Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620SDI] Swap z diesla na benzyne
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620SDI] Swap z diesla na benzyne
Autor Wiadomość
Zebroon 



Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 5



Wysłany: Sob Lip 14, 2018 16:49   

Juz pisałem 416- 1998 45- 2004
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 14, 2018 16:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 14, 2018 17:04   

Mechanicznie musisz zmienić:
-mocowanie silnika przy rozrządzie,
-mocowanie skrzyni przy podłużnicy,
-mechanizm zmiany biegów (wodziki) + może lewarek,
-półosie i przeguby,
-jeśli w 416 masz przednie hample 262mm wentylowane to pewnie pasuje je przerzucic, bo diesle miały chyba lite z przodu,
-wydech,
-przewody od pompy wspomagania,
-cały układ chłodzenia + klima,
-przewody paliwowe - brakuje odpowietrzenia zbiornika paliwa + pompa paliwa i jej wiązka,
-elektronika - to będzie najgorsze bo to polift, czyli wszystko musisz przerobić, nic nie spasuje.

Robiłem takiego swapa, tylko na 2.0T, biorcą był ZS z 2005r. Z oczekiwaniem na częsci zeszło mi coś koło 3 tygodni, roboty jest bardzo bardzo dużo, troche upierdliwa jest elektryka bo w polifcie kable nie są dopinane do skrzynki bezpieczników w kabinie, tylko na sztywno zamocowane. Czeka Cie ucięcie wiązki silnikowej z diesla w komorze silnika i dopięcie do niej wiązki z Kserii.

:)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Lip 14, 2018 19:14   

Markzo napisał/a:
bo diesle miały chyba lite z przodu,


Też wentyle , lite skończyły sie na 400-tkach.

Markzo napisał/a:
robiłem takiego swapa, tylko na 2.0T, biorcą był ZS z 2005r.


2004 ;)

Kosztów nie chcesz znać bo pewno kupił bys sobie 2 takie 45 z 1.6-1.8 pod maska ;D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lip 16, 2018 10:03   

Raptile, nie prawda z tymi wentylowanymi, 45 miały w serii lite, może w ZS było inaczej, mój miał swapowane na wentylowane przez Jugola, zapytaj Adriana jakie ma u siebie :wink: .
 
 
 
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Wto Lip 17, 2018 17:40   

W ZS ( przedlift ) Diesel też były lite z przodu i bębny :shock: z tyłu w aucie, które miało jakieś tam sportowe aspiracje...
Mam nadzieje,że chociaż w Dieslu Polift zmienili bębny na rzecz tarcz, bo inaczej to już konretnie polecieliby po bandzie z takim bodykitem.
Wentylowane przód i tarcze tył widzę tylko w V6 2.0 i 2.5.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 18, 2018 12:22   

To dziwna sprawa :|
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 18, 2018 22:38   

Z hamulcami była loteria nie było żadnego wyboru w dieslu. Dostało się to co było na taśmie.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 19, 2018 12:24   

Przy większych felgach połączenie 260mm litych tarcz z przodu i bębnów z tyłu jest wręcz niebezpieczne, bo hamuje to to wtedy bardzo słabo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [25] Tuning Diesla 2.0
Porady nowicjusza
kepa416 Tuning mechaniczny 13 Sob Cze 13, 2009 23:29
NITRO
Brak nowych postów Chip tuning Diesla
bosniak Tuning mechaniczny 29 Pon Sty 17, 2011 12:40
Pływak
Brak nowych postów tuning rovera diesla w niemczech
PHJOWI Tuning mechaniczny 13 Wto Kwi 17, 2007 13:48
Brt
Brak nowych postów SWAP z VTi
ciekawość
spider666 Tuning mechaniczny 2 Sob Lis 14, 2009 13:37
dobryziom
Brak nowych postów swap
ivi199 Tuning mechaniczny 45 Sro Sty 22, 2014 12:24
tuners



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink