszy raz podłaczyłem auto kablem z linku i TOAF nie wykrywa połączenia. Z płyty dostarczonej z kablem wgrałem bmw scanner i połączenie jest. O co chodzi?
Nie mam bladego pojecia.
Twoj problem zapewne zostal opisany w tym temacie i rozwiazany.
Jezeli BMW Scanner działa to TOAF tez musi ( no chyba ze masz kabel tylko do BMW Scanner'a) - pytanie czy poprawnie uruchamiasz program.
Witam serdecznie wszystkich ROVER-owych. Piszę na forum pierwszy raz. Zaczęłem od przestudiowania całego wątku oprogramowania TOAF. Zakupiłem stosowny kabel, tj. od INP-a BMW i dzisiaj nadeszła wiekopomna chwila co by skomunikować się z inteligencją zaimplementowaną w moim R75. Mój OS to WIN8, wszystko poszło jak z płatka. Zobaczyłem ogrom błedów zapisanych w modułach samochodu. Tych błędów nie mogli zobaczyć tzw. mechanicy, jedyne co się udawało to diagnoza błedów w pracy silnika. Ja dzięki twórcom programu Toaf dostałem się do systemu samochodu. W tym miejscu BARDZO DZiĘKUJĘ wszystkim którzy przyczynili się do jego powstania. W tych kapitalistycznych czsach, gdzie tylko liczy się kasa znalezli się wybitni ludzie co dają darmo. Jesteście WIELCY. Mam przeszło 20 błędów i myślę, że dzieki Wam się z nimi uporam. Pozdrawiam serdecznie wszystkich forumoiczów i do nastepnego postu.
hello friends I greet you from Spain
thanks for this great tool
I've been using it for 6 months, and recently I got airbag error
after changing the connectors under the seats, the error is still there
you know what is wrong with these errors
Thank you
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum