Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool

Temat dotyczący programu TOAF, narzędzia diagnostycznego dla samochodów marki Rover 75/MG ZT
Autor Wiadomość
thomassonss 



Dołączył: 30 Wrz 2018
Posty: 68



Wysłany: Pią Lis 02, 2018 09:33   

Z racji większej ilości wolnego czasu (i nabycia auta zastępczego :D ) zdecydowałem się na operację podmiany softu. Zczytanie starych map (jako backup) oraz wrzucenie nowych poszło wzorowo. Auto śmiga duuuuużo lepiej. Uważam ze operacja obowiązkowa dla wszystkich posiadaczy wersji CDT. Dla zespołu TOAF duże podziękowania, na pewno wyląduje u was jakieś fizyczne piwo lub flaszeczka.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lis 02, 2018 09:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jeykey 



Dołączył: 20 Paź 2018
Posty: 7



Wysłany: Nie Lis 04, 2018 04:07   

Witam!

Jestem nowym użytkownikiem TOAFa.
Moj samochód wykazywał objawy mogące wskazywać na awarie ECU.
Zainstalowałem toafa i uzyskuje rezultaty pomiarów nieco zaskakujące.
Poniżej jeden z logów.
Samochód pracuje na biegu jałowym.
Mam jeszcze głupsze logi.
Zapala kiedy chce ( ostatnio zwykle nie chce). Najlepiej jak kilka dni postoi.
Jeżeli chodzi o błędy w module silnika to wyskakują błędy kilku wtryskiwaczy jednocześnie, po akcji nieudanego rozruchu,: Injector cilinder 6,1,3,5 ( czasem mniejsza ilość) i glow device ( ale to chyba standard).
Czy ktoś spotkał się z podobna sytuacja?
Mam jeszcze pytanie czy toaf poradzi sobie w przypadku gdy zakupie tylko używany moduł ECU?
Mam na myśli czy uda się ten nowy moduł zsynchronizować z istniejącym EWS i z pilotem z kluczyka?

Accelelator pedal position 0.00 %
Battery voltage 14.31 V
Fuel low pressure 3.46 bar
Coolant temperature 79.36 ° C
Real air mass 508.50 mg/Hub Luft
Required air mass 250.00 mg/Hub Luft
Engine RPM 780.00 1/min
Sampling rate - Rail pressure control valve 16.78 %
Sampling rate - Boost pressure plate 0.00 %
Sampling rate - Engine mounting 100.00 %
Actual air pressure 40448.00 mbar
Actual rail pressure 225.18 bar
Required rail pressure 0.00 bar
Raw data - capacitor voltage for cilinder 1,2,3 0.02 V
Raw data - capacitor voltage for cilinder 4,5,6 0.00 V
Atmospheres pressure 6.00 mbar
Rail pressure 0.00 bar
Air temperature -268.34 ° C
Capacitor voltage for cilinder 1,2,3 243.24 V
Capacitor voltage for cilinder 4,5,6 263.98 V
Voltage - Atmospheres pressure 107.61 V
Voltage - Capacitor 1 121.48 V
Voltage - Capacitor 2 0.00 V
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Pon Lis 05, 2018 17:30   

Powtarzasz sie.... wroc do tematu w ktorym zaczełeś.
Cytat:
Voltage - Capacitor 2 0.00 V

powinno byc takie same jak na Cap1
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3424
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Lis 06, 2018 08:29   

gdzieś to było kiedyś omawiane i jeśli dobrze pamiętam to nie zawsze cap 1 i 2 sa takie same. U mnie obie wartosci maja chyba po 70v a u innych bywało ileś tam i 0 i tez było wszystko dobrze. Z tego co pamiętam to od wersji ecu to zależało
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Wto Lis 06, 2018 21:22   

No właśnie ja kojarzę że było pisane na ten temat, ale właśnie że napięcie 0 V jest niepoprawne.
Niestety nie mogę tego znaleźć. Dlatego nie bede się upierał jak ma być na prawdę.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3424
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pią Lis 09, 2018 13:49   

mi eis wydaje ze w poliftowych jest 70 i 0 i jest ok, ale 100% pewności nie mam
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lis 18, 2018 17:33   

Tak. To zależy od wersji ECU. W polfitach jest różnica, ale nie pamiętam czy to 0. Musi sprawdzić ktoś kto ma taki sterownik :)

[ Dodano: Nie Lis 18, 2018 17:33 ]
jeykey, za dużo parametrów na raz mierzysz i dlatego uzyskujesz głupoty.
Rób po kilka. Wtryskiwacze i cylindry w osobnej grupie jako osobne pomiary.

w grupie 1 daj:
- pozycja pedału gazu
- obroty silnika
- cisnienie paliwa wstępne
- przeplyw powietrza bieżący
- przeplyw powietrza wymagany
- ciśnienie paliwa na CR
ew. ciśnienie doładowania.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 18, 2018 18:02   

Mam pytanie odnosnie EWS, dla sterownikow 1.8 i 1.8T. Marcin i Marek, wiecie jak usunac je z wsadu ecu? Mam zgrany caly wsad, 256kb, chcialbym wywalic ews zeby moc modzic rozne ecu bez ciaglego przewalania zestawu ews i pestki.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lis 18, 2018 22:20   

Nie wiem czy z EWSem jest tak prosto. Możesz sobie robić wsad VIRIGIN ale wtedy to i tak wymaga sparowania jednostki. Najlepszym sposobem jaki wydaje mi się najrozsądniejszy jest zrobienie EWS Emulatora. Wtedy w wiązkę komputera podajesz emulator i jego programujesz odpowiednim kluczem ISN. No i możesz wtedy sobie wachlować kompami.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
damiaanp 




Dołączył: 25 Mar 2018
Posty: 4



Wysłany: Sro Lis 21, 2018 22:08   

Witam, mam problem w zarestrowaniem się na stronie (TOAF.roverki.eu) - nie działa wysłanie emaila do właścicieli strony ani nawet logowanie.. Dla tego napiszę pytanie tutaj. Jestem posiadaczem Rovera 75 2005 (rok produkcyjny 2004) lift. W ubezpieczeniu wpisane R75 2.0 CDT classic, jednak jest to zapewne CDTi connoisseur SE przynajmniej tak jest napisane "w samochodzie"; w kilku miejscach tak też wynika z WIN. 96Kw czyli 130km mocy. Mam pytanie, ile kosztuje "MAPA" oprogramowania zwiększająca moc? Jak duży przyrost mocy jestem w stanie uzyskać ? Słyszałem ze "spokojnie" może być to 160km w tym przede wszystkim zmiana charakterystyki pracy silnika; który "jedzie" od niższych obrotów bardzo by mi na tym zależało. Właśnie kupiłem na "znanym portalu aukcyjnym" przewód do łączenia się z samochodem - pewnie jestem to w stanie sam ogarnąć; ale ile kosztuje taka mapa? Czy ewentualnie polecacie podjechać do któregoś z guru całego projektu i zrobić to na momencie. Przepraszam jeśli to się już pojawiało milion razy; ale nie mogę dotrzeć do konkretnych informacji zwłaszcza że strona tak działa jak działa. Pozdrawiam.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lis 22, 2018 00:43   

Nie ma rejestracji na tej stronie. Maila możesz popchnąć z formularza :) Chyba nawet bez Captchy bo nie mam czasu zrobić i Twój e-mail może wylądować pośród tryliona wiadomości o kredycie u Ruskich czy powiększeniu pikadora.

damiaanp napisał/a:
Mam pytanie, ile kosztuje "MAPA" oprogramowania zwiększająca moc?

Takie rzeczy dzisiaj? Publicznie :)
Zapraszam na PW albo FB TOAF'a :)

damiaanp napisał/a:
Czy ewentualnie polecacie podjechać do któregoś z guru całego projektu i zrobić to na momencie

Jak masz blisko. To zapraszamy. A jak nie, zawsze możemy pomierzyć parametry zdalnie. Przez np. program ANYDESK.

damiaanp napisał/a:
ale nie mogę dotrzeć do konkretnych informacji zwłaszcza że strona tak działa jak działa.

Strona działa poprawnie ;) Przekazuje informacje najważniejsze odwiedzającym :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
damiaanp 




Dołączył: 25 Mar 2018
Posty: 4



Wysłany: Czw Lis 22, 2018 01:13   

Ok, dzięki za odpowiedź. Troszkę jestem zielony w temacie nie ukrywam, jeśli nie ogarnę odezwę się w PW, nie będę zaśmiecał wątku. Pozdrawiam
 
 
CoCu 



Dołączył: 14 Gru 2017
Posty: 62
Skąd: tunel



Wysłany: Nie Lis 25, 2018 21:00   

Na wstępie proszę - nie bijcie. Auto mam w sumie od niedawna, a z podłączaniem komputera do samochodu nie miałem nigdy do czynienia. A ponieważ wykorzystując komputer do różnych celów miałem do czynienia z różnymi programami i różnym ich działaniem, to nie wiem jak pewne rzeczy tu zadziałają. Udało mi się jakiś czas temu na laptopie uruchomić program Toaf oraz połączyć z komputerem auta. Widzę sporo opcji konfiguracji, testowania i innych. Naprawdę fajna sprawa. Mam jednak kilka pytań. Postanowiłem tu je zadać. Wątek ma bowiem już niemal 100 stron, więc trudno to wszystko przewertować, po za tym nie zawsze na każde pytanie na forach jest odpowiedź. Oto pytania:

1 - W British Cars wymieniono mi moduł BCU na lepszy, umożliwiający otwieranie bagażnika z pilota. Ale ponoć gdy ta opcja jest ustawiona, to nie da się zrobić czegoś takiego, że po włączeniu alarmu z pilota same domkną się otwarte okna. Prawda to?
2 - Czy bawiąc się programem, jest ryzyko że ustawię coś na tyle źle, że zepsuję auto? A jeśli tak, to jakich kategorii lepiej bym nie ruszał?
3 - Gdy w programie wybiorę jakąś z kategorii po lewej i u góry wybiorę zakładkę umożliwiająca wprowadzanie zmian w parametrach, to czy po zatwierdzeniu czegoś zmienia się tylko ta jedna zmieniona przeze mnie rzecz, czy wszystkie rzeczy z listy rozwijanej zmienią ustawienie na to pokazane po wejściu w daną rzecz?
4 - A tak w ogóle, to po wejściu w daną rzecz, zaznaczone tam ustawienie jest wybrane bo tak samochód ma obecnie ustawione, czy tam dowolna rzecz może być wybrana? Inaczej mówiąc, czy program bierze zaznaczone parametry z komputera samochodu, czy też zaznacza sobie to jakoś dowolnie. Bo obecnie nie wiem, czy to co jest zaznaczone odzwierciedla to co jest ustawione faktyczne, czy też program zaznacza sobie dowolnie co chce.
5 - Od czasu wymiany modułu BCU zmieniło mi się działanie przycisków do blokowania drzwi wewnątrz kabiny. Lewy do odblokowywania nie działa wcale, a prawy blokuje i odblokowuje drzwi przy kolejnych wciśnięciach. Czy można to przywrócić do oryginalnego działania, a jak tak, to którą opcją w programie? Bo popatrzyłem po różnych, ale jakoś żadna mi nie pasowała do tego.
6 - Widziałem opcje włączenia funkcji załączenia się sygnału dźwiękowego przy nie zapiętych pasach, oraz blokowania drzwi po ruszeniu auta. Czy faktycznie funkcje te da się włączyć i będą działać? Mówiono mi bowiem, że tego w tym aucie nie da się włączyć.
7 - Czy programem tym można sobie sprawdzić na żywo wypadanie zapłonów?
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Pon Lis 26, 2018 07:25   

CoCu napisał/a:
1 - W British Cars wymieniono mi moduł BCU na lepszy, umożliwiający otwieranie bagażnika z pilota. Ale ponoć gdy ta opcja jest ustawiona, to nie da się zrobić czegoś takiego, że po włączeniu alarmu z pilota same domkną się otwarte okna. Prawda to?

W przedliftowym, i poliftowym BCU ( te ktore teraz masz ) nie było takiej opcji - więc nie wiem gdzie to uslyszałeś/wyczytałes.
CoCu napisał/a:
2 - Czy bawiąc się programem, jest ryzyko że ustawię coś na tyle źle, że zepsuję auto? A jeśli tak, to jakich kategorii lepiej bym nie ruszał?

Można np usunąć sobie piloty - ale program jest tak zrobiony że robi za każdym razem kopię zapasową ustawień, i mozesz ją zrobić ręcznie. Wiec zanim coś ruszysz zrób kopie zapasową, a potem się baw. W razie czego, przywrócisz sobie swoje oryginalne ustawienia.
CoCu napisał/a:
3 - Gdy w programie wybiorę jakąś z kategorii po lewej i u góry wybiorę zakładkę umożliwiająca wprowadzanie zmian w parametrach, to czy po zatwierdzeniu czegoś zmienia się tylko ta jedna zmieniona przeze mnie rzecz, czy wszystkie rzeczy z listy rozwijanej zmienią ustawienie na to pokazane po wejściu w daną rzecz?

Dopóki nie wisniesz zapisz nic sie nie zmieni. Program zapisuje całość konfiguracji, ale jesli jakies opcji nie zmienisz, to pozostanie ona taka jaka była.
CoCu napisał/a:
4 - A tak w ogóle, to po wejściu w daną rzecz, zaznaczone tam ustawienie jest wybrane bo tak samochód ma obecnie ustawione, czy tam dowolna rzecz może być wybrana? Inaczej mówiąc, czy program bierze zaznaczone parametry z komputera samochodu, czy też zaznacza sobie to jakoś dowolnie. Bo obecnie nie wiem, czy to co jest zaznaczone odzwierciedla to co jest ustawione faktyczne, czy też program zaznacza sobie dowolnie co chce.

Nie no, gdyby program zaznaczał sobie co chce - to jaki to byłby sens tego ?
Program odczytuje stan rzeczywistu i pozwala ustawić co się chce - w przeciwieństwie do T4 które nie pozwala na takie operacje bez zmiany kodów ZCS w wiekszosci przypadków.
CoCu napisał/a:
5 - Od czasu wymiany modułu BCU zmieniło mi się działanie przycisków do blokowania drzwi wewnątrz kabiny. Lewy do odblokowywania nie działa wcale, a prawy blokuje i odblokowuje drzwi przy kolejnych wciśnięciach. Czy można to przywrócić do oryginalnego działania, a jak tak, to którą opcją w programie? Bo popatrzyłem po różnych, ale jakoś żadna mi nie pasowała do tego.

W poliftowym modelu różnił sie też guzik do otwierania ,wiec chcesz zeby bylo jak nalezy w 100% nalezeło by go też wymienić. Programowo tego nie da się zmienic.
CoCu napisał/a:
6 - Widziałem opcje włączenia funkcji załączenia się sygnału dźwiękowego przy nie zapiętych pasach, oraz blokowania drzwi po ruszeniu auta. Czy faktycznie funkcje te da się włączyć i będą działać? Mówiono mi bowiem, że tego w tym aucie nie da się włączyć.

Działa, przynajmniej u mnie. Ale jest to irytujące więc zdecydowana wiekszośćma to wyłączone.
Przy czym do niezapiętych pasów potrzebujesz czujnika w napinaczu - a napinacz z czujnikiem zapięcia pasów to rarytas na rynku wtórnym. Ponadto zapewne i tak nie masz wtyczki do tego :)
CoCu napisał/a:
7 - Czy programem tym można sobie sprawdzić na żywo wypadanie zapłonów?

Program nie obsługuje Live Data w silnikach benzynowych.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
CoCu 



Dołączył: 14 Gru 2017
Posty: 62
Skąd: tunel



Wysłany: Sro Lis 28, 2018 00:59   

Na wstępie, dziękuję za poświęcony czas.
1 - W British Cars tak mi tłumaczono. Ale może coś się źle zrozumieliśmy. Ogólnie szkoda w takim razie, że nie ma takiej funkcji, bo mimo iż okien niemal nigdy nie otwieram, to ale raz już mi się zdarzyło zostawić auto na parkingu z zupełnie opuszczoną szybą. Fajnie gdyby się same zamykały po włączeniu alarmu.
2 - Zrobię jak radzisz. Dzięki.
4 - Czemu o to pytałem? Na co dzień w wolnym czasie zajmuję się modelarstwem. I znam przypadek urządzenia służącego do programowania cyfrowych dekoderów do modeli, które ukazują nie faktycznie ustawiony parametr danej zmiennej, ale w zasadzie dowolną liczbę. Stanowi to zawsze problem dla nowych użytkowników takiego urządzenia, bo nie rozumieją, że może ono pokazywać cokolwiek, a nie to co faktycznie jest ustawione.
Swoją drogą, to przeglądając różne pozycje w programie Toaf, przy niektórych mi się wydawało, że chyba auto w ogóle nie ma takiej opcji, więc nawet jak pokazuje co jest aktualnie ustawione to nie ma to znaczenia.
5 - To wszystko wyjaśnia. Nie wiedziałem o tym. Czyli przycisk poliftowy nie ma w guziku osobnych przełączników dla zamykania i otwierania, a tylko jeden na zmianę dający zamykanie i otwieranie?
6 - To jak będę się bawił programem, to sprawdzę to. :-)

Na koniec jeszcze spytam o dwie rzeczy. Jak coś zmienię i zapiszę nową konfigurację, to nie muszę odłączać laptopa i interfejsu by sprawdzić działanie danej rzeczy? Nie ma to znaczenia? Oraz, czy gdzieś można pobrać jakiś opis wszystkich funkcji programu? Chociażby po angielsku. Wtedy bym może wiedział, czego się spodziewać w niektórych przypadkach gdy coś włączę czy wyłączę. Bo niektóre opcje nic mi nie mówią.

Jako ciekawostkę dodam, że kumpel ma Merolka 190-tkę. Kocha to auto i niemal wszystko robi w nim sam. Jak mu pokazałem działanie Toaf-u, przyznał że fajna sprawa i że u niego takich bajerów nie ma. :-) A wystarczyło że ze stojącego na masce laptopa uruchomiłem test fotela i zaczął on sam jechać do przodu. :razz:
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lis 28, 2018 02:54   

marcin.misek napisał/a:
W przedliftowym, i poliftowym BCU ( te ktore teraz masz ) nie było takiej opcji - więc nie wiem gdzie to uslyszałeś/wyczytałes.

Ja tylko dodam, że jest opcja zamykania i otwierania wszystkich okien po przekręceniu kluczka w zamku kierowcy (o ile zamek jest prawidłowy dla wersji EU/EN). Ale nie ma to nic wspólnego z pilotem.

marcin.misek napisał/a:
W razie czego, przywrócisz sobie swoje oryginalne ustawienia.

Oprócz modułu PDC, bo tam niestety przywracanie nie działa ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
seraf91 



Dołączył: 28 Lis 2018
Posty: 2



Wysłany: Sro Lis 28, 2018 08:12   

Witam,
czy z użyciem programu TOAF będę w stanie dopisać używane ECU do samochodu? Po jego podłączeniu (ECU) mam m.in. błąd incorrect security code.

Chciałem przepisać VIN z EWSa do EMS(sterownik silnika w Rover 75 2.5 V6) jednak ta operacja się nie udała. Używałem programu w wersji 0.5.00.51 pobranego ze strony www oraz kabelka z INPY.

Jak przerzuciłem całą zawartość flasha (am29f200bb) ze starego ECU do nowego to mam błąd sumy kontrolnej w ECU więc wnioskuję, że taka operacja jest niemożliwa bo suma jest zapisane również w innym miejscu i sterownik używany trzeba dopisać do EWSa.

Pozdrawiam wszystkich
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3424
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Czw Lis 29, 2018 15:29   

MaReK napisał/a:
Ja tylko dodam, że jest opcja zamykania i otwierania wszystkich okien po przekręceniu kluczka w zamku kierowcy (o ile zamek jest prawidłowy dla wersji EU/EN). Ale nie ma to nic wspólnego z pilotem.

Wiesz które piny na wtyczce BCU sa od mikroswitchy w zamku które to sa od otwierania i zamykania szyb? Kiedyś szukałem w ravie ale nie mogę tego znaleźć
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Czw Lis 29, 2018 21:59   

dawidd napisał/a:

Wiesz które piny na wtyczce BCU sa od mikroswitchy w zamku które to sa od otwierania i zamykania szyb?

nie ma dedykowanych przewodów do tego. Maszp przewody od zamknij/otworz zamek.
To ze przy przytrzymaniu sie zamykaja/otwierają szyby zalezy juz od BCU - to on interpretuje ten sygnał. tak samo jak drugie przekrecenie aktywuje SuperLock.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3424
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pią Lis 30, 2018 06:33   

No wiem, wiem, chodzi mi właśnie które piny w bcu są od tych dwóch switchy zamka
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Toaf Tool Chip Tuning - CDT -> CDTI
MATRIXorg Rover serii 75, MG ZT 21 Pon Lut 25, 2019 12:33
MaReK
Brak nowych postów [MG ZT CDTI 2.0 ]PODNIESIENIE MOCY PROGRAMEM TOAF TOOL
88Belfegor Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Sty 27, 2022 22:12
MaReK
Brak nowych postów [R75]TOAF
grota10 Rover serii 75, MG ZT 6 Sro Sie 09, 2023 20:16
marcin.misek
Brak nowych postów [R75]Toaf
Dargor Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Gru 09, 2017 21:06
Dargor
Brak nowych postów [R75] TOAF nie dziala
grota10 Rover serii 75, MG ZT 0 Wto Mar 05, 2024 18:51
grota10



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink