Forum Klubu ROVERki.pl :: [schemat układu chłodzenia R75 2,5v6]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[schemat układu chłodzenia R75 2,5v6]
Autor Wiadomość
hojka1 



Dołączył: 09 Gru 2017
Posty: 4



  Wysłany: Sob Gru 09, 2017 22:08   [schemat układu chłodzenia R75 2,5v6]
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004

Witam wszystkich
WŁAŚNIE NABYŁEM ROVERKA 2,5 V6 Z 2004 ROKU, DZISIAJ WIDZIAŁEM AUTO OD SPODU I JESTEM TROSZKĘ ZAŁAMANY.

PRAWDOPODOBNIE POPRZEDNI WŁAŚCICIEL WRAZ ZE SWOIM MECHANIKIEM POSZLI TROSZKĘ NA SKRÓTY I POMINĘLI KILKA ELEMENTÓW
PROBLEM NR 1
ZARAZ OBOK FILTRA OLEJU JEST JAKICHŚ WYMIENNIK ( NIE JESTEM MECHANIKIEM WIEC NIE WIEM DOKŁADNIE CO TO JEST ) OD NIEGO ODCHODZĄ 2 RURKI KTÓRE IDA WZDŁUŻ CHŁODNICY, I KU MOJEMU ZDZIWIENIU IDĄ DO NIKĄD !! ! SA PO PROSTU OBCIĘTE W POŁOWIE :( :o

PROBLEM NR 2
WIATRAK ZAŁĄCZA SIE WRAZ Z ZAPŁONEM ( OBSTAWIAM CZUJNIK ALBO ZE JEST NA KRÓTKO )

PROBLEM NR 3
MAM DO WYMIANY WĘŻE UKŁADU CHŁODZĄCEGO, W PEWNYM MIEJSCU WIDZIAŁEM TAM TRÓJNIK I ZARAZ ZA NIM COŚ SOBIE WISI. CHYBA JEST TO POMPKA WYMUSZAJĄCA OBIEG, ALE NIE JEST ONA NIGDZIE PODŁĄCZONA. KABLE WISZĄ LUZEM NIE MA ŻADNEJ WTYCZKI ANI NIC INNEGO.

CZY KTOŚ Z WAS JEST MOŻE POSIADACZEM JAKICHŚ SCHEMATÓW WEDŁUG KTÓRYCH BĘDĘ MÓGŁ ODTWORZYĆ CAŁA " INSTALACJĘ " ??

POZDRAWIAM
WOJTEK
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 09, 2017 22:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 09, 2017 22:30   

Rave, jest to instytucja Rovera. https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=61617&postdays=0&postorder=asc&start=40
Znajdziesz tam wszystko o 75.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055