Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS]MG kopci przy przyspieszaniu.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS]MG kopci przy przyspieszaniu.
Autor Wiadomość
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sie 05, 2017 09:15   

Lukaswroc, na bt sobie kup elma i potem wszystko smartfonem sobie ogarniesz z aplikacją np torque :)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 05, 2017 09:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sie 05, 2017 22:45   

To ze dales sprawdzić wiem. Tylko pytanie czy oglądali tylko rury czy w całości sprawdzili układ jeszcze :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Lukaswroc
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sie 06, 2017 12:20   

Oddałem wszystko do sprawdzenia. Mówili że sprawdzili wszystko i tylko cooler był nieszczelny. Nie było mnie przy tym jak sprawdzali. Podejrzewam że osobno sprawdzali każdą część ponieważ wszystko czyste wróciło. Ja sam jeszcze sprawdziłem organoleptycznie wszystko.

Zastanawia mnie to że jak teraz mam odpiętą przepływkę to mogę go kręcić do ponad 3 tys i nie kopci.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 06, 2017 21:50   

Opcja jest jeszcze taka ze ktos Odwalil lipe przy mapowaniu. Skoro bez przepływki jest w normie.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Lukaswroc
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sie 07, 2017 11:25   

No bez przepływki jest w normie (z kopceniem) ale jedzie jak by bez turbo. Pedał w podłodze a on powoli się napędza. No i pytanie co z tym dalej? Jutro jade podpiąć go pod komputer i sprawdzić parametry w czasie jazdy jakie są bez i z przepływką. Rozmawiałem jeszcze z mechanikiem moim i powiedział że to raczej jest wina zamiennika przepływki, że niby podaje złe parametry.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sie 07, 2017 11:31   

jak bez przepływki nie kopci to tak jak mechanik powiedział :ok:
 
 
 
Lukaswroc
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sie 12, 2017 10:07   

Jutro będzie pod komputerem to będzie więcej wiadomo

[ Dodano: Sob Sie 12, 2017 10:07 ]
Ok więc na komputerze wszystko w porządku.

Ale z innej beczki, Jakie wymiary powinna mieć ta gumowa redukcja od turbo do ic?
Okazało się że musiała pęknąć jak ją demontowałem lub nie zauważyłem pęknięcia od wewnątrz i pokazał się na niej olej (a dokładniej na tych splotach wzmacniających. Może to wina właśnie tego że kopci bo jak by nie patrzył to ciśnienie właśnie tamtędy może uciekać.
Spisałem jakiś nr z tej redukcji: ERR-5873
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sie 12, 2017 21:54   

Zmierz suwmiarka i kup redukcję silikonowa na alledrogo.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Lukaswroc
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sie 13, 2017 10:29   

Wiem tak zrobiłem, wyszło mi 51/37. Do 5bar wystarczy? Czy lepiej na 7bar kupić.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 13, 2017 14:15   

Wystarczy Ci do 2bar. Ale takich nie ma.
_________________
75 Red Edition
 
 
Lukaswroc
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sie 13, 2017 17:27   

no to spoko, jutro zamawiam i pewnie w środę zamontuje i dam znać jak z dymieniem
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sie 14, 2017 09:59   

Lukaswroc napisał/a:
Ale z innej beczki, Jakie wymiary powinna mieć ta gumowa redukcja od turbo do ic?
wiedziałem że to ona :ok:
 
 
 
Lukaswroc
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sie 14, 2017 10:13   

bociannielot, no to się jeszcze okaże czy to przez nią kopci :wink:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sie 14, 2017 11:33   

Lukaswroc, przez nią :ok: miałem tak samo, -40% do mocy +400% do dymienia :ok:
 
 
 
Lukaswroc
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sie 16, 2017 10:37   

bociannielot, Tak więc redukcja wymieniona na nową i przestał kopcić na czarno. Teraz już "tylko" stawia siwą chmurę przy przyspieszaniu jak się turbo załącza a później już czysto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [416]Przerywa przy przyspieszaniu PB+LPG
baksik28 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Pon Lip 09, 2012 13:30
leszczu
Brak nowych postów [R45] Buczenie przy przyspieszaniu
bluegory Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Pon Sty 31, 2011 23:43
orric
Brak nowych postów [R416] Dławienie przy przyśpieszaniu
telis7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Lis 21, 2007 17:38
piter34
Brak nowych postów [R416] gwizd przy przyspieszaniu
Barosz1990 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Paź 16, 2012 16:04
Barosz1990
Brak nowych postów [R45 2.0 diesel (sdi ?) 2002] gwizd przy przyspieszaniu
redcloud Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Paź 18, 2009 23:25
flapjck1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink