Forum Klubu ROVERki.pl :: Pytanie do komputerowców - gdzie kupić Windows 7?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie do komputerowców - gdzie kupić Windows 7?
Autor Wiadomość
krokodylek 




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 45
Skąd: Mazury zachodnie



Wysłany: Sob Maj 27, 2017 00:31   Pytanie do komputerowców - gdzie kupić Windows 7?

No właśnie. Chcę kupić windows7.
Na allegro są windowsy 7 po około 50zł jak i po 400zł czym one się różnią?
W tych po 50zł sprzedający podają jakieś paragrafy że sprzedają legalnie i że one są oryginalne - prawda to? Nie ukrywam że chcę kupić win jak najtaniej, z drugiej strony nie chcę złamać prawa, oraz nie chcę mieć kłopotów ze ściąganiem uaktualnień ze strony microsoftu.

Proszę o odpowiedź ludzi którzy naprawdę się na tym znają albo mają doświadczenie bo tekst typu "te tanie to na pewno piraty" może napisać każdy a ja jestem laikiem w tej sprawie. Do tej pory kupowałem laptopy z systemem operacyjnym i tym się nie interesowałem, ale ostatnio denerwuje mnie windows 10 i chcę sformatować dysk i zainstalować 7, w dodatku mieć go na płycie (nagrać lub kupić) i oryginalny klucz bo zamierzam w przyszłości kupować laptopy bez systemu.
_________________
(...) zła się nie ulęknę,
bo Ty jesteś ze mną. (...). Ps 23,4
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 27, 2017 00:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
nanab 



Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 684



Wysłany: Sob Maj 27, 2017 01:01   

Jeśli masz win10, to powinno dać radę zrobić legalnie downgrade(w drugą stronę idzie na 100%), po prostu ściągasz sobie płytę z win7 i instalujesz używając cd-key który masz na tym systemie.
Co do tanich kluczy to prawdopodobnie są po prostu "używane".
 
 
krokodylek 




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 45
Skąd: Mazury zachodnie



Wysłany: Sob Maj 27, 2017 11:12   

Dzięki za odpowiedź