prebenny, miałeś kiedys miedziany przewód w ręce? Jak dla mnie nie ma szans żeby to drgania przeniosło. Jesli mowa o drganiach pedału to myślę ze po prostu plastikowy wyprzęglik jest bardziej elastyczny. Natomiast jesli źródło drgań... Hmmm silnik ze diesel? Chyba nie szedł bym w tym kierunku bo względem silnika wysprzeglik jest na walki w skrzyni... Ciężki temat ale ja nie zauważam problemu
Ano dlatego, ze one sie nie psuja...reszte dopowiedz sobie sam
Nie powinno się karmić trolli, ale ja Ci odpowiem. Nie montują ponieważ jest już kilka przypadków, gdzie wysypuje się łożysko (dosłownie, kulki leżą na skrzyni) i rozlega się jedno wielkie wycie, a po kilkuset kilometrach wysprzęglik trafia szlag. Mniej reklamacji jest na plastikowego Britparts'a.
dj_darco napisał/a:
To już kompletnie nie kumam skąd te drgania...
Mam zestaw plastikowa pompa i metalowy wysprzęglik TAZU - żadnych drgań nie ma.
prebenny napisał/a:
dj_darco drgania są po zmianie ale pompki a nie wysprzęglika.
Dlatego ile się da zamierzam jeździć na 7 letnim oryginale, którego nie chwaląc się naprawiłem z Tomim sam
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam,mam takie pytanie uciekł mi płyn i sprzęgło zostało twarde,okazało się ze nie mam płynu...wiec zabrałem się za wymianę płynu i odpowietrzanie ale mam taki problem,jest juz wszystko ok ale jest problem hmm tłoczek który tam jest z metalowym koszyczkiem i uszczelka która powinna wszystko trzymać nie mam możliwości połoczenia bo cały czas się rozpina... czy ktoś miał coś takiego??
Witam,mam takie pytanie uciekł mi płyn i sprzęgło zostało twarde,okazało się ze nie mam płynu...wiec zabrałem się za wymianę płynu i odpowietrzanie ale mam taki problem,jest juz wszystko ok ale jest problem hmm tłoczek który tam jest z metalowym koszyczkiem i uszczelka która powinna wszystko trzymać nie mam możliwości połoczenia bo cały czas się rozpina... czy ktoś miał coś takiego??
Płyn uciekł i sprzęgło twarde? Co to znaczy. Jak płyn ucieka gwałtownie, zwykle pedał wpada w podłogę i już tam zostaje. Jeśli to się sączyło z pompki lub przecieka wysprzęglik, to należy problem wyeliminować (zwykle wymiana) i dopiero wtedy robić procedurę odpowietrzania. Bo tak, za chwilę problem powróci.
Nie wiem o jakim koszyczku piszesz. W którym on jest miejscu? Zrób fotkę tego elementu.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Na Zlocie padł mi nagle wysprzęglik britpartsa
Nie wiem już kuźwa jakie wkładać? Nie ostrzegał, po prostu przelewa się przez niego płyn.
Muszę wrócić 330 km Jeszcze nie wiem jak
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wychdzi na to że zbyt duży skok wysprzęglika względem tarczy, albo zbyt duże ciśnienie na pompce , bo co innego jak tylko to wchodzi w prawidłową pracę układu jak w innych samochodach
_________________ SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
....ale w naszym przypadku to k....a jakieś fatum , więc coś nie halo , w BMW , VW czy AUDI czy innych tak nie padają, coś poszło nie tak w obliczeniach.
_________________ SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
Analizowaliśmy na zlocie co mogło przyczynić się do tego stanu rzeczy. Było wiele głosów, że Britparts, TAZU i coś tam jeszcze to straszna kupa, która w ostatnim okresie zeszła na psy. mariusz418 pytał, czy uszczelniacz (taki złoty kominek w skrzyni) nie został zbyt bardzo zjechany przez poprzedni, metalowy wysprzęglik, bo mógł się skosić i w ten sposób wpłynąć na destrukcję obecnego wysprzęglika. Do ostatniego momentu sprzęgło chodziło jak marzenie i była to ostatnia rzecz jakiej się spodziewałem
Jutro zobaczymy co się dzieje. Wkładam teraz innej firmy. Syntax poleca wysprzęgliki Nationala, ale to nie jest producent, więc nie wiadomo co tam się wkłada. Jutro zdam więcej relacji. Też jestem zmęczony i wkurzony, bo co tydzień targać skrzynię to mi się nie uśmiecha...
Dojechałem na patencie mariusz418. Zrobiłem otwór na średnicę wężyka od strzykawki w korku od pompki. Wyjąłem kondomik, zakręciłem korek wpuszczałem płyn i po każdym wciśnięciu sprzęgła dostrzykiwałem Ale to patent na autostardę, do niej na holu dociągnął mnie kolega ADI-Czesci.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wgrałem ostatnio już drugi raz mapkę, różnica jak między CDT a CDT+ i auto zapier... dopóki nie uślizgnęło mi sprzęgło. Przy 2,5tys gdzie moment osiąga max ślizga. W oryginale miałem w tym aucie 116KM. Po pierwszym upgradzie do CDT+ nigdy nie ślizgało. Aut ma koło 300tys przebiegu.
Co radzicie? Zrobić downgrade czy wymienić sprzęgło? Boje się że pójdę w koszta a nowe sprzęgło nie ogarnie tej super mapki. Z drugiej strony jak raz ślizgnęło to moze za 20tys będzie ślizgało nawet na mapce CDT+
Może trochę zamotałem. Sytuacja jest taka że miałem mapę CDT+ (zero problemów) a wgrałem coś mocniejszego (ślizga sprzęgło). Pytanie brzmiało:
Czy inwestowac w nowe sprzęgło aby dało radę z mapką cdt+++?
Chodzi o opinie użytkowników mających mapy wykraczające poza CDT+ (135KM). Czy sprzęgła na rynku dedykowane do Rover 116/131KM są w stanie poradzić sobie z mocami/momentami dużo ponad serię, czy trzeba inwestowac w coś specjalnego?
Jak kupisz sprzęgło dobre jakościowo do CDT to ma dać rade, lecz oczywiście będzie się szybciej zużywało niż w serii.
A tak z ciekawości. Na ile koników teraz podciągnąłeś?
W sumie to nie wiem dostałem mapkę dzięki uprzejmości kolegi. Różnica jest jak między CDT a CDT+ czyli obstawiałbym że ta mapka już jest pod 145-150KM. Wrażenia super, wciska w fotel jak w moim starym focusie chipowanym na 125KM (auto 300kg lżejsze), no ale chyba na takiego 20-letniego trupka to za dużo..
Dodam, że zaślepiałem egr i założyłem własnej roboty szeroki bypass. Do tego uszczelniałem cały IC, sprawdzałem wtryskiwacze, wypłukałem silnik i zalałem full syntetyk. Czyli robota dookoła zrobiona.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum