Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] 1.8 T tłumik końcowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] 1.8 T tłumik końcowy
Autor Wiadomość
kosaaro 




Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 92
Skąd: Dębica



  Wysłany: Wto Sty 03, 2017 17:02   [R75] 1.8 T tłumik końcowy
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2005

Witam, czy do modelu 1.8 Turbo można założyć tłumik końcowy od 1.8 bez turbo ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 03, 2017 17:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
feldbahn75 




Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 70



Wysłany: Wto Sty 03, 2017 18:11   

Kurczę, ja też przymierzam się do wymiany końcowego. W 1.8 końcowy ma jedną"rurę" a w 1.8t dwie "rury". Czy ma to jakiś wpływ na pracę /osiągi?

[ Dodano: Wto Sty 03, 2017 18:11 ]
Kurczę, ja też przymierzam się do wymiany końcowego. W 1.8 końcowy ma jedną"rurę" a w 1.8t dwie "rury". Czy ma to jakiś wpływ na pracę /osiągi?
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 04, 2017 08:22   

Może mieć wpływ, ponieważ od 1.8 jest obliczone na inną moc i może blokować spaliny w 1.8T, samochód może być słabszy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
feldbahn75 




Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 70



Wysłany: Czw Maj 25, 2017 17:15   

Panowie, jak wspominałem we wcześniejszym poście, przymierzam się do wymiany końcowego tłumika z uwagi na narastające "furczenie". Miałem ostatnio możliwość przyjrzeć sie pojazdowi od spodu na podnośniku i czy możliwe jest, aby począwszy od złącza przy kolektorze do samego końca (tłumika końcowego) była to jedna całość? Chciałem zobaczyć gdzie odkręcić tłumik końcowy i nie ma żadnego złącza lub widocznego połączenia"na wcisk". Dziwne. Druga sprawa, polecacie jakieś tłumiki końcowe do 1.8t ?
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 25, 2017 21:07   

Kolektor jest skręcony z DP (rura od turbo) DP jest skręcone z wydechem przed elastycznym i później jest wszystko w całości. Tak to chyba wyglądało w oryginale.
Ja jeździłem prawie rok na tłumiki końcowym z 1.8n/a, nic się nie stało, spadku mocy nie odczulem.
Gdy się poddał i przerdzewial od góry kupiłem z asmetu do 2,5 kv6 i masakra. Jeden wielki basowy pomruk a zwalniać na biegu się nie dało bo młody myślał że bombowiec gdzieś leci, z tyłu to całkiem masakra.
Teraz mam używke z turbo i jest w miarę ale ja mam trochę inny środkowy tłumik i większą średnicę chyba.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
feldbahn75 




Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 70



Wysłany: Sob Maj 27, 2017 10:57   

Tak, właśnie jest w całości. Dzięki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] tłumik końcowy z E46 ?
damiwr Rover serii 75, MG ZT 108 Pon Mar 18, 2019 17:36
dawidd
Brak nowych postów [r75] Tłumik końcowy
Hetmann Rover serii 75, MG ZT 88 Sro Sty 31, 2018 23:36
thekotlet
Brak nowych postów [MG ZT-T 190] Tłumik końcowy
Gites Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Sty 05, 2018 19:32
tommasino
Brak nowych postów [R75] Tłumik końcowy
roxton Rover serii 75, MG ZT 5 Czw Gru 01, 2011 21:37
Gość
Brak nowych postów [MG ZT] Tłumik końcowy
a.h.g Rover serii 75, MG ZT 13 Czw Lip 28, 2011 16:30
Globens



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink