Forum Klubu ROVERki.pl :: 30 Zlot Ogólnopolski Poraj k/Częstochowy- lista obecności
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
30 Zlot Ogólnopolski Poraj k/Częstochowy- lista obecności
Autor Wiadomość
sail 
Klubowicz





Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 62
Skąd: Częstochowa

Rover 600

Wysłany: Pią Sie 26, 2016 23:57   

Witam... o ile dobrze pamiętam moja EMI ma urodziny 5 października i pewnie będzie imprezka w najbliższy weekend czyli piątek... i jak tu zrobić aby tatuś się urwał ? Pomóżcie ?

1. siemion_ + nieszka
2. SyntaX
3. prebenny
4. margos (dobrze że mi się brat żeni 2 tyg później, bo by głupio wyglądało jakbym nie dotarł z życzeniami )
5. sknerko i mrówka
6. Remigiusz
7. 0L0
8. Maciej i Magda
9. Vigoslaw i ruda jedza :D
10.Sintram i Halinka
11.artmati i Aga
12.Osarro...+....?????
13 adam_26 + Agnieszka
14. Harry
15. maniu48+Martynka i Kuba(synek mój, duma moja)
15. walkie + orson
16. AndrewS + Sylwia + Miki
17. sail

jak na razie się piszę ...najwyżej dojadę później ... Pozdrawiam wszystkich !!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 26, 2016 23:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4457
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Sie 27, 2016 07:46   

AndrewS napisał/a:
a BTW chętnie się zapiszę, tylko nie wiem ile na zlot jest z lubelskiego, mapka Siemiona jest jakaś dziurawa

Siemion_ uznał, że masz tak blisko, że w razie czego dopchasz R800, więc nie musisz wiedzieć. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie XC60, znów MX-5 i silnikowy wózek na zakupy ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG i kilka nieroverków, głównie LPG. ;)
"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, ze na świecie jest tylu idiotów"
S. Lem
 
 
 
SyntaX 




Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2029
Skąd: Łódź

Land Rover Freelander

Wysłany: Sob Sie 27, 2016 13:11   

a może prezes uchyi trochę tajemnicy jakie atrakcje na nas czekają :wink:
 
 
 
InEs 




Dołączyła: 17 Sty 2010
Posty: 339
Skąd: Poznań/Leszno



Wysłany: Sob Sie 27, 2016 21:41   

1. siemion_ + nieszka
2. SyntaX
3. prebenny
4. margos (dobrze że mi się brat żeni 2 tyg później, bo by głupio wyglądało jakbym nie dotarł z życzeniami )
5. sknerko i mrówka
6. Remigiusz
7. 0L0
8. Maciej i Magda
9. Vigoslaw i ruda jedza :D
10.Sintram i Halinka
11.artmati i Aga
12.Osarro...+....?????
13 adam_26 + Agnieszka
14. Harry
15. maniu48+Martynka i Kuba(synek mój, duma moja)
15. walkie + orson
16. AndrewS + Sylwia + Miki
17. sail
18. InEs i Tomas
_________________
Koordynator na miasto Poznań i okolice-CzARnA InEs
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 364



Wysłany: Sob Sie 27, 2016 22:53   

1. siemion_ + nieszka
2. SyntaX
3. prebenny
4. margos (dobrze że mi się brat żeni 2 tyg później, bo by głupio wyglądało jakbym nie dotarł z życzeniami )
5. sknerko i mrówka
6. Remigiusz
7. 0L0
8. Maciej i Magda
9. Vigoslaw i ruda jedza :D
10.Sintram i Halinka
11.artmati i Aga
12.Osarro...+....?????
13 adam_26 + Agnieszka
14. Harry
15. maniu48+Martynka i Kuba(synek mój, duma moja)
15. walkie + orson
16. AndrewS + Sylwia + Miki
17. sail
18. InEs i Tomas
19. marcin.misek
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
mironh 




Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 122
Skąd: kraków

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 28, 2016 13:20   

1. siemion_ + nieszka
2. SyntaX
3. prebenny
4. margos (dobrze że mi się brat żeni 2 tyg później, bo by głupio wyglądało jakbym nie dotarł z życzeniami )
5. sknerko i mrówka
6. Remigiusz
7. 0L0
8. Maciej i Magda
9. Vigoslaw i ruda jedza :D
10.Sintram i Halinka
11.artmati i Aga
12.Osarro...+....?????
13 adam_26 + Agnieszka
14. Harry
15. maniu48+Martynka i Kuba(synek mój, duma moja)
15. walkie + orson
16. AndrewS + Sylwia + Miki
17. sail
18. InEs i Tomas
19. marcin.misek
20. Mironh
_________________
Jeszcze 1 niespodziewana akcja i pójdzie do ŻYDA!!!
Człowiek z Huty wyjdzie.... ale Huta z człowieka nigdy!
 
 
NiceMan 



Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 178
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Sie 28, 2016 19:59   

Offtop Alę muszę!

Wróciłem z koncertu Disco Polo w Poraju :D
Byłem w ośrodku Leśna Radość. Pokoje 2 i 3 osobowe z tego co wiem w domkach po 16 pokoi. Mają takich domków 4 bodaj.
Za śniadanie płaciłem 15zł od osoby obiad chyba podobnie.
Mają 2 duże sale więc oferta nawet fajna...
http://lesnaradosc.pl/osrodek

Pozdro
_________________
Niecierpliwy. To moja Wada ^^
 
 
 
prebenny 
Klubowicz





Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2048
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 28, 2016 20:49   

NiceMan a co to ma do rzeczy? ;)

Uwierz mi, że jak już jest info o zlocie to ośrodek jest 'zaklepany' :p
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3430
Skąd: Puławy

Rover 800


Wysłany: Nie Sie 28, 2016 22:09   

a BTW my już tam byliśmy na zlocie :razz:

https://www.roverki.eu/ga...zlot-poraj.html
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
BetJar 
Klubowicz





Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 492
Skąd: Gliwice



Wysłany: Pon Sie 29, 2016 10:00   

1. siemion_ + nieszka
2. SyntaX
3. prebenny
4. margos (dobrze że mi się brat żeni 2 tyg później, bo by głupio wyglądało jakbym nie dotarł z życzeniami )
5. sknerko i mrówka
6. Remigiusz
7. 0L0
8. Maciej i Magda
9. Vigoslaw i ruda jedza :D
10.Sintram i Halinka
11.artmati i Aga
12.Osarro...+....?????
13 adam_26 + Agnieszka
14. Harry
15. maniu48+Martynka i Kuba(synek mój, duma moja)
15. walkie + orson
16. AndrewS + Sylwia + Miki
17. sail
18. InEs i Tomas
19. marcin.misek
20. Mironh
21. Bet + Jar
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
_________________
R420 Di'97 R.I.P. 28maj2011,
R111 LSi'96 zezłomowany,
R420 Di'97 sprzedany,
R75 CDT+'02
 
 
 
Senn 
Klubowicz





Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 647
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pon Sie 29, 2016 20:45   

1. siemion_ + nieszka
2. SyntaX
3. prebenny
4. margos (dobrze że mi się brat żeni 2 tyg później, bo by głupio wyglądało jakbym nie dotarł z życzeniami )
5. sknerko i mrówka
6. Remigiusz
7. 0L0
8. Maciej i Magda
9. Vigoslaw i ruda jedza :D
10.Sintram i Halinka
11.artmati i Aga
12.Osarro...+....?????
13 adam_26 + Agnieszka
14. Harry
15. maniu48+Martynka i Kuba(synek mój, duma moja)
15. walkie + orson
16. AndrewS + Sylwia + Miki
17. sail
18. InEs i Tomas
19. marcin.misek
20. Mironh
21. Bet + Jar
22. Senn
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05'
Był PoldoRover C+ 1.8 GTI 16V
www.fsoptk.pl
 
 
artmati 
Klubowicz





Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 291
Skąd: Radlin

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 30, 2016 12:04   

Proszę dopisać do nas Stasia+Karol pozycja 11 :) Dzięki
_________________
-----------------------------
Pozdrawiam
artmati
 
 
 
Czarton 
Klubowicz




Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 11



Wysłany: Sro Sie 31, 2016 17:19   

1. siemion_ + nieszka
2. SyntaX
3. prebenny
4. margos (dobrze że mi się brat żeni 2 tyg później, bo by głupio wyglądało jakbym nie dotarł z życzeniami )
5. sknerko i mrówka
6. Remigiusz
7. 0L0
8. Maciej i Magda
9. Vigoslaw i ruda jedza :D
10.Sintram i Halinka
11.artmati i Aga
12.Osarro...+....?????
13 adam_26 + Agnieszka
14. Harry
15. maniu48+Martynka i Kuba(synek mój, duma moja)
15. walkie + orson
16. AndrewS + Sylwia + Miki
17. sail
18. InEs i Tomas
19. marcin.misek
20. Mironh
21. Bet + Jar
22. Senn
23 Czarton
 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2977
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 31, 2016 22:32   

AndrewS napisał/a:
nie ten wątek
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103196


Andrzeeeeeeeeej, dzięki! :)
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
Rzeski 




Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 74
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Wrz 01, 2016 19:24   Zlocik

Przepraszam za OFFTP ale czy w planie Zlotu jest rywalizacja na torze ?
Niedaleko jest tor Automobilklubu Częstochowskiego w Wyrazowie.
Pzdr
Rześki
_________________
MG ZS British Racing Green
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3430
Skąd: Puławy

Rover 800


Wysłany: Czw Wrz 01, 2016 19:57   

Do tej pory na zlotach jesiennych nie było takich zabaw.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4457
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 05, 2016 17:52   

W Wyrazowie byliśmy na jednym z poprzednich Zlotów letnich i niestety jakoś nawierzchni, moim zdaniem, jest fatalna. :(
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie XC60, znów MX-5 i silnikowy wózek na zakupy ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG i kilka nieroverków, głównie LPG. ;)
"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, ze na świecie jest tylu idiotów"
S. Lem
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 6658
Skąd: Błażowa

Rover 75


Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 21:54   

1. siemion_ + nieszka
2. SyntaX
3. prebenny
4. margos (dobrze że mi się brat żeni 2 tyg później, bo by głupio wyglądało jakbym nie dotarł z życzeniami )
5. sknerko i mrówka
6. Remigiusz
7. 0L0
8. Maciej i Magda
9. Vigoslaw i ruda jedza :D
10.Sintram i Halinka
11.artmati i Aga
12.Osarro...+....?????
13 adam_26 + Agnieszka
14. Harry
15. maniu48+Martynka i Kuba(synek mój, duma moja)
15. walkie + orson
16. AndrewS + Sylwia + Miki
17. sail
18. InEs i Tomas
19. marcin.misek
20. Mironh
21. Bet + Jar
22. Senn
23. Czarton
24. Ela i Markzo
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
turbin 




Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 2



Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 23:08   

1. siemion_ + nieszka
2. SyntaX
3. prebenny
4. margos (dobrze że mi się brat żeni 2 tyg później, bo by głupio wyglądało jakbym nie dotarł z życzeniami )
5. sknerko i mrówka
6. Remigiusz
7. 0L0
8. Maciej i Magda
9. Vigoslaw i ruda jedza :D
10.Sintram i Halinka
11.artmati i Aga
12.Osarro...+....?????
13 adam_26 + Agnieszka
14. Harry
15. maniu48+Martynka i Kuba(synek mój, duma moja)
15. walkie + orson
16. AndrewS + Sylwia + Miki
17. sail
18. InEs i Tomas
19. marcin.misek
20. Mironh
21. Bet + Jar
22. Senn
23. Czarton
24. Ela i Markzo
25. turbin
 
 
maniaq 
Klubowicz




Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2415
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Wrz 13, 2016 02:04   

Niestety my z Zouza na jesienny nie dojedziemy, bo koliduje to z moją pracą :/ a tak się cieszyłem na lokalizacje, bo lubię te rejony kraju. Na jesiennym jest gdzie pojeździć, połazić i co robić ;)

Niefajnie :(
_________________
"Niektórzy dbają, chuchają i polerują inni zaglądają jak się coś zepsuje. " Long

er86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink