Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT-T] traci napięcie?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT-T] traci napięcie?
Autor Wiadomość
arleta90 




Dołączyła: 01 Sty 2016
Posty: 234
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Kwi 28, 2016 17:40   [MG ZT-T] traci napięcie?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002

Ostatnimi czasy coś się dzieje, odpalam samochód i zaczyna jakby przygasać...to samo jest przy manewrach na parkingu, jeśli mocniej nie przygazuje to gaśnie. Przy przygasaniu zaczynają zapalać się kontrolki (nie jestem pewna ale chyba tylko silnik żółty), przygazuję gasną i auto tak jakby znowu nabiera mocy. Nie wiem czy przejrzyście to opisałam...co się dzieje...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 28, 2016 17:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Kwi 28, 2016 19:56   

silniczek krokowy możliwe że brudny lub zdycha
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
arleta90 




Dołączyła: 01 Sty 2016
Posty: 234
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Kwi 28, 2016 20:05   

jak się do niego dostanę?
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Kwi 28, 2016 20:11   

jest na przepustnicy, stojąc przed autem po prawej stronie, dochodzą do niego kable. Wpisz w allegro "silnik krokowy rover V6" i z fotek sie dowiesz wszystkiego
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
arleta90 




Dołączyła: 01 Sty 2016
Posty: 234
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Kwi 28, 2016 20:18   

Bo tak zastanawiałam się czy to nie wina akumulatora...
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Kwi 28, 2016 20:24   

prędzej alternatora, musiały by w nim zacierać się łożyska ale to mało prawdopodobne bo u mnie nawet jak zacierała sie spręzarka klimy to silnik dawał radę kręcic na wolnych obrotach. Jak auto pracuje to teoretycznie możesz całkiem wyjąc akumulator i nic sie nie zmieni. Silniczek krokowy jest na 2 śrubkach trzeba wykrecić wykąpac w benzynie ekstrakcyjnej, wyczyścić otwór w który jest wkręcony i powinno pomóc ew. przeczyścić sprayem kontakt styki od niego
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75 2.0 CDT] Skrzynia, napięcie.
panogor Rover serii 75, MG ZT 0 Wto Sty 22, 2013 12:01
panogor
Brak nowych postów [R75] Wysiadlo napięcie sterujace....
redcarpet88 Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Wrz 14, 2014 11:32
redcarpet88
Brak nowych postów [MG ZT 190] Napięcie ładowania - alternator
Micros Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Lip 03, 2014 13:40
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Prawidłowe napięcie ładowania
ralbrecht Rover serii 75, MG ZT 13 Czw Sty 24, 2013 12:07
urzendnik
Brak nowych postów [R75] Napięcie po przekręceniu kluczyka - gdzie się wpiąć?
belialek Rover serii 75, MG ZT 5 Czw Wrz 07, 2017 15:59
marcin.misek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink