Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Ti] Jakieś nowości odnośnie kabli zapłonowych ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Ti] Jakieś nowości odnośnie kabli zapłonowych ?

Kable zapłonowe NGK vs Sentech
NGK
0%
 0%  [ 0 ]
Sentech
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 0
Wszystkich Głosów: 0

Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Cze 23, 2016 03:03   [R620Ti] Jakieś nowości odnośnie kabli zapłonowych ?
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam.
Silnik po remoncie ale no cóz.. Chodzi lekko kulawo na wolnych..
Dokładnie wiem co jest przyczyną bo wiedziałem to tuż przed śmiercią silnika :)
DO wymiany kable zapłonowe.

I teraz tak.. Mam model poliftowy czyli na cewce..
Jedyne kable jakie mi pokazuje to
NGK RC-RV301 ..

no i fajnie ale z tego co pamietam to kupiłem nowe kable ngk do srebrnego Ti i nie byly ani fajnei wykonanie ani nic... zresztą teraz mam NGK i choinka jak na boze narodzenia :/ . Podwójna izolacja tasma nie pomogla i dalej przebija to wszystko.


Znalazlem też jakieś Sentech ST 8242 ale po dlugosciach jestem wrecz pewny, ze to kable to wersji na kopułce..
Macie moze jakaś wiedze odnośnie innych kabli które pasują ? Bo moze sa jakieś z innych ? aut albo cos czego nie namierzyłem co jest lepsze od NGK ..
Ostatnio zmieniony przez tomii620si Czw Cze 23, 2016 20:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 23, 2016 03:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Cze 23, 2016 09:04   

tomii620si napisał/a:
Znalazlem też jakieś Sentech ST 8242 ale po dlugosciach jestem wrecz pewny, ze to kable to wersji na kopułce..
Macie moze jakaś wiedze odnośnie innych kabli które pasują ? Bo moze sa jakieś z innych ? aut albo cos czego nie namierzyłem co jest lepsze od NGK ..


ja mam sentecha i jestem bardzo zadowolony, pomierzyłem swoje kable podałem typom z allegro wymiary i dostałem kable zgodne z wymiarami ;) dorabiają albo dają z innego modelu, ale kable dobrej jakości
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Cze 23, 2016 10:30   

Witam. Ja z kolei przeniosłem cewkę zapłonową w miejsce kopułki rozdzielacza. Tak jest umieszczona cewka w R820 po 96 roku. Kable kupiłem NGK ale cena była okazyjna , bo 40zł plus przesyłka. Od rovera 420SI można poszukać. Ewentualnie PSA Peugeot , Citroen. Tam jest ta sama cewka. Tylko wymiary dopasować trzeba. Na Aledrogo są do 420 Elektrosparka.
_________________
MG ZS180
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Cze 23, 2016 13:12   

Kozik, a powiedz mi ike przejechales na tych kablach ??
wszystko jest tip top ? bo na forum mondeo nie mieli zbyt dobrych opini o tej marce a chcialbym aby to chociaz z 30kkm przehezdzilo tj. jakis rok u mnie..

ogolnie kable do prelifta sa takie same jesli chodzi o wtyczki ? Bo jesli tak to napisze im ze potrzebuje takie kable jak do pre tylko podam im nowe wymiary i tyle.. pamietasz kozik ile dales ? :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Cze 23, 2016 14:22   

tomii620si napisał/a:
Kozik, a powiedz mi ike przejechales na tych kablach ??


grudzień 2014 więc pewnie ok 40tys na LPG

Markzo kupował przede mną te kable, tej firmy i z tego co wiem to jeździ cały czas na nich.

tomii620si napisał/a:
wszystko jest tip top ?


niby tak, nie ma wypadania zapłonów ani nic

musisz wiedzieć, że jeśli świece, kopułka lub inny element układu zapłonowego nie jest w dobrym stanie to i kable długo nie pojeżdżą
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Cze 23, 2016 20:40   

cewka raczej okej.. watpie aby z nia bylo cos nie teges.. a swiece wymieniam wraz z kablami i tak :)

[ Dodano: Czw Cze 23, 2016 20:40 ]
Dobra.. to tak

Kozik poleca Sentech ... Czekam na zdanie marka..
Greg odradza sentech i poleca NGK ..

To jest po 1:1.. a ja dalej nie mam zdania haha
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Cze 23, 2016 21:10   

Witam. Wtyczki do cewki i kopułki są inne. Link
Sentechy w dobrej cenie. Rc-rv301 za 108. W googlach można jeszcze bosze znaleźć. Ale są znacznie droższe.

link
_________________
MG ZS180
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Cze 23, 2016 21:16   

ło jo joj... Jak sentech za 60zł to z czego te kable sa ?

Cos faktycznie greg chyba miał racje ze to hu nie kable ..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 24, 2016 01:17   

Użytkowanie kabli NGK przypłaciłem zjaraną cewką i ECU ;) czyli coś koło 300zł w plecy ;] mam sentechy 2gi rok, żadnego problemu. Nie zauważyłem żadnych dziwnych rzeczy odnośnie jakości wykonania, całkiem wporzo. Jedyne co, to problemów nastręczały.... uwaga uwaga! świece :| Na Denso chodzi silnik najładniej, ale obrywają się przy gwintach i radośnie kręcą w okół własnej osi puszczając spaliny górą. NGK - silnik chodzi kwadratowo, zaobserwowałem to też w 2 innych 2,0t. Może to kwestia, że robią je we Francji? Obecnie mam świece Beru (jeżdżę tylko na PB) i chyba jest to optymalny zestaw jak dla mnie.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Cze 24, 2016 07:43   

tomii620si napisał/a:
Kozik poleca Sentech ... Czekam na zdanie marka..
Greg odradza sentech i poleca NGK ..


Kozik jeździł też na ngk ale w R200 VVC i był zadowolony ;)

Markzo napisał/a:
Na Denso chodzi silnik najładniej, ale obrywają się przy gwintach i radośnie kręcą w okół własnej osi puszczając spaliny górą. NGK - silnik chodzi kwadratowo, zaobserwowałem to też w 2 innych 2,0t. Może to kwestia, że robią je we Francji? Obecnie mam świece Beru (jeżdżę tylko na PB) i chyba jest to optymalny zestaw jak dla mnie.


Co do świec aktualnie jeżdżę na NGK 33 bo miałem problemy z wypadaniem zapłonów gazownik stwierdził że Denso złe, problemem była mapa gazowa a dokładniej jej fragment który można było wyczaić na oscyloskopie dopiero. Na denso auto chodzi ok, nie miałem problemów z tym co Markzo pisze ale ja kluczem dyno zawsze świece dokręcam ;) Beru jakieś wypasione miałem w 200 VVC na gazie nie szło jeździć więc omijam szerokim łukiem ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Cze 24, 2016 13:05   

dostalem odp z sentechu ze wedlug danych ktore im podalem to maja gotowe kable takie i podali numer..jak ostygbe po tym solarium to zobacze co podali

[ Dodano: Pią Cze 24, 2016 13:05 ]
sprawdzilem... i mozna albo kupic wersje cywilna http://www.stanczyk.pl/pr...onowe-8514.html
lub wersje sportowa
https://www.motointegrato...ch-tuning-n8514
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Cze 24, 2016 13:20   

ja mam czarne cywilne ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R618i] Schemat Podłączenia Kabli Zapłonowych rover 618i
SAYKIC Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Gru 17, 2021 19:18
sTERYD
Brak nowych postów [R620Ti] Parę spraw odnośnie skrzyni.
KatoSBE Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Mar 24, 2014 14:21
Pawkaz
Brak nowych postów [R620] Nie mogę zdjąć przewodów zapłonowych
gucwiz Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Kwi 23, 2010 20:30
Perez
Brak nowych postów [R618i] Problemy po wymianie przewodów zapłonowych
iambasta Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Maj 12, 2013 02:40
Gość
Brak nowych postów [R620] Porada, schematy kabli elektrycznych
frycus1 Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Maj 30, 2007 08:18
frycus1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink