Już 18 listopada na Wrocławskich Bielanach odbędzie się „spot z TOAFem”. Będziecie mogli poznać kwestie związane z programem TOAF, a bezpośrednim przewodnikiem po jego zakamarkach będzie „master of TOAF” czyli sam Marcin Misek twórca owego dzieła. Jeśli chcecie poznać tajniki swoich ROVERÓW 75 oraz MG ZT, zagłębić się w miejsca w których jeszcze nie byliście, zapanować nad diagnostyką to jest czas i miejsce w którym musicie się pojawić. C.H. ALEJA BIELANY przy autostradzie A4, salka konferencyjna godzina 14.00. Zapraszamy
.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 11, 2017 12:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
MaReK, to doradź, co jeszcze mogę zrobić oprócz regeneracji wszystkich wtrysków, wymiany na nowe wszystkich poduszek (ósemka, gruszka, skrzyni i "łapa" silnika), nowej dwumasy, nowego koła pasowego Corteco, nowych wieszaków całego wydechu i łącznika elastycznego. Gdzie jeszcze można spojrzeć, żeby te drgania na niepodwyższonych obrotach ustąpiły?
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
U mnie po wrzuceniu ósemki z olkusza a potem zalania masą PU poduchy na skrzyni bez podniesienia obrotów się nie da. Poduchę na skrzyni pewnie będę wymieniał a w ósemce z PU pewnie dziurki wywiercę żeby mogła pracować jak ori poducha.
witam czy program działa pod win 7.
po zainstalowaniu programu i sterownika wyskakuje błąd "access violation at address 004e1b05 in module toaf.exe. radeof address 00000001" ale to pewnie za sprawą nie ustawionego portu com gdyż nawet nie mam takiej możliwości w win7. w 98 była zakładka porty com a Tu nie:( może ma ktoś pomysł jak to ustawic
wszystko już gra zapora systemowa była włączona i niewykrywalo portów.
Po podłączeniu okazało się ze podgląd rzeczywisty nie pokazuje nic program działa bo chip się udał, pokazało mase błędów. między innymi 2 moduły miały inny vin z roznica w przebiegu o 50ty.a na koniec bateria padła w laptopie i nic więcej się nie dowiedziałem.
Jak zorganizuje przedłużacz to podlacze się ponownie i pochwalę błędami:)
Jak marcin.misek przestanie się głupotami zajmować i przysiądzie w końcu do kodu i realizacji punktów zmian, to będzie Ale ja go nie zmuszę, on się w ogóle nikogo nie boi
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
chcialem rowniez zmienic jezyk z francuskiego na angielski, w zcs zmienilem, zapisalem
po ponownym skanowaniu w programie jezyk ustawiony na angielski ale na zegarach dalej po francusku, jakies pomysly??
chce rowniez uruchomic dolozonego parktronica tylko nie wiem co tam zaznaczyc w SA i VIN
tylko ze jest male ale. AdaskoC pisal ze sa dwa moduly do PDC, czarny - glosniczek w polce i bialy - glosniczek w zegarach
a ja posiadam niestety czarny, tak ze nie wiem czy da sie to ozenic
za pomoc z gory dzieki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum