Forum Klubu ROVERki.pl :: [620SDI] Rover zgasł i nie odpala
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620SDI] Rover zgasł i nie odpala
Autor Wiadomość
Kam971 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 118



  Wysłany: Pon Maj 01, 2017 20:27   [620SDI] Rover zgasł i nie odpala
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam, wczoraj mój roverek zgasł i nie chce odpalić, słychać dziwne jednorazowe puknięcie (chyba automat rozrusznika) lub charszczenie, błysnąłem i wykazało mi uszkodzony czujnik wału (CKP), dziś wymieniłem i nadal to samo, dodatkowo wybłyskało mi kod 31 czujnik położenia pedału gazu APP , słychać też żę pompa wtryskowa pracuje, zobacze jeszcze przewody do rozrusznika. Dodaję filmik żeby przybliżyć co sie dzieje. http://www7.zippyshare.com/v/5BEvT8xI/file.html

[ Dodano: Pon Maj 01, 2017 20:27 ]
Rozwiązałem kwestie tego że nie kręci rozrusznik, nie da sie dalej ruszyć wałem można go cofnąć o jakieś 3/4 pełnego obrotu, możliwe że przeskoczył mi pasek na rozrządzie i zawór o tłok blokuje albo dzieją się złe rzeczy w wale korbowym
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 01, 2017 20:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Wto Maj 02, 2017 14:39   

cofnąć wał? zanim zacząłeś wymieniać części sprawdziłeś je? najprostsza sprawa odpalenia ci umknęła bierzesz auto na hol i odpalasz albo jak Żaba spuszczasz ze skarpy (o ile ten rozrząd ci działa) Co oznacza że pompa wtryskowa działa?? skąd to wiesz?

CKP chyba bez odpalonego silnika zawsze będzie ci błąd pokazywał.

Ja bym sprawdził rozrusznik bo łatwo wyciągnąć i łatwo zdiagnozować (na biegu auto ci pojechało przy odpalaniu?)

mówisz że coś z rozrządem masz nie tak? ściągasz osłonę i sprawdzasz jest kreska na godzinie 5 jak będzie kreska w kreskę to od strony koła zamachowego masz otwór na wiertło chyba fi 10 albo 8, a już całkiem pro będzie jak w pompie będzie można też zablokować otwór
 
 
Kam971 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 118



Wysłany: Wto Maj 02, 2017 17:00   

Rozrusznik sprawdzałem, nawet go wymieniłem na taki co na 100% działa, rozrządu ustawić nie moge bo wał obraca sie tylko w 1/3, dziś zacząłem go rozbierać i do wieczora chce mu chociaż skrzynie wymontować bo możliwe jest że coś z niej sie rozsypało i wpadło do koła zamachowego blokując je.
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Sro Maj 03, 2017 01:07   

uuuu takim razie coś ze sprzęgłem albo może kot ci wpadł pod samochód i wessało go w dzwon skrzyni ;D :D ;D;D;D:D
 
 
Kam971 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 118



Wysłany: Czw Maj 04, 2017 21:29   

Możesz sie śmiać ale wydaje mi sie że to możliwe że coś zablokowało koło zamachowe, ale to raczej coś z wewnątrz, czynniki zewnętrzne, koty, sarny odpadają :D

[ Dodano: Czw Maj 04, 2017 21:29 ]
Mam dobrą okazje żeby nagrać jakiegoś tutoriala bo robie roverka od podstaw, wystarczy tylko napisać i nagram jakiś filmik np. jak ustawić rozrząd, pompe, montaż skrzyni, silnika jak i również wymiana wiązki elektrycznej w całym aucie :D
 
 
wini69
[Usunięty]






Wysłany: Sob Maj 06, 2017 14:28   

pewnie że video z tut urialem się przyda. coraz mniej jest na forum mimo wszystko tym bardziej jeśli chodzi o 600 ki w ropniaku. sam chciałem zrobić igłę a teraz chronię od żyletek :-|
 
 
Kam971 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 118



Wysłany: Sob Maj 06, 2017 18:37   


Przyczyną była kolizja zaworów z tłokami, dwie szklaneczki stłuczone, ale przynajmniej mam wymówke żeby zrobić remoncik o jakim marzyłem, teraz stoi praktycznie sama buda i słupek w niej, elektryka z auta wybebeszona, wymieniam motor bo został mi jeden kozacki który sam składałem, skrzynia też do podmianki, czekam na nowe sprzęgło i dockisk. Mam pytanko, nie wiecie może jak zdjąć cały pas przedni bo dużo by mi to pomogło przy wymianie motoru.
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Nie Maj 07, 2017 18:04   

pas dolny był zgrzewany na 100% a górny raczej też ;(

Co się stało z rozrządem że nastąpiła awaria?
 
 
Kam971 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 118



Wysłany: Pon Maj 15, 2017 21:58   

Przeskoczył pasek o kilka zębów za dużo, wcale nie musi być poszarpany i źle wyglądać, tak więc róbcie rozrządy :D


[ Dodano: Pon Maj 15, 2017 21:58 ]
Posiada ktoś moze przewód do alternatora, chodzi mi glównie o samą końcówke która sie wkręca w alternator, zaznaczona jest na zdjeciu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] zgasł i nie odpala
jacx5 Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Kwi 10, 2011 19:38
jacx5
Brak nowych postów [620sdi] kręci a nie odpala slinik
Arek Rover serii 600, Honda Accord 7 Nie Lip 15, 2012 11:02
krzychu1429v
Brak nowych postów [R620] Zgasł w trasie i nie odpala
monia0023 Rover serii 600, Honda Accord 19 Nie Sie 01, 2010 00:06
McGAJveR
Brak nowych postów [620sdi] Jaki syntetyk/półsyntetyk polecacie do 620Sdi?
lastfish Rover serii 600, Honda Accord 28 Nie Mar 17, 2019 18:55
Pitertech
Brak nowych postów [620SDI] Sprężyny od 620ti do 620sdi?
Staniol Rover serii 600, Honda Accord 0 Sob Paź 01, 2011 01:31
Staniol



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink