to jest wersja twojego BCU YWC000760 a do otwierania pilotem bagażnika potrzeba YWC 001522 lub YWC 001521. Poczytaj sobie temat otwierania bagażnika -> https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=910120
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 06, 2016 17:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Może mi ktoś wytłumaczyć:
1. Co to jest DDE/DME i dlaczego niema tam żadnych odczytów.
2. BCU i EWS ma inny Vin, bcu (ma poprawny)
3. czy w IKE da się zmienić przebieg bo zmieniałem licznik
_________________ Wcześniej Rover 416Si 1996r. (przez 7 lat)
Teraz Rover 75 1.8 2000r. (od sierpień 2015)
DDE to sterownik silnika diesla. Pewnie masz nie aktywny,, bo masz benzynę
Superlock, to dodatkowa blokada w zamkach (ten drugi silniczek w zamku), która uniemożliwia odhaczenie zamka m in. klamką od wewnątrz po zamknięciu ja ustawiłem sobie na dwa razy to mam zapas silniczków w razie W
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
klimasonor, ponieważ masz 1.8, które ma problemy ze sterownikami silnika, to znając najprostsze rozwiązania jakie wymyślają mechanicy - wymieniono Ci komputer. Ponieważ nie każdy wie jak zrobić backup i przerzucić zawartość do innego ECU, ktoś zastosował inny zestaw startowy. Nie wiem dlaczego program nie łączy się prawidłowo ze sterownikiem silnika.
Kolejna sprawa - ktoś wymienił BCU na inne, w którym był pilot lub dwa - nie wiem ile masz Pewnie dlatego, że to pochodzące od w/w zestawu startowego powodowało np. wycie alarmu, może było od anglika itp. itd.
W IKE da się zmienić przebieg ale warto jeszcze w Twoim przypadku zmienić VIN
Niestety nie zrobisz tego przez OBD. Najpierw trzeba zestaw wskaźników (IPK) rozłożyć i zaprogramować od nowa.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
niedawno wymieniałem pompę i ten potencjometr przy pompie rozbierałem i czyściłem, szlifując ścieżki i sam ślizgacz. Sprawdzałem tez go i rezystancje zmieniałem sie ok. Chyba ze to chodzi o ten drugi potencjometr, ale generalnie wskazówka od paliwa działa normalnie. A u ciebie cin1391, jak wskazówka od paliwa, działa ok?
ja robiłem tylko ten od strony pasażera, tego od strony kierowcy nie ruszałem, ale skoro u mnie i u cin1391, wskazania paliwa dzialaja ok, to możne to może C7 nie oznacza błędu czujnika paliwa
Ja także mam błąd C7 - Lever-type czujnik 1 Z tym że u mnie był przez jakis czas problem z czujnikiem poziomu paliwa ale jak się samoistnie ujawnił tak tez samoistnie zniknął, po czym ponownie sie uwidocznił i po 2-3 miesiącach znowu samoistnie się wszystko naprawiło - przynajmniej wizualnie Toaf po skasowaniu tego błędu wyłapuje go więc coś jest na rzeczy ...
Po skasowaniu wszystkich błędów niektóre powracają jak np.:
BF - Błąd pamięci eeprom w module IKE
87 - Szyna K (zwarcie do masy)
3505 - Świeca żarowa, przekaźnik świecy żarowej
ale przecież to jest od czujnika położenia przedniego wahacza. Wiem, bo mam uwalony.
na 100%? u mnie pozycjonowanie xenonow tez działa, a przy uszkodzonym czujniku xenony powinny iść max w dol.
[ Dodano: Czw Kwi 07, 2016 21:57 ]
Mam jeszcze pytanie dotyczące czujnika cofania PDC. Czujnik mam dokładany, ale wiązka do zegarów była oryginalna. Teraz mam w czarnej wtyczce od czujnika cofanie rozłączony kable zielony z czerwonym paskiem(chyba dobrze zapamiętałem) i podpięty pod głośniczek, ale wolałbym żeby zamiast z tylu z dokładanego głośniczka, dźwięk leciał z licznika. Jeśli odłączę kabel od głośniczka i połączę tak jak był oryginalnie to zamiast dźwięku z zegarów miga mi kontrolka od tylnych przeciwmgielnych (zegary tez mam zmienione na trochę starszy model niż był oryginalnie, tylko z przełożona pamięcią ze starych).
Próbowałem w toaf'ie aktywować PDC Sounder, ale nic to nie zmieniło. Dezaktywacja tej opcji tez na nic u mnie nie wpłynęła. Czy da sie to jakoś przeskoczyć? Czy może winne są temu zegary - wymienione chyba pochodzą 99r a auto mam z 2002/2003
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum