Wysłany: Sro Wrz 14, 2016 22:54 [ R 25 ]Nagrzewanie się tunela i plastików
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2005
Witam ,
Jestem świeżym posiadaczem Roverka 25. Mam taki problem iż nagrzewa mi się tunel środkowy oraz plastiki przy gałce zmiany biegów . Pojawia się to po przejechaniu około godziny dystansu, czasem szybciej gdy stoję w korku.
Czy macie coś podobnego w swoich autkach
Ktoś może wie co może być nie tak ?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez patfied Wto Paź 04, 2016 21:25, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 14, 2016 22:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
AndrewS prosze cie nie będę demontował kata do pomiarów przejrzyj sobie wątki Markzo tam sa wykresy potwierdzające to. Moge tylko dodać ze codziennie wjeżdżam na autostrade mając równo 40km/h w pewnym miejscu i cisne na 4 biegu pedał w podłogę i ileś tam metrów dalej jest most z Katalizatorem pod most wjeżdżam 120km/h bez kata nigdy, przenigdy nie dociągnął do 100km/h pod mostem. Weź mi to wytłumacz wzrostem mocy. Silnik wolnossący musi mieć spaliny pod pewnym ciśnieniem inaczej traci moc koniec kropka zweryfikowane na roverze 45 na freelanderze i na mazdzie 6.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
15-20KM to sporo, z pewnością jest to do wyczucia przez kierowcę.
Ja w moim 800 spadku nie wyczuwam, nie wyczuwałem też w 214 si kanciaku.
Szkoda że na zlocie nie bedzie hamowni, bo mam wcześniejszy wykres 800.
sknerko napisał/a:
Silnik wolnossący musi mieć spaliny pod pewnym ciśnieniem inaczej traci moc
To wytłumacz mi dlaczego wprowadzenie do silników np. poloneza katalizatorów zawsze powodowało zmniejszenie mocy w porównaniu do wersji gaźnikowej
To o czym piszesz jest ważne ale w przypadku silników dwusuwowych.
Tak czy inaczej bedziem jutro o tym dyskutować online
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
może tak być jeżeli kata zastępujemy tylko rurką, moim zdaniem w miejsce katalizatora należy wstawiać jakiś mały przelotowy tłumik (są takie przeloty z łuskami coś jak strumiennica ) najlepiej o objętości podobnej do objętości katalizatora.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum