Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover 220] brak kompresji na 2 cylindrach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[rover 220] brak kompresji na 2 cylindrach
Autor Wiadomość
dawid2585 



Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 3



Wysłany: Czw Cze 29, 2017 23:05   [rover 220] brak kompresji na 2 cylindrach
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

witam wszystkich jestem tu nowy mam takie pytanie do jakiegoś znawcy tematu rover moje pytanie jest takie straciła mi się kompresja na 2 cylindrach co może być przyczyna na 1szym mam 14bar na 2 mam 4bar na 3 jest 0 a na 4 tym jest 12 robiłem z pompa bo sie rozsypała i jak ja zlożyłem to coś poszło nie tak bo silnik zapalił ale wskoczył na maksymalne obroty zagotował sie i wywaliło wode z węża bo był nie dokrecony czy wymiana uszczelki mi pomoże ?i jak najlepiej sie za to zabrać
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 29, 2017 23:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 29, 2017 23:15   

dawid2585, Kupic inny silnik :-) Silnik masz zlom. w sumie tyle w temacie.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dawid2585 



Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 3



Wysłany: Pią Cze 30, 2017 11:26   

Przed awaria pompy chodzil bez zastrzezen wlasnie rozbieram silnik i zobacze co sie stalo bo moze tylko wydmuchalo uszczelke
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 30, 2017 11:30   

Nawet jeżeli, możliwe ale mało prawdopodobne w twoim przypadku :-) się nie opłaca tego robić nawet jak sam będziesz to składał.

Taniej wyjdzie silnik kupić inny. 300-600zl Kupisz nawet z osprzętem.

I pompę sobie napraw żeby znowu nie dostał rozbiegu.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 30, 2017 13:08   

Remigiusz, a ten silnik za 300-600 to w jakim bedzie stanie? ile pochodzi? też loteria czy to się opłaca :wink:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 30, 2017 13:50   

Jest tego tyle wszędzie ze warto brać :-) póki jeszcze ceny niskie. Uwierz zemożna nawet upolowac jeszcze z możliwością odpalenia w polowce auta :-)

Naprawa l serii na tip top to koszt 1500 jak nie więcej. Obawiam się ze u kolegi poszły zawory jeszcze.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 30, 2017 13:55   

Remigiusz, niby to jest duzo ale jesli sam nie swapnie to i koszt uzywki rosnie :) moim zdaniem stary silnik do sprawdzenia zanim sie podejmie decyzje czy remonotwac czy inny wsadzic :)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 30, 2017 14:36   

Dlatego napisałem jak się samemu zrobi. Przynajmniej tak to zrozumiałem ze kolega to sam robi a nie ktoś za niego. W innym przypadku to już trzeba rozważyć.

Dodam ze silnik na max rpm i się za gotowała to raczej tak kolorowo z tlokami tez może nie być :-/

Było już tutaj kilka takich z podobnymi akcjami :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dawid2585 



Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 3



  Wysłany: Pią Cze 30, 2017 17:12   

no silnik rozebrany i sie okazało ze wypalona uszczelka i tłok na 3cylindrze wiec raczej szukam silnika albo bloku a pompe mam już zregenerowana wiec juz jest ok teraz tylko zrobic silnik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [R200] Brak kompresji na cylindrach - dobra czy zła diagnoza
Baszon Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Cze 27, 2012 21:42
kangaroo69
Brak nowych postów [r200 2.0 sdi] Brak kompresji
rafal_13 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Czw Mar 04, 2010 20:33
Markzo
Brak nowych postów [r214si 97r] Brak kompresji na 1 cylindrze odp.
Mechanicy..
donmulanka Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Pią Lip 03, 2009 08:41
donmulanka
Brak nowych postów [R200, '99, SD] Jakie ciśnienie na cylindrach?
deflection Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Wto Sie 18, 2009 08:48
Raptile



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink