Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZT-T Trophy Blue by tommasino
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZT-T Trophy Blue by tommasino
Autor Wiadomość
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Pon Paź 08, 2018 07:30   

adam_26, ty to najpierw się na naukę jazdy na "L" kę zapisz a nie się pchasz :P

Raz ci dałem i z miejsca nie mogłeś ruszyć :glupek2: :glupek2: :glupek2: :glupek2:

Z drugiej strony nie przypominam sobie abym jechał w twoim R 2 paki :D :D :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 08, 2018 07:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 08, 2018 19:32   

Bo u mnie nic nie klekocze i nie zamula :D :mrgreen:
_________________
:pisze:
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Pon Paź 08, 2018 20:27   

adam_26 napisał/a:
Bo u mnie nic nie klekocze i nie zamula :D :mrgreen:

A co u mnie zamula?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 11, 2018 19:13   

tommasino napisał/a:
adam_26 napisał/a:
Bo u mnie nic nie klekocze i nie zamula :D :mrgreen:

A co u mnie zamula?

czy zamula czy nie zamula... trzeba by go uturbić :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Nie Paź 14, 2018 11:42   

Cytat:
czy zamula czy nie zamula... trzeba by go uturbić :P


Markzo, widzę, że cie rączki świerzbią :cwaniak: :cwaniak: hehehe
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Prescenn 



Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 10



Wysłany: Wto Paź 23, 2018 09:04   

O piękny i zadbany samochód
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Czw Lis 15, 2018 19:13   

Dorwałem poliftowe kierunkowskazy :mrgreen:

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 15, 2018 22:05   

E to juz wiem na którym parkingu takich szukać :P :twisted:
_________________
:pisze:
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Czw Lis 15, 2018 22:06   

Ladne :mrgreen: Tez szukam kilku dupereli.Do wiosny musze autko dopiescic.Kilka modow a zmienia dużo.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Pią Lis 16, 2018 06:13   

adam_26 napisał/a:
E to juz wiem na którym parkingu takich szukać :P :twisted:


Szybko bym wiedział gdzie najpierw sprawdzić :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 16, 2018 06:34   

A moze je rozklej i pomaluj srodek na niebiesko?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Pią Lis 16, 2018 17:48   

Markzo, taki odważny to nie jestem :razz:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Lis 18, 2018 20:32   

adam_26 napisał/a:
E to juz wiem na którym parkingu takich szukać :P :twisted:

U mnie np
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Nie Sty 27, 2019 19:42   

Jak na razie pokażę tylko tyle. Mam nadzieje, że uda mi się je kiedyś zamocować



:twisted: :hurra:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Nie Sty 27, 2019 21:06   

Zestaw typu body kit?Moze być ciekawie. :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Wto Lut 12, 2019 01:28   

Wrzuciłem kolejne to już chyba 3 czy też czwarty zestaw ledów Ponieważ co chwilę się przepalały. Wszystko to jeden wielki badziew. Tym razem postanowiłem założyć Cree, może dłużej poświecą :|



[ Dodano: Wto Lut 12, 2019 01:28 ]
No i kolejna robota za mną. Podczas jazdy po mnieście zauważyłem, że wskazówka temperatury płynu chłodzącego zaczęła opadać. Auto nie mogło złapac temperatury.
Pomyślałem F :evil: CK!!!! termostat mnie dopadł. W sumie lepiej, że się nie mógł zagrzać a jeżeli miałby się przegrzewać :mrgreen: Odstawiłem auto do garażu i zamówiłem kompletny zestaw termostatu od ART-BIZAR.

Robota zajęła mi.... w sumie to przez kilka dni robiłem po godzinie, dwie. Na tyle, na ile pozwolił mi na to wolny czas.
Każdy kto wymieniał termostat w V6 pewnie to samo stwierdził to samo co ja, że dłubaniny przy tym co nie miara :boisie: Jakby konstruktorzy nie mogli jakoś umiejscowić termostat na zewnątrz silnika.

No nic. Podniosłem auto, zdjąłem dolną osłonę, zlałem płyn do wiadra no i rozbiórka osprzętu silnika aby dostać sie do termostatu.





Sam termostat i rurki tylko zakurzone. Wizualnie z zewnątrz nic sie tam działo. Suchutko. Sztywno siedziały w gniazdach no i ciężko było je wymontować, a szczególnie kolanko.



Nowy zestaw zamontowałem dodając troche silikonu. Są różne opinie na ten temat. Jedni mówią, że po co silikon skoro o i tak nic nie daje. Poza tym to jest tak zaprojektowane, aby oring skutecznie uszczelniał. Drudzy mówią, że trzeba, bo nigdy nie wiadomo do końca jakiej jakości są oringi. Że troszkę usztywni, że dodać prewencyjnie napewno nie zaszkodzi.
Dodatkowo kupiłem osłonkę żebrowana na przewód od czujnika temperatury ponieważ ten orginalny juz sie skruszył.




Przy okazji postanowiłem wrócić do mojego wcześniejszego kolektora plastikowego. Wydaję, mi się, że jest cichszy od tego co kupiłem. Przepłukałem go benzyną przed ponownym montażem.



Po złożeniu auta do kupy, próba odpalenia silnika...... ufff odpalił bez problemów. :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pobiegłem jeszcze do sklepu po płyn chłodniczy bo brakło i wieczorem z pomocą kolegi odpowietrzyliśmy układ chłodzenia zgodnie z procedurą :razz:

W najbliższym czasie czeka mnie kontrola poziomu płynu no i wpatrywanie się w V czy nie ma jakichkolwiek wycieków, z rurek, termostatu czy też z pod metalowego kolektora.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 13, 2019 20:04   

tommasino napisał/a:
Wszystko to jeden wielki badziew. Tym razem postanowiłem założyć Cree, może dłużej poświecą


a to przepala sie sama dioda czy przetwornica pada ?? , moze maja przekroczony prad albo slabe odprowadzenie ciepla

sporo rozbierania jak na wymiane termostatu, w przypadku serii T konstruktorzy spisali sie idealnie :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 13, 2019 22:10   

Robi na mnie ogromne wrazenie wyglad komory silnika :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 14, 2019 16:42   

AndrewS napisał/a:


a to przepala sie sama dioda czy przetwornica pada ?? , moze maja przekroczony prad albo slabe odprowadzenie ciepla


A kto go tam wie? :mrgreen: Diody zaczynały migać aż wreszcie i przestawac świecić. W R75 też tak miałem. Moze faktycznie większa wilgoć. W lampach przednich tego problemu nie mam.

Markzo napisał/a:
Robi na mnie ogromne wrazenie wyglad komory silnika :ok:


Że tak nadźbane czy co ? :razz: :razz: :razz:

[ Dodano: Pią Mar 15, 2019 08:34 ]
po dwutygodniowym oczekiwaniu wreszcie doszedł i mogę się cieszyć sprawnym wyświetlaczem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Naprawa przeprowadzona przez gościa z ELEKTRO-PANEL w Markach. Wysłaliśmy w trzech liczniki. Ja, Adam_26 i Sintram. Gość najwyraźniej prowadzi działalnośc jako dodatkowe zajęcie i możliwe, że w garażowych warunkach. Doszliśmy równiesz do wniosku, że na naszych licznikach będzie tak naprawdę sie uczyć. Ale dla przyszłych chętnych na naprawę ... czego się nie zrobi :P :P :P

Mój wyświetlacz miał pelno kresek pionowych i z tego co mpamietam jedną poziomą. Tak czy inaczej mało co mogłem z niego odczytać:





wybebeszony :twisted:



No i po naprawie :D :D :D
Została jedna pionowa kreska przy prawym boku. Praktycznie niewidoczna. Jak dla mnie efekt super!!! Czas pokaże czy się utrzyma



https://www.youtube.com/watch?v=2PyJDlv0Jfk

[ Dodano: Pon Kwi 08, 2019 04:37 ]
Dzisiaj zabrałem się za umycie felg i wypróbowanie taniego specyfiku jakim jest powłoka ceramiczna z dalekich Chin :D :D :D czyli MR FIX. Jak razie felgi odstawione aby powłoka dosychała. Ciekaw jestem jak się bedzie sprawować





[ Dodano: Czw Kwi 11, 2019 01:28 ]
Pochwalę się kolejnym modem. A zaczęło sie od projektu, tak jak ja bym widział to u siebie:



Projekt wysłany do Ricka Bhullara w UK, który zajmuje się między innymi customowymi tarczami :mrgreen:

W odpowiedzi otrzymałem gotowy projekt, który zatwierdziłem i poprosiłem o jego wykonanie:



Jako, że zegary od MG maja obwódkę szarą, zależało mi aby mieć czarną z chromowanymi obręczami dookoła tarcz, tak jak w R75. Z pomocą pospieszyli mi adam_26 i McGyver (Patryk). Od Adama dostałem angielski licznik, a od Patryka zegarek. Tak też mogłem spokojnie spełniać swoje widzi mi się :twisted: :twisted: :twisted:
Dzięki Chłopaki!!!!

I takie tam fotki z przełożenia tarcz :razz:



Mały widelec jest niezastąpiony :lol: :lol:







troszkę wycinania


Krótki filmik z ustawiania wskazówek

https://www.youtube.com/watch?v=dxoVhmj5xRU

Oczywiście dokładne ustawienie wskazówek należy zrobić z podłączonymi zegarami w aucie po zrobieniu testu zegarów nie wyłączając zapłonu. Jeśli chodzi o wskazania temepratury, to najlepiej rozgrzać auto do temperatury roboczej tak, aby mieć pewność, że wskazówka będzie na połowie.

No i gotowe








[ Dodano: Sob Kwi 13, 2019 20:22 ]
Wpadła również dokłada od Seata cupry :mrgreen:



[ Dodano: Nie Kwi 14, 2019 16:42 ]
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
lesmann 




Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 3
Skąd: Dębica



Wysłany: Sro Maj 01, 2019 18:08   

Piękna furka :) ciekawe kiedy mój będzie na podobnym etapie dopieszczania hehe ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink