Forum Klubu ROVERki.pl :: Sail - Rover 600 SDI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Sail - Rover 600 SDI
Autor Wiadomość
bazyl1218 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 132
Skąd: Częstochowa



  Wysłany: Pon Mar 20, 2017 19:44   

Dżizus Seil, niewidzieliśmy się raptem z pół roku a tu takie newsy.
Pozdrawiam ciebie i rodzinkę.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 20, 2017 19:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sail 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 107
Skąd: Częstochowa

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 27, 2017 22:30   

Prolog (Sobota)

Niestety nie wszystko wygląda tak kolorowo jak sobie wymyśliłem, niestety T25 pluje olejem…, ale nie ma się na co oglądać trzeba uczciwie wykorzystać zbliżający się tydzień ….
(Markzo mnie przekonał że nie ma co tego odwlekać - dziękuję)

Prolog


Dzień 1 (Poniedziałek)

10:55 – Przedstawienie czas zacząć…
Akt1

12:24 – Strona kierowcy przegub out (można nie wyjmować jarzma z dolnego sworznia)
Akt2

12:24 – Strona pasażera out (zdecydowanie „oszczędniej czasowo jest” jednak ten sworzeń wyjąć :)
Akt3

13:47 – No to hop z powrotem na kółka, no i udało mi się ustalić stronę od której zaczynamy …. (znalazłem początek samochodu :)
Akt4

14:54 – Patroszymy…
Akt5

15:36 – … i rwiemy dalej …
Akt6

19:45 – Goły słupek
Akt7

Epilog dnia pierwszego
Epliog

Teraz trzeba się zdrzemnąć :) Pozdrawiam.

aaa....Dziwi mnie jeszcze jedno, jak ten Edd China mógł robić wszystko w godzinę ;)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 27, 2017 22:45   

kawał dobrej roboty ;) i fajna relacja ;D tylko po co to wszystko rozbebeaszałeś? :D



szkoda roboty, całość ładnie wychodzi ;) nie trać czasu, pakuj to T16 :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 28, 2017 23:10   

Dzieje sie ;) Piękna sprawa , jak sie uda wsadzic t28 bede miał tanio swoje t25 :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sail 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 107
Skąd: Częstochowa

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 29, 2017 06:53   

Dzień 2 (Wtorek)

Nakręcony jak nastolatek, aż nie mogłem spać…
…jeszcze parę spraw na mieście… i działamy…

11:27 – Po logistycznej układance garażowej mam wreszcie rozłożony dźwig
Akt1

12:56 – Usunięcie „brudasa” zakończone, mimo niezawodności ten, diesel zaczyna napawać mnie obrzydzeniem… i znowu puzzle z dźwigiem…
Akt2

14:28 – T16 złożone ze skrzynią, i co mnie najbardziej dziwi ? Sprzęgło z diesla miało 6.1-6.5 mm grubości (sam przejechałem 70tys, a ile poprzedni właściciel nie mam pojęcia ?), nie było specjalnie krzywe czy spalone, docisk też w nie najgorszym stanie…
Akt3

16:23 – Przesłanie dla Markzo ;) , taki nasz żarcik obyczajowy 
Akt4

20:31 –Brak entuzjazmu czy zmęczenie ?
Akt5

Wieczorem wyczerpały się wszystkie moje baterię… padłem jak niemowlę…

P.S.Hej Rap przyjąłem do wiadomości, na razie sprawa z turbiną pozostaje otwarta… tzn. tak naprawdę zamknięta, wczoraj zwymiarowałem zaślepkę na stronę gorącą, zostanie to tymczasowo wstawione aby móc go odpalić, i spasować downpipe. Olej też zaślepiam i wodę. Jak już ogarnę elektrykę i bak i złożę to razem, wtedy zastanowię się co dalej. W sobotę samochód musi być jeżdżący.

Jakkolwiek pozdrawiam.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 29, 2017 10:07   

sail, :mrgreen: mam zawsze jak cos jest rozbebeczone ;) ( A to jakieś ciche głosy w głowie "na co Ci to było" "Po co to".... raczej zmęczenie to bedzie ;) Zobaczysz jak sie ucieszysz kiedy 1 x kapora spalisz.

ps dobrze ze posprzatałeś ten syf , ja u siebie żałuje że nie poswieciłem dodatkowego dnia na to. Ale ;) zdetonuje sie kolejny silnik to bedzie okazja :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sail 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 107
Skąd: Częstochowa

Rover 600

  Wysłany: Sro Mar 29, 2017 21:55   

Dzień 3 (Środa)

Nowy piękny dzień !! a pogoda na zamówienie !!
Tak Rap, dokładnie miałem też takie głosy (ale po dzisiejszym dniu już mi przeszło ;)

Dzisiaj tylko trzy akty, bo nie było czasu kręcić :) Robota paliła mi się w rękach.

12:10 – Przygotowany do zrzutu…
Akt 1

13:26 – …wylądował…
Akt 2

18:52 – …i spacyfikował teren
Akt 3

Nie spodziewałem się że uda mi się tyle dzisiaj popchnąć do przodu:
- motor w budzie
- przeguby na miejscu
- wysprzęglik, założony i odpowietrzony, skok prawie 40 mm.
- wydech pospawany, wystarczyło tylko 9 cm rury do elastycznej siatki, średnica 65mm, downpipe wygląda jak mały Frankenstein ale ważne aby kierował spaliny na zewnątrz i nic nie wypuszczał… ale to i tak tymczasowe bo mam w planie cały wydech z nierdzewki tylko muszę wcześniej rozwiązać sprawę turbiny…
- przerobiona dolna łapa podtrzymująca silnik do belki. Niestety ta od diesla nieco się różni nie pasuje rozstaw otworów w uchwycie i trzeba je niejako „przesunąć” o jakieś 17 mm, rozstaw 26 mm i średnica 13mm pozostaje taka sama. Reszta łap pasuje bez problemu, aczkolwiek mam wrażenie że poduszka od skrzyni biegów zbytnio się „spłaszcza” i tu pytanie do osób posiadających oryginały w 620ti , czy pomiędzy nakrętką a gumą występuje podkładka (grubość ?) i (ewentualnie jaka jest grubość obciążonej poduszki ?) Ewentualnie jak jest wysokość od karoserii do dołu nakrętki
- założona maska, niestety wolałem ją wyjąć,
- drążek i krzyżak podłączony do skrzyni biegów, wszystko luźno i gładko. (Ciekaw jestem co wyjdzie ze skrzynią :o )

Zastanawia mnie jeszcze z czego zastosować kompletną linkę pomiędzy pedałem gazu a przepustnicą ? Może ktoś ma jakiś gotowy sprawdzony produkt ?

Pozdrawiam :mrgreen:
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 29, 2017 23:05   

ja mam od , swojego diesla :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Mar 30, 2017 10:06   

Sail, znalazłem linkę gazu OEM od Ti jak coś :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 30, 2017 11:24   

No i ładnie teraz L-seria na wózeczku próbny sobie będzie :D :P

hehe... ale widzę robota rwie pełna para bo zadyszka jest :D Czekamy na odpalanie :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sail 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 107
Skąd: Częstochowa

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 31, 2017 00:35   

Dzień 4 (Czwartek)

Chłopaki nie mam siły … wróciłem po 22:00 do domu…

Ad. Slax – reflektuje :lol: , wysyłaj (właśnie kombinuje jak ją dorobić)
Ad. Remigiusz – zadyszka to mało powiedziane, schudłem w ciągu tego tygodnia ładnych parę kilo…. Remigiusz dzisiaj odebrałem SMS, przepraszam zapomniałem o naszej sprawie na śmierć… ale jak skończę to wrócę do rzeczywistości…. (a coś mi cały tydzień chodziło po głowie co miałem zrobić)

11:12 Wspornik łapy – różnice
akt1

13:25 Najwydajniejsza i najmniej awaryjna turbina pod słońcem…
akt2

16:23 Odświeżona komora… po dzisiejszym dniu stwierdzam że lepiej to zrobić kiedy jest wyjęty silnik…
akt3

18:34 Zamiana pedałów … czyli strasznie niewygodna robota
akt4

18:42 Różnice pedałów w wersji L a Ti
akt5

21:57 Finał na dziś … teraz myślę już tylko o piwku…
akt6

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez sail Pią Mar 31, 2017 06:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 31, 2017 01:02   

sail, Spokojnie to nie jest tak ważne :D

Kurcze fajnie to jest rozwiązane ze 620 jak w Freelanderze ze potenciometr gazu jest nad pedałem zaraz :wink:

Wszystko ładnie do przodu idzie ze swapem. Ale jak to jest zawsze jakieś przeszkody wychodzą ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
karolj 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 534



Wysłany: Pią Mar 31, 2017 02:56   

O cholera... Sail, jesteś świrem ;) Podziwiam!

Nie chcesz może używanej skrzyni z klekota R45? Bo mi leży niepotrzebna. Jeździła u mnie przez chwilę w 620 jak swoją remontowałem.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 31, 2017 16:54   

Podoba mi się. Cala relacja, operacja, bialy 620ti... Laleczka
_________________
75 Red Edition
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 31, 2017 20:53   

sail napisał/a:
Chłopaki nie mam siły … wróciłem po 22:00 do domu…


aaaa tam i tak miałem Cię opierdzielić wczoraj " gdzie relacja ?? "

tak trzymaj, działaj działaj trzymam kciuki !!
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
sail 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 107
Skąd: Częstochowa

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 31, 2017 23:07   

Dzień 5 (Piątek)

Z racji że czas mnie goni, dzisiaj uwijałem się jak w ukropie.

10:04 – Przewody ciśnieniowe pompy wspomagania, różnice L a Ti
Akt1

18:35 – Złożona woda i wspomaganie, wszystkie rurki, musiałem niestety po raz pierwszy podczas całego swapa opuścić garaż i udać się do sklepu bo brakło mi przewodów paliwowych 8mm i 16mm. Niestety nie dało się więcej dosztukować nic z diesla a nie chciałem aby wyglądało to jak totalny „ulep”. Po raz kolejny stwierdzam że niektóre sklepy motoryzacyjne w moim mieście są do „bani”…
Akt2

18:41 – a tu już mi waliło w dekiel…. chyba z radości … uwielbiam ten utwór :)
Akt3

21:52 – pali jeszcze nie jeździ, zgubiła mnie masa którą kiedyś zrobiłem „po dziadowsku”. Zapłaciłem za to dwoma godzinami szukania problemu, ciężko się myśli już wieczorem jak coś jest nie tak.
Akt4

Musiałem go odpalić bo jutro teściu pomoże mi wyciągnąć bak aby dodać pompę i przewód oparów, samemu jest bardzo ciężko, raz się tego podjąłem jak wymieniałem przewody hamulcowe…nigdy więcej !! .

Dzisiaj udało mi się nawet przegapić listę trójki….

Ad. karolj – Dzięki za skrzynie ale myślę że moi bliscy nie zniosą już więcej gratów związanych z motoryzacją i moimi pomysłami….. a jest tego trochę… Jakkolwiek dziękuję i pozdrawiam.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 31, 2017 23:31   

sail, pali od strzała ;D pięknie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 01, 2017 00:40   

sail, Trigger Box najlepsza :D :mrgreen: Pali nieźle wiec sukces jest, choć jeszcze do zakończenia została jazda próbna co najważniejsze żeby nic nie wyszło po drodze :)

Pozazdrościć dobrej roboty i maszyny :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 01, 2017 06:04   

ja sie pytam.... gdzie jest turbo.... sail wez kup to td04 i nie czekaj :P dobrze robota idzie :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sob Kwi 01, 2017 20:04   

Kurcze jak tak patrze i patrzę to przypomina mi się swap u mnie :D fajna przygoda. Turbo faktycznie bezobsługowe i nieawaryjne :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink