Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820ti 2.0 sport] Czujnik temperatury do sterwonika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820ti 2.0 sport] Czujnik temperatury do sterwonika
Autor Wiadomość
lloyd 



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 29



Wysłany: Sro Cze 07, 2017 15:12   [R820ti 2.0 sport] Czujnik temperatury do sterwonika
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam,
W obudowie termostatu mam dwa czujniki temperatury:
- jednopinowy
- dwupinowy
Nigdzie w katalogach nie ma wskazania, że ten dwupinowy pasuje do mojego silnika (20T4G). Jego oznaczenia to: ADU7161 / GTR134 / RTC5522.
U mnie steruje on pracą silnika i załączeniem wentylatora chłodnicy, natomiast w samej chłodnicy nie mam żadnego gniazda na czujnik.
Czy ten czujnik faktycznie jest przypisany również do mojego silnika, czy też ktoś wsadził inną obudowę termostatu z dwoma gniazdami czujników? Podobnie z chłodnicą, czy ta bez gniazd na czujnik jest właściwa?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 07, 2017 15:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 07, 2017 19:41   

https://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-ADU7161
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
lloyd 



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 29



Wysłany: Pią Cze 09, 2017 21:48   

Z powyższego wynika że będzie pasować.

[ Dodano: Pią Cze 09, 2017 17:02 ]
Założyłem czujnik FAE nr 33050, w temperaturze otoczenia opór nowego jest dwukrotnie mniejszy. Samochód dalej działa tak samo, wentylator chłodnicy dalej się nie włącza. Jedyna różnica to utrzymywanie podwyższonych obrotów (około 1200 RPM), gdy silnik jest rozgrzany.
Macie jakieś sugestie?
Regulować śrubką położenie przepustnicy?

[ Dodano: Pią Cze 09, 2017 21:48 ]
Wyregulowałem na oko, nie udało mi się zmierzyć napięcia ~0,65 V (jedynie na jednym pinie mam stałe 5 V, od kupna troszkę krztusił się po mocniejszym dodaniu gazu z obrotów jałowych). Wolne obroty są ustawione na około 800 RPM, ale przy odpalaniu zdarza mu się zgasnąć (na starym czujniku tego nie było, po wymianie i przed regulacją przepustnicy już źle odpalał).
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Cze 10, 2017 23:48   

lloyd napisał/a:
Założyłem czujnik FAE nr 33050, w temperaturze otoczenia opór nowego jest dwukrotnie mniejszy.


tu masz dane do porównania
http://www.mgfcar.de/sensor/
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820ti 2.0 sport] Wskazania temperatury silnika na desce
lloyd Rover serii 800 3 Pią Lut 17, 2017 11:45
lloyd
Brak nowych postów [R820ti 2.0 sport] 200KM falujące obroty i niełatwy rozruch
roiven Rover serii 800 17 Czw Wrz 29, 2016 12:21
lloyd
Brak nowych postów [R820Ti] Wydech
Perez Rover serii 800 9 Wto Maj 10, 2011 12:33
paff
Brak nowych postów [R820Ti] Grający zawór??
klin18 Rover serii 800 13 Sro Lip 25, 2012 07:13
klin18
Brak nowych postów [R820Ti] Demontaż maglownicy
Yog-Sothoth Rover serii 800 2 Czw Maj 03, 2012 00:07
Yog-Sothoth



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink