Forum Klubu ROVERki.pl :: [75] trzyma ~2tys. obrotów - lewe powietrze?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[75] trzyma ~2tys. obrotów - lewe powietrze?
Autor Wiadomość
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 10, 2017 17:53   

Czyli oba Visy masz do bani. W moich autach jak tak robiły to w jednym VIS power miał zaolejony silniczek i nie dawał rady plus poprawka mikroprzełączników i od razu przelutowałem całego. a w obu miałem VIS Balance trafiony i w jednym był zużyty przekaźnik (miał opór na stykach a w drugim miałem uszkodzony mikroprzełącznik plus oczywiście lutowanie całej płytki co by nie zdechła za chwilę. Tu masz link do wątku o częściach do naprawy VIS https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=105385
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 10, 2017 17:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Igor_Op 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 54
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Cze 10, 2017 22:01   

Ech, czyli tak jak myślałem... Dzięki wielkie informacje co i jak.
Ale teraz pojawia się pytanie... z te go co się orientuję (na ile czytałem o VISach), to chyba one nie będą odpowiadać za kaprysy silnika, prawda?
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 10, 2017 22:20   

Tak one nie powodują kapryszenia ale mogą je potęgować
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Igor_Op 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 54
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Sie 21, 2017 12:58   

Dobra, zajmę się VISami jak auto wróci ze spa. Dzisiaj wsiadło na lawetę i powędrowało do Pana Gawina we Wrocławiu. Teraz pozostało już tylko czekać wyroku. Na pewno podzielę się efektami tej wizyty.
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i uwagę!

[ Dodano: Sob Lip 08, 2017 20:42 ]
Minęło trochę czasu, ale wreszcie mogę dać update:

Przyczyną takiego zachowania silnika jest u mnie kolektor ssący. Klapki dokonały żywota absolutnie (to by tłumaczyło ten metaliczny dźwięk dochodzący z silnika). Puszki z VISami mają powyłamywane mocowania. Wszystkie inne elementy silnika są ok.
I teraz pojawia się pytanie, czy ktoś z Was, Forumowicze, ma może takie cudo na sprzedaż lub może kontakt do kogoś, kto tym dysponuje? Bo auto stoi unieruchomione juz dwa miesiące...

[ Dodano: Pon Sie 21, 2017 12:58 ]
I czas na kolejny update:

Auto już jeździ. Kolektor udało się znaleźć w dość rozsądnych pieniądzach w dobrym stanie (zaraz do tego wrócę jeszcze). Niestety nie jest to koniec przygód, ponieważ okazało się, że oprócz uszkodzonego kolektora do wymiany jest... przepustnica z krokowcem. Obroty trochę wachlują na jałowym, ale jeździć się da. Po przejechaniu 300km (przy montażu wszystko było jeszcze ok) i zabawie TOAFem okazało się, że zablokował się VIS Power - na szczęście (albo nieszczęście) w pozycji otwartej. Tak więc do pełni szczęścia muszę naprawić 1 VIS i wymienić przepustnicę. Ale na to przyjdzie czas, na razie mam do wymiany calusieńki komplet tylnych kół (tarcze kotwiczne, piasty (łożyska) i zestawy hamulców).

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wkład i pomoc :roll:
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Sie 22, 2017 14:08   

Igor_Op napisał/a:
zablokował się VIS Power - na szczęście (albo nieszczęście) w pozycji otwartej.
Niestety na nieszczęście bo jest teraz słabszy i pali wiecej
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Igor_Op 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 54
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Sie 24, 2017 09:22   

A jednak słabszy? Myślałem, że jak jest otwarty, to chociaż moc zachowa (kosztem spalania) :mrgreen:
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Sie 24, 2017 11:24   

Zmierzone na zlotach, jak padnie balance i jest otwarty to moc ok 130km, jak zamknięty i reszta działa to coś 140km, jak padnie power i jest zamknięty to nie ma mocy po3wyzej 4000obr a jak jest otwarty to jak dobrze pamiętam chyba 120kilka koni masz tylko
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Niskie obroty na klimatyzacji + lewe powietrze
frezus Rover serii 75, MG ZT 3 Sro Lip 11, 2018 16:50
frezus
Brak nowych postów [R75] Brzęczenie przy 2tys. obrotów
Gość Rover serii 75, MG ZT 29 Nie Gru 06, 2015 23:47
maciejk1980
Brak nowych postów [R75] Trzyma 1300 obrotów na luzie
Ciorny Rover serii 75, MG ZT 5 Sob Lis 14, 2020 19:08
Ozi546
Brak nowych postów [R75] Auto cały czas trzyma 1000 obrotów
orczyk123 Rover serii 75, MG ZT 12 Pią Maj 13, 2016 21:19
prebenny
Brak nowych postów [R75] Gaśnie przy 2tyś obr
cywil1517 Rover serii 75, MG ZT 0 Sob Lis 17, 2018 11:08
cywil1517



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink