Forum Klubu ROVERki.pl :: [220SD]Po wymianie pompy wtryskowej mega wysokie obroty!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[220SD]Po wymianie pompy wtryskowej mega wysokie obroty!
Autor Wiadomość
1dawidb 



Dołączył: 30 Sie 2014
Posty: 12



Wysłany: Sob Kwi 23, 2016 16:01   [220SD]Po wymianie pompy wtryskowej mega wysokie obroty!
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Panowie,
potrzebuję pomocy, a mianowicie padła w moim roverku pompa wtryskowa (SD) i założyłem drugą (SD) z innego roverka. Teraz po próbie odpalenia auto od razu wchodzi na bardzo wysokie obroty aż trzeba wyłączyć silnik aby się nie rozpad.
Macie jakiś pomysł co mogło pójść nie tak. Dodam że cięgno odbija, śruba regulująca obroty odkręcona.
Nie mam już pomysłów co się mogło przytrafić.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 23, 2016 16:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 23, 2016 16:17   

1dawidb, Jak pompa w środku wyglądała co kupiłeś otwierałeś ja może ? Na ile się wkręca od razu na ponad 3000tys czy idzie wyżej ponad 5.5tys ?

Mozę być zalepione ciężarki odśrodkowej siły i dlatego się kreci jak szalony. Albo opcja nr dwa ze spadł pierścień z nypla lewarka i sobie leży w pompie w pozycji zamkniętej dlatego się tak dzieje. A reaguje w ogolę na pedał gazu ?

Spróbuj dawkę zmniejszyć. Skąd jesteś tak w ogolę ?

Nagraj jakiś filmik najlepiej. A pytanie drugie coś się stało z stara pompę ?? Oddal byś ja za piwo mi :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
1dawidb 



Dołączył: 30 Sie 2014
Posty: 12



Wysłany: Sob Kwi 23, 2016 17:10   

Kręci jak szalony powyżej 5500 obr.

Nie reaguje na pedał gazu w ogóle.

Możesz bliżej opisać co rozkręcić co sprawdzić bo już mnie do szału doprowadza.

jestem z Wrocławia - pompa ciekła więc ją wymontowałem aby uszczelnoć a jakiś geniusz pokleił ją całą poxipolem - jak Ci taka potrzebna to mogę oddać.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 23, 2016 18:13   

Wystarczylo byl odkrecic tlokorozdzielacz ta brazowa czescz pompy gdzie ida przewody do wtryskow. Jest na 4 sruby Torx. Lewarek pompy ruszam tym pierscieniem co jest pokazany na filmie w 6:06

https://youtu.be/BNjVKzkhw3c?t=5m42s




https://youtu.be/BNjVKzkhw3c?t=6m6s



Ogladnij sobie filmik i jak bedziesz to sciagal to troche innaczej ja montuej glowice z powrotem niz na tych wszystkich filmach na youtube, trzeba miec dwie sruby dlugie uciete bez glowki i wkreca sie w tedy je na dwie porzednie siebie otwory gdzie ida sruby Torx. One beda sluzyc jako prwadnice. Trzeba tylko pamietac zeby pierscien najpierw zachaczyc o lewarek i wsadzic duze sprezyny.

Opcja dwa ze pompa co kupiles jest w srodku zardzewiała i dlatego tak sie dzeije byly tez takie przypadki. Chetnie taka pompe przygarne bo mi trzeba od czasu do czasu ja na przymiarki.

Masz tutaj jeszcze kilka dzecj moich z demontazu pompy:







Niestety nie nakrecilem filmu z braku czasu :neutral: Reszte na PW tobie wysle w sprawie wysylki :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
1dawidb 



Dołączył: 30 Sie 2014
Posty: 12



Wysłany: Pon Kwi 25, 2016 21:58   

I sprawa wyjaśniona.

Pompa zakupiona okazała się uszkodzona.

Reanimacja starej powiodła się idealnie nowe uszczelki i od nowa złożona pompa aż silniczek zaczął pracować jak "pszczółka".

Temat do zamknięcia.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 25, 2016 22:07   

Git, szczelność jest ważna żeby ciśnienie w pompie było utrzymane jak trzeba w tedy pali od strzała jak kat wtrysku jest idealnie tez ustawiony :)

Gratki ze się udało :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [25 2.0 iDT] Przerywa po wymianie pompy wtryskowej
krystian_96 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Nie Mar 21, 2021 17:05
Steff
Brak nowych postów [R 220 2.0 sdi] USzczelki do pompy wtryskowej
poszukuje
b0lec Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Sie 23, 2009 12:41
pablom1978
Brak nowych postów [220 SD] Wyciek z pompy wtryskowej
iwan00 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Sty 15, 2010 17:39
iwan00
Brak nowych postów [220sd '94] kupno pompy paliwa
bubu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Cze 21, 2013 08:26
mirwin
Brak nowych postów [R 218SD] Regulacja pompy wtryskowej
w starym TD
Pływak Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Wrz 29, 2009 21:51
Pływak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink