Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45]Rozruch zimnego silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45]Rozruch zimnego silnika
Autor Wiadomość
lukanio44 



Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 51



Wysłany: Nie Lis 05, 2017 12:11   [R45]Rozruch zimnego silnika
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witam,koledzy hu.. mnie juz szczela bo nie wiem jak rozwiazac moj problem , samochod po calej nocy stojący pod blokiem za oknem plus 10 stopni wiec zimna nie ma musze krecic okolo 5-6 sekund by odpalil czy to zle czy dobrze ,jesli juz odpali moge go od razu zgasic i juz caly dzien będzie palil od strzala najgorzej jest po nocy ,dzis rano podpompowalem go gruszka bo w niej jest zawsze malo ropy pomyslalem o cofaniu sie ropy ale bylo jeszcze gorzej w zasadzie to nie wiem czemu ,filtr paliwa wymieniony 3 dni temu na Knechta wiec bardzo dobry wczesniej mialem filtrona ale sytuacja jest identyczna i na tym filtrze,wiem ze kat wtrysku mam przestawiony mam -2 po przegazowaniu 0 +1 jakos tak , w czym jest problem ,moze zainstaluje zaworek zwrotny przed gruszką np taki http://allegro.pl/zawor-z...6936269589.html czy cos pomoze ale rano podpompowalem gruszka i bylo gorzej hmm ,podpowiedzcie cos
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 05, 2017 12:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 05, 2017 14:05   

Też miałem podobnie.
Po przestawieniu kąta z -2 na +2 palił praktycznie od strzała.
Oczywiście kąt wtrysku mierzyłeś na nagrzanym silniku ?
Przestawienie kąta o ile masz czym go sprawdzić ( elm327 + torque np ) to z pół h roboty.
 
 
lukanio44 



Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 51



Wysłany: Nie Lis 05, 2017 15:26   

Tak kolego mierzylem na nagrzanym silniku ,mam elma na bluetooth wlasnie przez niego mierze kąt ,a myslisz ze ten zaworek zwrotny mozna zalozyc ?? pomoze w czyms ,rano jak pompowalem gruszka to ona byla miekka a chyba powinn abyc cala nabita ropą
 
 
podki 



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 79
Skąd: bz



Wysłany: Nie Lis 05, 2017 22:14   

to samo u mnie bylo kąt był -1,5 przestawiony przedwczoraj na +2 i zapalla od strzala przestaw kąt. Oprócz tego gosciu jedna srube górna na pompie wykrecił i zmienił uszczelke byc moze to tez cos dało
 
 
lukanio44 



Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 51



Wysłany: Wto Lis 14, 2017 18:48   

Dzieki koledzy ,jutro wezme sie za przestawienie kąta wtrysku,a o jakiej uszczelce doladnie kolega wczesniej pisal??

[ Dodano: Wto Lis 14, 2017 18:48 ]
Panowie mam problem ,dzis dzialalem z tym kątem i okazalo sie ze sruby są przesmarowane jakims klejem czerwonym ,3 sruby poszly ale piekielnie mocno siedzialy grzechotka nie dala rady odkrecic i przeskoczyla dopiero zwykly klucz i przedluzka ,jedna sruba siedzi i nie chce sie odkrecic boje sie ze sie urwie lub glowka sie obrobi doradzcie cos,droga sprawa fasolki juz sa na brzegach srub i nie da sie przestawic wtrysku ,mam kąt -2 wiec musze skrecic przeciwnie do ruchu wskazowki zegara ale sie ie da co mam zrobic ,dzięki za pomoc
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 14, 2017 20:55   

lukanio44, Pneumat i jedziesz :D Czerwony Loctite to ktoś grubo pojechał na te śruby :-| Bo jest to klej żeby się w cale nie dało odkręcić tego lub na gorąco albo pneumat.

A po drugie jak odkręcasz te sruby i tak mocno siedzą trzeba trzymać wałek w miejscu bo inaczej obciąża sie pasek rozrządu :!:

A co do braku ruchu, to zablokuj rozrzad i pompe i w tedy przesuń sobie fasolki. Ktos widać źle rozrząd od strony pompy zrobił. :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
lukanio44 



Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 51



Wysłany: Wto Lis 14, 2017 21:21   

Dzięki Remigiusz na twoją podpowiedz czekalem, kurcze musze uporac sie jakos z tą sruba nie mam niestety kompresora w garazu i z pneumatem bedzie ciezko ,tak sobie mysle ze moze gdy będe juz integrowal w ten zozrząd to moze bym dal rade wymienic go od razu ,nigdy nie robilem takiego zabiegu ,Remigiusz czy ciezko jest wymienic samemu rozrzad ?? jest moze aktywny link na forum zeby scignac rave do R45 na pewno by mi pomogl ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Problem z odpaleniem zimnego silnika
Picia24 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Wrz 05, 2008 18:19
eszet
Brak nowych postów [R45 2.0 iDT '00] Problem z odpaleniem zimnego silnika
jania_s Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Mar 02, 2010 19:23
Jugol
Brak nowych postów [R400] Problem z odpalaniem zimnego silnika
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Lis 23, 2010 09:51
kepor
Brak nowych postów [R416] Problem z odpalaniem zimnego silnika !!!!
Dzonys Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pią Wrz 14, 2007 17:30
Dzonys
Brak nowych postów [R416] Dziwne zachowanie zimnego silnika
krzych1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Gru 16, 2007 21:25
PHJOWI



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink