Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 25 1,8 Vi Sport Plus --> 206KM/294Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 25 1,8 Vi Sport Plus --> 206KM/294Nm!
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 27, 2019 08:04   






No to turbimy gadzine :D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 27, 2019 08:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 27, 2019 20:10   

:mrgreen: coś już się fajnie kręci?
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
J1612 



Dołączył: 13 Kwi 2019
Posty: 6



Wysłany: Sob Kwi 27, 2019 21:06   

To będzie chodzić na kompie z Ti?
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3423
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sob Kwi 27, 2019 21:07   

Markzo, ale masz zacięcie, pogratulować. Ja parę dni temu kopiłem zr'k 160 i plany co do modyfikacji mam podobne. Fajnie ze ktoś przeciera szlak, będzie mi łatwiej :)
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 27, 2019 22:28   

dzelo23 napisał/a:
coś już się fajnie kręci?

turbo burbo :D

J1612 napisał/a:
To będzie chodzić na kompie z Ti?

remap oryginalnego kompa z VVC (mems 3)

dawidd napisał/a:
Markzo, ale masz zacięcie, pogratulować. Ja parę dni temu kopiłem zr'k 160 i plany co do modyfikacji mam podobne. Fajnie ze ktoś przeciera szlak, będzie mi łatwiej

ktoś musi hehehe :D

Mały up z dziś :) wczoraj tylko przymierzyłem graty, dziś już zamocowane :) pierwsza sprawa to wyjscie wody z turbo, przerobione na holdenderek:


klima nie rozpięta, ale miejsce jest :D


wiercimy spływ oleju:



miska umyta:


nie wiem czy to zasługa oleju LM, czy tego, ze przed zlaniem dodałem nafty (1 litr i odpalone auto na 20min) ale silnik wygląda tak:




silnik ma ok 230kkm :)

Podstawa filtra oleju + czujnik temperatury oleju (pasuje idealnie w miejsce tej zaślepki na imbus):


zasilanie turbo w olej:


kolektor wydechowy już wisi + nowa uszczelka i odpowiednie nakrętki:



chłodnia wody z VVC:


turbo gotowe do montażu:





magistrala wodna:


Filmik z pierwszego odpalenia :)
https://youtu.be/Om_dT0C3fMg

coś tam gwizda ;)
https://youtu.be/sqJ8YFM30Lc

W poniedziałek montaż fmica + orurowanie i pewnie zaczne przerabiac DP :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 28, 2019 00:39   

:tak:
Składaj, składaj, kurde bo już nie mogę się doczekać :mrgreen:
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3423
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Kwi 28, 2019 08:01   

Kolektor i turbina jest z R 75 1.8T?
Moim MG jak dotąd zrobiłem 150 km od zakupu, ale jak się widzi takie posty to od razu by się chciało w swoim modzić
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 28, 2019 11:16   

dzelo23 napisał/a:

Składaj, składaj, kurde bo już nie mogę się doczekać

też jestem ciekaw jak to będzie się odpychać ;D

dawidd napisał/a:
Kolektor i turbina jest z R 75 1.8T?

kolektor wydechowy, turbo, podstawa filtra oleju, zasilanie oleju i spływ, mapsensor i rurki odmy :) wtryski na razie z VVC, zobaczymy jaki będzie AFR na drodze, jak będzie ubogo to mam wtryski z 1.8T.

dawidd napisał/a:
Moim MG jak dotąd zrobiłem 150 km od zakupu, ale jak się widzi takie posty to od razu by się chciało w swoim modzić

nie czekaj, działaj :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 29, 2019 08:22   

Markzo, ojapierdole :D Fajnie się ogląda takie mody :D Działaj, kibicuje :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Pon Kwi 29, 2019 15:30   

Ojojoj :D bedem go mógł podotykać w czerwcu? :D
_________________
Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 01, 2019 19:29   

Taki maly teaser ;) zalozylem juz belke, zderzak - wrzuce foty z wiekszym updejtem :)


Wydech pospawany, DP przerobiony, zostalo go wrzucic na auto i mozna robic testy ;)

Panowie spokojnie, cholera wie jak to bedzie smigac heheh :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 03, 2019 21:34   

Może jakaś aktualizacja? :d
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 04, 2019 07:41   

dzelo23 napisał/a:
Może jakaś aktualizacja?

w sumie czemu nie :P

tak jak na zdjęciu wyżej widać, udało się wrzucić fmica i zapiąć orurowanie. Zderzak niestety musiałem pociąć :( Zeby zrobic miejsce turbinie wywalilem ori wiatrak od strony komory silnika. Wymusilo to wyrzucenie wiatraka od klimy i montaż wentylatorów z 45/zs.



przymiarki...

nie bardzo mi się podobał pierwszy efekt :/


po kilku modach wyszło tak:








belka mocno wycięta, ale została pod zderzakiem :) teraz musiałem wyrezać dolot do turbo i DP. Akumulator na razie został pod maską - wymusiło to dość mały stożek :( mam w planach przeniesienie aku do bagażnika, będzie dużo więcej miejsca na filtr:



komora na gotowo:




został wydech... tutaj kolega Karas zrobił mi meeega prezent :D




nierdzewny wydech z jego ZR 2.0T, 2,25' na 2 tłumikach przelotowych :D niestety lekkie kuku wyszło..

brakuje 2-3cm żeby schował się w tunel, 1.8T ma inaczej poprowadzony DP niż 2.0T i stąd ta różnica, ale to się ogarnie :D

na koniec filmik z pierwszej jazdy:
https://youtu.be/_lms2JEbH18

Dziś poprawie wydech, żeby ładnie wisiał i zaczynam strojenie :) a teraz czas na podziękowania, bo bez kilku osób na pewno by się nie udało uturbić VVC :)

-Dzelo, nawet nie licze ile godzin przegadaliśmy i ile paczek z częściami przyjechało od Ciebie ;D wielkie dzięki za wszystko ;)
-Karas, wydech jest kozak na maxa ;D dzięki jeszcze raz ;)
-LilJohn, bez Ciebie to pewnie trwało by jeszcze dłuuuuuuuuugo hehe, Twoja pomoc w rozkminie memsa 3 jest po prostu nie oceniona !
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 04, 2019 07:50   

:mrgreen: paczki chodzą w dwie strony, przegadane godziny to sama przyjemność i masa zdobytej wiedzy.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 04, 2019 17:38   

Markzo z czego ten icek jest ?

I co karaś teraz ma jak tobie wysłał cały układ wydechowy :-) ? Nie śledzę aż tak tematu.

Ale spasowanie fajne :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 04, 2019 19:13   

Dzelo wiec czas na turbo w cabrio :P

Remi ic jest z forda focusa mk1 1.8tdci, spasowanie takie sobie, ale dziala dobrze ;)

Karasinski celuje w srogie moce i 2.25' to za malo ;) bedIe robil nowy ;)

Autko wstepie wystrojone, zrobilismy 60km, deszcz mocno przeszkadzal :/ boost to 0.37b, zaplon ogarniety, paliwo tez jednak przy 6000obr/min skonczyly sie wtryski :( czas na wtryski z 1.8T ;) afr przy bucie to 11.3-11.7, powyzej 6000obr/min skacze do 12.6 i wiecej. Zaplon bezpiecznie - ok 11st wyprzedzenia.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Nie Maj 05, 2019 13:29   

Majster szacunek za to co zrobiłeś. Ty słów na wiatr nie rzucasz, powiedziałeś że uturbisz VVC i uturbiłeś :D
Wydzior niech służy. Trzeba kiedyś osłuchać na żywo jak gada ;)
A no i dawaj jakiś filmik jak to się odpycha :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 09, 2019 19:59   

Karaś dzięki, ale najgrubszy projekt ZR'a masz Ty :P to jednak daily ;) póki co jestem pozytywnie zaskoczony, elastyczność bardzo się poprawiła - jeździ to przyjemnie. W przyszłym tygodniu założe wtryski z 1.8T i dokończę strojenie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 15, 2019 22:25   

Przyszły tydzień mamy, czas może na jakiś UP :d
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 16, 2019 06:21   

A jak :D

Wrzuciłem wtryski z 1.8T:




Podpialem bov'a pod przepustnice, ladniej sapie :)


No i co... Jezdzi ;) filmik:
https://youtu.be/uv49KRfiyUY

Nie przejmujcie sie brzęczeniem, gałka zmiany biegów dzwoni o lewarek, kiedys to ogarne :D

Co do samej jazdy, fajnie wreszcie zakrecic go do końca obrotów, boost pojawia się ok 1800obr/min (jakies 107kPa), max jest 138kPa i utrzymuje się do jakiś 7100rpm. Auto jest wystrojone bezpiecznie ale nie optymalnie. Mam problem z przelewaniem od ok 5000obr/min, afr spada do 10-10,4. Musze z tym powalczyć ;) no i pewnie coś dźwigne boosta... :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink