Forum Klubu ROVERki.pl :: POMOCY mam problem z moim złomkiem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
POMOCY mam problem z moim złomkiem
Autor Wiadomość
Gusia
[Usunięty]






Wysłany: Sob Gru 02, 2017 15:02   POMOCY mam problem z moim złomkiem

Witam serdecznie jesteście moją ostatnią deską ratunku trzech mechaników i nie wiedzą co mojemu skarbkowi dolega zaznaczę że nie znam się na mechanice więc wybaczcie opis.Posiadam Rovera Freelander 1.8 benzyna 2002.11 na początku coś mi dzwoniło jak dzwonek w rowerze okazało się że to podpory wału sprzęgła wymienione nic nie dzwoni niestety wyszło coś innego ?i tu pojawił się problem cały wydech wymieniony katalizator jakaś siatka .wygląda to tak jak wciskam szybko gaz powstaje jakiś rezonans tak jak by był to wydech ale słychać go tylko przy 50 powyżej jest cicho jak wolno wciskam gaz jest ciszej jest tak jak samochód jeździ i jak stoi wydobywa się taki hałas jak z jakiejś rury ? myśleliśmy że to katalizator ale wymieniłam i nic Pomocy bo mechanik rozłożył ręce
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 02, 2017 15:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Koder
[Usunięty]






Wysłany: Sob Gru 02, 2017 15:45   

Taka mała prośba.
Usiądź koleżanko spokojnie, odsapnij, odreaguj (jeśli musisz). Napisz jeszcze raz o co chodzi, ale tak, aby można było to zrozumieć :-) . , itd ;-)
 
 
Gusia
[Usunięty]






Wysłany: Sob Gru 02, 2017 15:55   

Tak myślałam nie jestem mechanikiem nie wiem jak mam opisać tą usterkę ? :( przy prędkości ok 50tki coś mi wyje powyżej nie odgłos, taki rezonans taki jak z wydechu ale cały wymieniłam i został sprawdzony wymienili mi katalizator sprawdzili całość . Jak szybko chcę przyśpieszyć dodaję gazu to to się pojawia jak lekko wciskam gaz jest troszkę ciszej ale jest, ostatnio wymieniali mi podpory wału może to coś tutaj ?proszę o wyrozumiałość co do mojego opisu i braku wiedzy kocham ten samochód