Jeszcze trochę do zrobienia. Nie ma sensu podawać przybliżonych terminów bo się tylko wkurza ludzi. Codziennie wychodzi coś nowego, coś trzeba poprawić, przerobić. W Święta Cud był i się marcin.misek niechcący z SRS MK2 połączył
Myślę, że najmniej 2 - 3 tyg.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Klikasz w ZAPISZ ECU i wybierasz sobie mapy "wbudowane" lub własne, z pliku. Jeśli wbudowane, to spoczywa na Tobie obowiązek wybrania odpowiedniej dla Ciebie wersji - czyli mapy z kontrolą trakcji lub bez niej.
Tyle w temacie.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Udało się dziwna sprawa, że po wgraniu mapy akumulator był do ładowania: napięcie 12.1 Volta. Zrobiłem szybką testową jazdę i dla mnie różnica jest ogromna
Cześć !, mam pytanie, w jakiej pozycji ma być kluczyk w stacyjce ? I czy II ?
Robiłem mapke CDT+Trakcja 136KM (posiadam trakcję ) kluczyk w II pozycji , wgrało się , na koniec komunikat :Done, Turn of ignition for 10 seconds.
Czy nie powinno pisać succes?
Nie czuję specjalnie żadnej różnicy
Czy ma znaczenie położenie kluczyka?
Przytuliłbym V8 ..... niestety za wysokie progi...(cenowe)
Więc...dowiem się czy ma znaczenie położenie kluczyka w stacyjce ? . pierwsza , czy druga pozycja?
Ostatnio zmieniony przez alpacino Nie Kwi 23, 2017 12:15, w całości zmieniany 1 raz
Tam gdzie była naklejka X-Power lub kody ZCS wskazywały na x-power była inna mapa niż standardowa i dla przedliftów były to 131KM. Były też wersje takie Roverów, gdzie było napisane 135 ale chyba nie widziałem takiej mapy.
A czy w MG ZT każdym powinno być 131KM? Trzeba też brać pod uwagę rynek na jaki były wypuszczane i jak dealer konfigurował to. W niektórych krajach uzależnia się składkę OC nie od pojemności silnika a od jego mocy.
[ Dodano: Nie Kwi 23, 2017 16:57 ]
alpacino napisał/a:
Czy nie powinno pisać succes?
Nie czuję specjalnie żadnej różnicy
Czy ma znaczenie położenie kluczyka?
Sukcesem jest, że odpalił
alpacino napisał/a:
Nie czuję specjalnie żadnej różnicy
Czy ma znaczenie położenie kluczyka?
Kluczyk na pozycji II (zapłon włączony, silnik nie pracuje)
Zapisałeś sobie mapę oryginalną?
Jak tak, to podeślij ją na adres toaf@roverki.eu.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tam gdzie była naklejka X-Power lub kody ZCS wskazywały na x-power była inna mapa niż standardowa i dla przedliftów były to 131KM. Były też wersje takie Roverów, gdzie było napisane 135 ale chyba nie widziałem takiej mapy.
A czy w MG ZT każdym powinno być 131KM? Trzeba też brać pod uwagę rynek na jaki były wypuszczane i jak dealer konfigurował to. W niektórych krajach uzależnia się składkę OC nie od pojemności silnika a od jego mocy.
[ Dodano: Nie Kwi 23, 2017 16:57 ]
alpacino napisał/a:
Czy nie powinno pisać succes?
Nie czuję specjalnie żadnej różnicy
Czy ma znaczenie położenie kluczyka?
Sukcesem jest, że odpalił
alpacino napisał/a:
Nie czuję specjalnie żadnej różnicy
Czy ma znaczenie położenie kluczyka?
Kluczyk na pozycji II (zapłon włączony, silnik nie pracuje)
Zapisałeś sobie mapę oryginalną?
Jak tak, to podeślij ją na adres toaf@roverki.eu.
....zrobiłem już kila razy remap na 136+trakcja , nigdy nie było problemow z wgraniem i odpaleniem
Ale jak pisałem , niewielka , lub żadna różnica
Chyba zapisywałem oryginalną mapkę ...sprawdzę
coś tam jest , ale ...0 bajtów
ECU_SARRJZLHPYM138792.bin - 0 KB
To ja się zastanawiam, czy Ty w ogóle robisz jakieś zmiany
Nie powinieneś mieć 0 bajtów.
No właśnie !, o ile pamietam , to przy zmianie ,wczesniej jak zapisywałem swoją mape , to pisało iż zapis się powiódł...a tu 0 bajtów...
Nic, jutro jeszcze raz po eksperymentuję...
Odczytaj zatem jeszcze raz swój oryginał, następnie podeślij to co zapiszesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum