Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool

Temat dotyczący programu TOAF, narzędzia diagnostycznego dla samochodów marki Rover 75/MG ZT
Autor Wiadomość
taba19 




Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 238

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 24, 2017 23:41   

Witam ostatnio pytałem was czy można wyłączyć poziomowanie świateł przy odpaleniu. No niby można wyłączyć i zapisać trafem jednak po zapisaniu i sprawdzeniu nadal przy odpaleniu jadą do góry i w dół da się to jakoś wyłączyć czy nie?? Może coś źle robię bo ta opcja jest w światłach w opcjach pozostałe, miałem aktywne poziomowanie, klikam na nieaktywne, zapisałem, rozloczylem kompa, podłączyłem sprawdziłem czy zapamiętał i ok jest zapisane, ale nadal działają podczas uruchamiania auta coś nie tak robię??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 24, 2017 23:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
christopher7 
Klubowicz





Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 803
Skąd: Poznan

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 06:52   

Porównywał ktoś mapki dostępne z menu TOAFA z mapkami które kiedyś wgrywał tuner z Łodzi (Dominik)?
_________________
Kontakt: 780177880
email
wiadomość
nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG :szoping:
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 09:01   

taba19 to nie jest poziomowanie świateł tylko sprawdzenie sprawności silniczków.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
taba19 




Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 238

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 11:35   

prebenny napisał/a:
taba19 to nie jest poziomowanie świateł tylko sprawdzenie sprawności silniczków.


a jest sposób by to wyłączyć ? bo mam problem z prawa lampa mimo rozłożenia i próby naprawy tego silniczka to jest rozłożenia sprawdzenia przesmarowaniu i tak cham nie che za każdym razem działać po prostu blokuje się w pozycji najniższej i po każdej regulacji lampy zęby była ok na stacji jak tylko odpalam auto ten sie sprawdza utyka w pozycji 2 i znowu trzeba to regulować a tak się jeździć nie da
 
 
arekqq 



Dołączył: 04 Cze 2016
Posty: 8



Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 13:07   

taba19 napisał/a:
prebenny napisał/a:
taba19 to nie jest poziomowanie świateł tylko sprawdzenie sprawności silniczków.


a jest sposób by to wyłączyć ? bo mam problem z prawa lampa mimo rozłożenia i próby naprawy tego silniczka to jest rozłożenia sprawdzenia przesmarowaniu i tak cham nie che za każdym razem działać po prostu blokuje się w pozycji najniższej i po każdej regulacji lampy zęby była ok na stacji jak tylko odpalam auto ten sie sprawdza utyka w pozycji 2 i znowu trzeba to regulować a tak się jeździć nie da


To wymień silniczek?
 
 
taba19 




Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 238

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 13:14   

już raz wymieniałem i niesety efekt mizerny ( niestety silniczek dostałem jedynie z używki bo nigdzie owego nie widziałem nowego) i powtórka z rozrywki
s to co jest na ale tanio to zupełnie inna sprawa inaczej wygląda
Kod:
http://allegro.pl/silniczek-regulacji-reflektora-rover-75-i6699760864.html
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 13:22   

A nie masz przypadkiem czujników na wahaczach?
_________________
75 Red Edition
 
 
taba19 




Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 238

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 14:38   

niee e nie mam bi-xenonów jam zwykłe lampy wiec czujników nie mam
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 15:00   

A jesteś pewien, że kiedyś nie miałeś? Sprawdź po VINie, bo może miałeś strzała z przodu i wymienili zderzak i lampy.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
taba19 




Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 238

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 15:40   

jestem pewien na 90 % ze auto oryginalne wyposażone w to co mam ale sprawdził bym po winie tylko jak ?? bo na stronie mi jak wpisuje wyskakuje tylko Class 3.1 ale TC mam, a ostatnio dokładałem sam tempomat ( ale jeszcze kurde nie działa szukam czemu )
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 26, 2017 01:03   

Po pierwsze nie ma u nas bi-xenonów. Po drugie można wyłączyć poziomowanie i ustawić prędkość podnoszenia/opuszczania reflektora, ale TOAF tego nie zrobi.

christopher7 napisał/a:
Porównywał ktoś mapki dostępne z menu TOAFA z mapkami które kiedyś wgrywał tuner z Łodzi (Dominik)?

A co chcesz tu porównywać? TOAF w standardzie ma to co fabryka dała.
A mapę od tego gościa z Łodzi udawało się poprawić wrzucając 131KM serię z podniesionym czasem wtryksów. Dzisaj modyfikacje są na bardziej zaawansowanym poziomie ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
karolj 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 534



Wysłany: Sro Kwi 26, 2017 01:10   

MaReK, znasz te mapki od Dominika? Co możesz o nich powiedzieć? Czym się różnią od oryginału lub od Waszych modów? U mnie niby taka mapka jest wgrana, robił to jeszcze poprzedni właściciel.
Jakie oferujecie inne mapki, które mógłbym wrzucić TOAF-em i w jakich cenach? :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 26, 2017 01:16   

Nie jestem wróżką, nie wiem co tam wgrał.

Widziałem kilka lat temu te modyfikacje i one polegały na tym, że wrzucane były mapy gotowe. Niektórzy tracili kontrole trakcji. Inni pisali, że problemy były z tempomatem, ale to tylko dlatego, że podczas wgrywania mapy i jej odczytu były odprawiane jakieś szamańskie procedury z wciskaniem sprzęgła, hamulca itp. Sterownik się nie chciał czytać i niby takie zabiegi miały pomóc :) Dzisiaj możemy się z tego śmiać, ale wtedy dla mnie te operacje były jedną, wielką magią :)

Wyślij swój oryginał na e-mail toaf@roverki.eu i odpowiem Ci odnośnie cen, chociaż na stronie TOAF'a zdaje się jest napisane ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
karolj 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 534



Wysłany: Sro Kwi 26, 2017 01:26   

MaReK napisał/a:
Nie jestem wróżką, nie wiem co tam wgrał.

Myślałem, że wszystkim wgrywał to samo ;)

MaReK napisał/a:
Wyślij swój oryginał na e-mail toaf@roverki.eu i odpowiem Ci odnośnie cen

Ok, tak zrobię. Będziesz w stanie odczytać co ja tam mam?

MaReK napisał/a:
na stronie TOAF'a zdaje się jest napisane ;)

Kurde... jestem ślepy chyba :) No chyba, że chodzi o to ogólne stwierdzenie, że nie będzie drożej niż 200 ;)
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3425
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Kwi 26, 2017 06:11   

MaReK napisał/a:
Po pierwsze nie ma u nas bi-xenonów

a ja mam :)
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 26, 2017 12:31   

dawidd napisał/a:
a ja mam

Fabrycznie nie było, więc chyba jakaś dłubanina ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3425
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Kwi 26, 2017 18:26   

[quote="MaReK"]
dawidd napisał/a:
a ja mam

Fabrycznie nie było, więc chyba jakaś dłubanina ;) [/qwięc
Zgadza się ☺
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
christopher7 
Klubowicz





Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 803
Skąd: Poznan

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 29, 2017 06:59   

MaReK napisał/a:
Nie jestem wróżką, nie wiem co tam wgrał.

Widziałem kilka lat temu te modyfikacje i one polegały na tym, że wrzucane były mapy gotowe. Niektórzy tracili kontrole trakcji. Inni pisali, że problemy były z tempomatem, ale to tylko dlatego, że podczas wgrywania mapy i jej odczytu były odprawiane jakieś szamańskie procedury z wciskaniem sprzęgła, hamulca itp. Sterownik się nie chciał czytać i niby takie zabiegi miały pomóc :) Dzisiaj możemy się z tego śmiać, ale wtedy dla mnie te operacje były jedną, wielką magią :)

Wyślij swój oryginał na e-mail toaf@roverki.eu i odpowiem Ci odnośnie cen, chociaż na stronie TOAF'a zdaje się jest napisane ;)


Z tymi czarami to bym aż tak nie przesadzał...
"Rytuał" polegał na podpięciu do łącza OBD, backupie, wgraniu nowej.
Natomiast chwilową utratę tempomatu np u mnie spowodował wysunięty czujnik pedału jak testowałem możliwości nowej mapy na autostradzie przy więęększych prędkościach ;-)
_________________
Kontakt: 780177880
email
wiadomość
nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG :szoping:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 00:48   

christopher7 napisał/a:
Z tymi czarami to bym aż tak nie przesadzał...

Oczywiście, że to "czary" inaczej rzecz ujmując desperacka walka o połączenie się ze sterownikiem :) Wtedy ludzie myśleli, że jak naciskają pedały, to ta procedura wprowadzi sterownik w stan "naprutej nastolatki" czyli dostęp bezproblemowy i komunikacja cudownie się nawiąże.

Tymczasem, były to zakłócenia na linii komunikacyjnej ze sterownikiem. Spowodowane różnymi sytuacjami. Wiem, że często uwalony sterownik od webasto powodował podobne problemy.

Znalazłem wczoraj taką mapę wyciągniętą od kogoś komu została wgrywana.

Cóż mogę powiedzieć. Robiona jest na podstawie mapy z CDT. Podniesione wartości dotyczące charakterystyki pedału gazu już przy delikatnym naciśnięciu pedału wartości były windowane w górę. Dodatkowo zmienione mapy czasu wtrysku i to znacząco, co moim zdaniem powoduje nadmierne kopcenie. Zmieniony delikatnie torque i zabawa z limiterem prędkości ze 196 na 213 km/h. Ciśnienie doładowania także zmienione bez ingerencji w ogranicznik. Różnica na pewno odczuwalna, ale paliwo lane wiaderkami.

Za czasów kiedy o tych modyfikacjach słyszałem, chyba nikt nie miał dłubanej wersji poliftowej lub przedliftowego automatu. Ale nie śledziłem tego tak bacznie.

christopher7 napisał/a:
Natomiast chwilową utratę tempomatu np u mnie spowodował wysunięty czujnik pedału jak testowałem możliwości nowej mapy na autostradzie przy więęększych prędkościach

Jaki związek mają z tym prędkości? I co trzeba robić, żeby się czujnik cofnął ;)
Nawet strzelając ze sprzęgła lub szybko je odpuszczając nie mogę tego spowodować. Tylko jak podciągnę nogą pedał do góry - np. przy odpowietrzaniu układu.

karolj napisał/a:
Myślałem, że wszystkim wgrywał to samo

Pewnie tak. Przecież dzisiaj niczym się to nie różni :) Mapy oryginalne są takie same wciąż. Tylko ja wolę przerobić oryginał niż pchać gotowca. Może więcej pracy (10-15 min) ale jakoś nie muszę się zastanawiać czy była trakcja, wpięty box, itp. itd. :)

karolj napisał/a:
Ok, tak zrobię. Będziesz w stanie odczytać co ja tam mam?

Będę, ale nic nie dostałem;)

karolj napisał/a:
Kurde... jestem ślepy chyba

Wczytaj się dobrze ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
christopher7 
Klubowicz





Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 803
Skąd: Poznan

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 10:57   

MaReK napisał/a:

Oczywiście, że to "czary" inaczej rzecz ujmując desperacka walka o połączenie się ze sterownikiem :) Wtedy ludzie myśleli, że jak naciskają pedały, to ta procedura wprowadzi sterownik w stan "naprutej nastolatki" czyli dostęp bezproblemowy i komunikacja cudownie się nawiąże.

MaReK Miałem okazję wgrywać sobie mapy w Łodzi i naprawdę nie zauważyłem żeby robił przy mnie jakieś magiczne zabiegi z pedałami jakie tu opisujesz...

Cytat:
jaki związek mają z tym prędkości? I co trzeba robić, żeby się czujnik cofnął ;)
Nawet strzelając ze sprzęgła lub szybko je odpuszczając nie mogę tego spowodować. Tylko jak podciągnę nogą pedał do góry - np. przy odpowietrzaniu układu.

Wibracje...
_________________
Kontakt: 780177880
email
wiadomość
nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG :szoping:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Toaf Tool Chip Tuning - CDT -> CDTI
MATRIXorg Rover serii 75, MG ZT 21 Pon Lut 25, 2019 12:33
MaReK
Brak nowych postów [MG ZT CDTI 2.0 ]PODNIESIENIE MOCY PROGRAMEM TOAF TOOL
88Belfegor Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Sty 27, 2022 22:12
MaReK
Brak nowych postów [R75]Toaf
Dargor Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Gru 09, 2017 21:06
Dargor
Brak nowych postów [R75]TOAF
grota10 Rover serii 75, MG ZT 6 Sro Sie 09, 2023 20:16
marcin.misek
Brak nowych postów [R75] Pomoc z Toaf'em
itemek48 Rover serii 75, MG ZT 34 Sro Mar 23, 2022 23:58
MaReK



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink