Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR 2.0Ti by KaRaS 400km 494Nm
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR 2.0Ti by KaRaS 400km 494Nm
Autor Wiadomość
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Sob Lut 03, 2018 18:07   

hehe belka w przeszłości chyba dostała jakiegoś delikatnego strzała bo jest delikatnie wgnieciona, na zdjęciu jeszcze wyszła jak by wygięta do góry ale tak nie jest :-|
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 03, 2018 18:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ciasteczkowyV6p 



Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: Polska



Wysłany: Sob Lut 03, 2018 18:59   

zacnie,zacnie powodzenia w dalszych modach oby do przodu:)
 
 
sail 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 107
Skąd: Częstochowa

Rover 600

Wysłany: Nie Lut 04, 2018 08:04   

...tylko ostrożnie z motorkiem.... co by nie uszkodzić karoserii :) Trzymam kciuki i pozdrawiam.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 04, 2018 10:28   

Dawaj tego turbasa ;D ;D ;D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Sro Lut 07, 2018 22:34   

Coś tam się dzieje. 1.8 ewakuowało się z budy(oczywiście ostrożnie ;-) ) :D Teraz muszę ogarnąć troszkę komorę i nowy motor, mam nadzieję że w sobotę uda mi się go posadzić :twisted:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 07, 2018 22:44   

Sie dzieje bardzo ladnie :D Birze ktos w koncu z forum ten silnik 1.8 :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Czw Lut 08, 2018 09:49   

Tak silnik zostanie na forum i z tego co wiem szykuje się kolejny fajny projekt, ale ja już nic więcej nie powiem :P
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 08, 2018 12:31   

karas_111 napisał/a:
Tak silnik zostanie na forum i z tego co wiem szykuje się kolejny fajny projekt, ale ja już nic więcej nie powiem :P

si si, powinno to malenstwo zacnie sie odpychac ;D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 08, 2018 13:21   

To mniej więcej wszystko wiem :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Pią Lut 09, 2018 20:04   

2.0T przygotowane do wsadzenia. Roboty było nie mało a ile jeszcze przede mną...
Może jutro uda się wstępnie przymierzyć silnik z budą, trzymajcie kciuki :D
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 09, 2018 20:42   

karas_111, haha.. myslalem ze juz bedzie pierwszy wyjazd probny :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Sob Lut 10, 2018 19:31   

a gdzie wyjazd :P wszystko robię wieczorami po pracy także robota nie idzie w jakimś ekspresowym tempie, ale staram się :D

[ Dodano: Sob Lut 10, 2018 19:31 ]
No dobra motor siadł w budzie.Oczywiście bez problemów się nie obyło jednym z nich było to że nie udało mi się wrzucić go z osprzętem musiałem na szybko zdemontować alternator i kompresor klimy. drugi problem to motor siadł na łapie bloku od 620Ti a na skrzyni została łapa z VVC no i tu znów problem prawdopodobnie trzeba będzie przerobić mocowanie poduszki bo brakuje jakoś z centa żeby to skręcić ;/ Chyba że uda się to jakoś upchać bo dziś już nie miałem sił żeby to ogarnąć. Z tego co zauważyłem to motor siadł w miarę ładnie i równo. w komorze zrobiło się ciasnawo w porównaniu do vvc.
Strasznie mieszane mam uczucia z jednej strony cieszę się że motor już siedzi w budzie z drugiej zaś jak sobie pomyślę ile jeszcze roboty przede mną to ręce mi opadają ;/
Mam nadzieję się jakoś zregeneruję siły przez wolną niedzielę i w tygodniu ruszę z pracą pełną parą.
No i jakieś zdjątko mało widać bo robiłem je już jak skończyłem robotę a już konkret się ściemniało, ale zdjęcie musi być ;)
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 10, 2018 20:03   

:tak: robota
W razie gdyby nie udało Ci się zregenerować sił to.......
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Tak co byś się nie miał czym wymigać ;)
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 10, 2018 20:38   

haha.. Tak to jest ze swapami niby ma pasowac a tu zawsze buble wychodza. Glowa to gor Panie tak zawsze jest i jak juz siedzie to powoli reszte dorobisz. A jak bedzie to smigac to dopiero sie zacznie banan na twarzy :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 11, 2018 11:12   

Pomysl nad poducha skrzyni z 25/zr diesla, powinna lepiej ustawic caly zestaw :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Nie Lut 11, 2018 11:33   

Czym się różni rozmiarem? podejdzie na łapę skrzyni od vvc i w mocowanie?
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 12, 2018 18:46   

Ha, mówiłem że na tych łapach bedzie kiszkowato, daj łapę od strony skrzyni od klekota, ale wtedy do kompletu półosie z klekota. Wtedy będzie malinowo
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Pon Lut 12, 2018 18:50   

Szkoda że tak późno o tym powiedziałeś :P
 
 
skorpion200 



Dołączył: 27 Sty 2018
Posty: 21



Wysłany: Pon Lut 12, 2018 19:49   

Nie tylko Ty przez kryzys przechodzisz podczas swapu :D a wiec łapa od strony rozrzadu to powinna byc od coupe poduszka tez jest nizsza ja przerabiałem ale jesli nie masz doświadczenia nie polecam w pozniejszym czasie załozona z materiału z gwarancja dożywotnia :D :D mocowanie skrzyni z vvc delikatnie trzeba rozwiecic :mrgreen:
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Pon Lut 12, 2018 20:04   

poduszkę skrzyni zamówiłem z klekota zobaczymy jak na niej siądzie ;) jak też będzie ciulowo to się rozwierci z vvc :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink