Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda civic] problem ze sterownikiem silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda civic] problem ze sterownikiem silnika
Autor Wiadomość
adi6262 



Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 4



Wysłany: Nie Lis 26, 2017 00:27   [Honda civic] problem ze sterownikiem silnika
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam od niedawna jestem posiadaczem hondy civic aerodeck 2.0 Sdi 105 km z silnikiem rovera. Od paru dni mam z autem duzy problem mianowicie odpalam rano auto odpalilo i po ok 2 sekundach zgaslo i nie chce odpalic. Dzis sprawdzalem rozrzad jest ok . Odpalilem auto za pomoca plaka w kolektor ssacy i na plaku auto normalnie chodzi jak przestaje pryskac auto gasnie.pompa wtryskowa dostaje prad slychac charatkerystyczne bzyczenie.i moje pytanie jest takie jak sprawdzic czy padla pompa czy sterownik pompy?dodam ze jak auto postoij caly dzien to na okolo 1-2 sekundy odpali normalnie i zgasnie i kolejny raz juz nie odpala tak jakby dostalo na chwile paliwa i potem cos rozlaczylo. Czy to sterownik czy moze jakis przekaznik lub cos innego???kolejnym problemem jest to ze auto padlo w norwegii a nie w polsce.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sro Gru 06, 2017 11:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 26, 2017 00:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mustek3 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 58
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sro Lis 29, 2017 13:21   

Ja miałem kiedyś problem i samochód mi nie odpalał. Zaczęło się od szarpania, falowania obrotów. Później przestał odpalać. Winna okazała się słynna w Roverach wiązka silnika. Należy porozpinać kostki, popsikać kontaktem, podoginać piny jak są za luźne, poszukać przetarć. Prawdopodobnie u mnie był niekontakt na drodze do czujnika położenia wału.

Co kilka miesięcy mam nawroty szarpania/falowania silnikiem, wtedy nie odpalonym silniku ruszam przewodami, wyginam je, naciągam, słychać wtedy, że silnik chodzi lepiej lub gorzej, obroty mu spadną/podskoczą, nawet potrafi zgasnąć. Takie manewry dają spokój na kilka miesięcy.

Myślę, że w Hondzie możesz zacząć od tego.

Może być też winny czujnik położenia wału, brak paliwa (nieszczelność w układzie paliwowym, cofające się paliwo, nieszczelna pompa wtryskowa, może zapowietrzony układ).
_________________
http:
//www.autocentrum.p...999816319_2.gif
 
 
adi6262 



Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 4



Wysłany: Sro Gru 06, 2017 11:57   

Zrobilem samodiagnostyke wywalilo czujnik polozenia walu czujnik kupilem wymienilem nadal to samo okazuje soe ze nie idzie prad ze sterownika na czujnik polozenia walu wie ktos co to moze byc ?

[ Dodano: Sro Gru 06, 2017 11:57 ]
Kable od czuinika do sterownika maja przejscia.kazdy oddzielnie sprawdzany miernikiem.
A nie ma napiecia i nie idzie prad od sterownika do czujnika polozenia walu.bezpiecZniki sprawdzone
Jest jakis przekaznik jeszcze czy poprostu spalil sie sterownik?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 06, 2017 13:40   

adi6262, skoro map sensor działa to i tez CKp powinien bo na tej samej 5V szynie to jest :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
adi6262 



Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 4



Wysłany: Sro Gru 06, 2017 13:46   

Ok to dzis sprawdze czy do mam sensora dochodzi prad
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 06, 2017 14:43   

To ze jest przejście jeszcze nic nie znaczy. Takie coś się sprawdza żarówka czy świeci najlepiej :-)

[ Dodano: Sro Gru 06, 2017 14:41 ]
Dobra moj błąd, CKP nie ma wejscia 5V wspólnego bo to jest przecież hall sensor i ma tylko wejście do ecu jako sygnał. Masz tam tylko mase / mase jako ekran / i wyjście z czujnika ;)

Wspólna jest masa :razz:

Takie coś najlepiej się scopem bada w tedy widać czy to działa czy nie. Jeszcze mozan sprawdzic testerem albo na kompie jakie oborty na CKP i jakie od wtrysku ecu widzi i w tedy mozna cos dokladniej sie dowiedziec gdzie lezy problem.

[ Dodano: Sro Gru 06, 2017 14:43 ]
Tak ze napiecia na CKP nie znajdziesz Panie :wink: bo go nie ma jak silnik nie pracuje ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
adi6262 



Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 4



Wysłany: Pon Gru 11, 2017 00:30   

Auto naprawione mechanik nr jeden sie poddal a mechanik nimer 2 naprawil auto po 20 min ale nie chcial sie przyznac co bylo... wiem ze jakas duperelka cos mechanicznego zwiazane z pedalem gazu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 416] Problem z sterownikiem silnika
Mateusz1560 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Sie 15, 2013 12:01
Mateusz1560
Brak nowych postów [Honda Civic Aerodeck 2.0i TD] Rozpoznanie silnika
frezer20 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Lip 03, 2013 12:05
bociannielot
Brak nowych postów [Honda Civic VII] Urwana osłona silnika
Zuzinho7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pon Mar 12, 2012 18:19
Remigiusz
Brak nowych postów [Honda Civic 2.0 iTD] Dziwne zachowanie silnika 20T2N
frezer20 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sob Kwi 21, 2012 14:54
frezer20
Brak nowych postów [Honda Civic] - elektryka w komorze silnika, szukam schematu
Sebaa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Gru 17, 2014 21:02
Sebaa



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink