Forum Klubu ROVERki.pl :: [216 Cabrio] Kierownica od nowszego modelu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[216 Cabrio] Kierownica od nowszego modelu
Autor Wiadomość
MotoKuba 




Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 35



Wysłany: Nie Wrz 25, 2016 13:14   [216 Cabrio] Kierownica od nowszego modelu

Orientuje się ktoś czy kierownica od polifta 200 czy nawet nowszej wersji 200 lub 400 podpasuje do kanciaka z ta obrzydliwą kierownicą z okrągłym klaksonem? Chodzi mi dokładnie czy ta kiera podpasuje:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 25, 2016 13:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Wrz 25, 2016 18:17   

Podpasuje :d
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
MotoKuba 




Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 35



Wysłany: Nie Wrz 25, 2016 21:57   

A taśme trzeba zmieniać? Bo ja poduchy nie mam.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Wrz 26, 2016 16:49   

MotoKuba, u ciebie jest taka podkładka pod kierą, na niej ślizgają się blaszki i w ten sposób przekazywany jest prąd na klakson, zdejmij to zakumasz o co biega. Da sie przełożyć te podkładkę, robiłem to kiedyś w kancie i działa o jak trzeba.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
MotoKuba 




Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 35



Wysłany: Pon Wrz 26, 2016 17:10   

Ok, dziękówka :)
 
 
mr_iwo 




Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 61
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Wrz 27, 2016 12:05   

Ja mam fabrycznie dokładnie taką ;-)

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103071&start=0
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Wto Wrz 27, 2016 20:07   

mr_iwo, zgadza sie, ale starsze kanty bez SRS miały inna
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
MotoKuba 




Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 35



Wysłany: Pon Paź 03, 2016 21:15   

No i niestety kierownica nie pasuje. Raz, że ma za długi stożek na kolumne kierowniczą i wystaje, frezy łapie minimalnie, a dwa klakson w nowej ma kostke, w mojej na konektorki. Widocznie w 400 inne montowali niż w 200
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Paź 03, 2016 21:38   

ja montowałem kiere z r25 i r 400 i obie pasowały

[ Dodano: Pon Paź 03, 2016 21:38 ]
MotoKuba, od czego te kiere kupiłeś?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
MotoKuba 




Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 35



Wysłany: Wto Paź 04, 2016 23:11   

400 2.0 TD

[ Dodano: Pon Paź 03, 2016 22:43 ]
Chyba, że coś źle pomyślałem na szybko, bo robiłem to po ciemku. Jutro na spokojnie za dnia spróbuje to wytargać i na spokojnie pomyśleć.

[ Dodano: Wto Paź 04, 2016 23:09 ]
Slax, jak mogę Cie prosić to powiedz mi jeszcze raz jak tą blaszkę przełożyć bo nie kminie. Jak zdejmę ori kierownice to mam blaszkę z jednym "dzyndzelkiem" Ona ma zostać tak? W nowej kierownicy od przycisków idzie jeden konektorek od masy, a od plusa idzie wtyczka z jednym przewodem.

[ Dodano: Wto Paź 04, 2016 23:11 ]
Nie potrzebuje czasem takiej taśmy? http://allegro.pl/tasma-a...6.html#imglayer
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 05, 2016 16:38   

ZTCP to na kolumnie masz te blaszkę tak a "pod kiera masz taki okrągły ślizg, tez slizg zdejmij, da się, i przełóż do nowej kiery. Trzeba go jakos zamocowac na klej, czy jak ci sie podoba, nie musi byc jakos mega mocno bo to żadnych obciążeń nie przenosi, zapewnia tylko kontakt z kolumna kierowniczą, do tego podłącz klakson i po sprawie :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
MotoKuba 




Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 35



Wysłany: Czw Paź 06, 2016 19:42   

Na spokojnie w dzień ogarnąłem o co chodzi ;) Przełożyłem ten ślizg ze starej kierownicy, w nowej pozbyłem się kostki i zrobiłem to na konektorki do starego ślizgu i pasuje wszystko jak należy. Dzieki za pomoc :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów PRZEROBIENIE PRZODU MODELU 214 NA MODEL 25
solskjer Tuning wizualny 10 Wto Sty 22, 2008 17:45
michone
Brak nowych postów rover 200 cabrio pytanie o drzwi
kongo Tuning wizualny 0 Nie Lut 17, 2019 18:59
kongo
Brak nowych postów [R200 Cabrio] Chlapacze sportowe
maxstealthy Tuning wizualny 2 Sob Sty 05, 2013 00:11
maxstealthy
Brak nowych postów [Rover 216 Cabrio '95/'96] Lampy z xenonem
maxstealthy Tuning wizualny 12 Nie Gru 23, 2012 14:10
maxstealthy
Brak nowych postów [R200 Coupe/Cabrio MKII] Grill.
f1x Tuning wizualny 16 Sob Gru 05, 2009 16:31
f1x



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink