Forum Klubu ROVERki.pl :: [ MG ZS 180 ] jaki interface - program
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ MG ZS 180 ] jaki interface - program
Autor Wiadomość
corpse13 



Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 24
Skąd: Rzym



Wysłany: Sro Lis 01, 2017 18:47   [ MG ZS 180 ] jaki interface - program
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003

Witam
Na początku wspomnę ze przeszukałem forum i jest wiele tematów na ten temat ale co do czego wszystko się rozbiega na inne tematy i już się w tym wszystkim pogubilem.
Nie wiem o do czego
Chial bym się dowiedzieć jaki kabel kupić i jaki program będzie współpracował z moim autem
Jetemu w posiadaniu
Takiego to sprzętu
https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-kable-obd1-obd2-piny.html
Za pomocą programu vagcom
Wiem ze się nie połączenie
Teraz pytanie czy te kable połączą się z moim autem i jaki program ściągnąć aby to wszystko śmigalo razem .

Z góry dziękuję za pomoc
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 01, 2017 18:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lis 01, 2017 19:54   

Witam. Ja posiadam Chiński niebieski kabelek Viakena, do tego od fiata. Działa TOAF Tool 0.5.00.43 . Tylko ta starsza wersja łączy się ze sterownikiem silnika. Odczytuje i kasuje błędy silnika. Działa diagnostyka VIS'ów. Łączy się również z ABS'em.
Nie ma za to Live Data.
Przez ELm'a chyba pcmscan połączył się z Ecu silnika , ale testów nie było nawet visów.
_________________
MG ZS180
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lis 01, 2017 20:07   

Jak chcesz zrobić coś więcej to kup głowicę Delphi DS150
Do tego oprogramowanie Whurt Online Word
Bardzo ładnie ogarnia te auta.
 
 
corpse13 



Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 24
Skąd: Rzym



Wysłany: Sro Lis 01, 2017 21:12   

Rademenez_ napisał/a:
Witam. Ja posiadam Chiński niebieski kabelek Viakena, do tego od fiata. Działa TOAF Tool 0.5.00.43 . Tylko ta starsza wersja łączy się ze sterownikiem silnika. Odczytuje i kasuje błędy silnika. Działa diagnostyka VIS'ów. Łączy się również z ABS'em.
Nie ma za to Live Data.
Przez ELm'a chyba pcmscan połączył się z Ecu silnika , ale testów nie było nawet visów.



Mam rozumieć ze coś mogę zdziałać z tymi kablami . I z tym programem co napisałeś. I może ty masz jakiś inny kabel.
Wiem ze próbowałem jakiś inny program ale wyskakiwala mi informacja ze interface not faund. Ok zaraz spróbuję z tym programem co napisałeś dzieki
 
 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lis 02, 2017 20:09   

Interfejs KKL nie ma znaczenia. Jeśli działał z VW to i z ZS'em zadziała. Ja mam taki jak na zdjęciu niżej. Odnośnie programu TOAF , tu na forum jest obszerny wątek na jego temat.
_________________
MG ZS180
 
 
corpse13 



Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 24
Skąd: Rzym



Wysłany: Pią Lis 03, 2017 00:42   

Wielkie dzięki Rademenez
Dziś sciagnelem ten program z ich strony udostępniają go za darmo ciekawa stronka
http://toaf.roverki.eu/index.php/pl/download-pl

Ja dysponuje tymi

[ Dodano: Pią Lis 03, 2017 00:42 ]
Tak jak pisałeś . Podłączyłem się za pomocą tego programu. Może nie działają wszystkie funkcje chialem zrobić skan silnika to wyskakuje mi informacja ze invalid failname
 
 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Lis 03, 2017 21:04   

Witam.
Pierwsze dwa błędy wyglądają na resztki po zdejmowaniu imobilajzera .
(P0601, błąd kontroli parzystości pamięci sterownika)
Pozostałe dwa odnoszą się do błędu sond lambda . Należało by sprawdzić miernikiem działanie i czy nie ma zwarć grzałki do wyjścia pomiarowego sondy.

Czy samochód poza świecącą kontrolką silnika jeździ ?
_________________
MG ZS180
 
 
corpse13 



Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 24
Skąd: Rzym



Wysłany: Wto Lis 21, 2017 00:05   

Witam
Dziękuję za pomoc a więc historia auta jest długa opisane jest to w innym moim poście lecz post się zatrzymał
To zaczelem sam działać
To link do posta
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=106158
W skrucie po odpaleniu silnika jest wszystko okey do puki nie włącza się wentylatory oba na raz i działają do wyczerpania akumulatora
Silnik po remoncie ( zalany . Wciągną wodę )
Wiem ze bylo przy immo tez coś było grzebanie ( nie ja mechanik od siedmiu boleści )

Te błędy sprawdziłem przy okazji znalazłem fajną stronę
Na sto procent komuś się też przyda opich błędów obd
Wpisujesz błąd i wyskakuje ci opis dobra sprawa
Tutaj podaje link

http://kody.fordtuning.pl/?P1666

A opis moich błędów jest taki

P0151
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 1) - niskie napięcie

P0172
Czujnik O2 (Bank 1) - mieszanka zbyt bogata

P0601
Wewnętrzny moduł sterujący - błąd sumy kontrolnej pamięci

P1666
FIP synchronizacji odniesienia korbowego (crs)

Teraz łapie się za głowę i nie wiem gdzie szukać

Rademenez_ dzieki za wskazówkę
Ale czy mógłbyś mi powiedzieć co i jak ?
Ja zwykłym lajkiem jestem i uczę się na swoich błędach
Ale czasami nie wiem od czego zacząć
Ktoś na innym temacie napisał żeby sprawdzić przekaznik który ma być na środku

[ Dodano: Pią Lis 03, 2017 23:29 ]
Rademenez_ napisał/a:
Witam.
Pierwsze dwa błędy wyglądają na resztki po zdejmowaniu imobilajzera .
(P0601, błąd kontroli parzystości pamięci sterownika)
Pozostałe dwa odnoszą się do błędu sond lambda . Należało by sprawdzić miernikiem działanie i czy nie ma zwarć grzałki do wyjścia pomiarowego sondy.

Czy samochód poza świecącą kontrolką silnika jeździ ?


Jak to można sprawdzić. Gdzie.mam szukać?

[ Dodano: Wto Lis 21, 2017 00:05 ]
Temat zmarł śmiercią naturalną
A ja nadal mam ten sam problem
TOAF robi pełen scan auta tylko przy odpalonym silniku tego nigdy bym się nie dowiedział jak by nie zwykła ciekawość. z tego co wiem scan auta robie się przy przekreconym kluczyku na zapłon
Po zeskasowaniu wszystkich błędów wyskakuje mi tylko jeden -- zwarcie do masy
Nie wiem co i jak gdzie mam zacząć szukać i co to może być . wiem tylko ze to na pewno jest przyczyną wszystkich moich problemów z autkiem

Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić gdzie to spięcie do masy występuje?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Jaki program diagnostyczny,kabel
lukanio44 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Nie Maj 28, 2017 19:20
lukanio44
Brak nowych postów [R45 01] Jaki program do diagnostki przez OBD 2?
gumowy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Sie 01, 2009 09:55
TomC
Brak nowych postów [R416] Interface diagnostyczny
kostas Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Lis 05, 2008 11:09
sTERYD
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45] program do diagnostyki
kurczak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Kwi 12, 2013 21:28
szoso
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [ROVER 45] Program diagnostyczny
arturek76 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Lip 25, 2012 14:55
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink