Forum Klubu ROVERki.pl :: [r 45 2.0 101KM] modzielny "chip tuning" + podkręc
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r 45 2.0 101KM] modzielny "chip tuning" + podkręc
Autor Wiadomość
costa 



Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 6



Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 11:37   [r 45 2.0 101KM] modzielny "chip tuning" + podkręc

Witam.

Poszukuję informacji na temat chip tuningu rovera 45 2.0 101KM 2000r. czyli fałszowania sygnału z pomiaru temperatury.

Powinienem użyć do tego opornika czy wzmacniacza napięcia i w które miejsce to podpiąć żeby zwiększyć troche dawkę paliwa.


Drugie pytanie to jak zwiększyć ciśnienie doładowania turbosprężarki.
Widziałem już wątki z tym pytaniem zamykane z informacją, że jest już temat o tym na forum, ale nie mogę go znaleźć.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 11:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 11:54   

Co to ma tobie dac podkręcania temp ? A pytanie ktorej bo od paliwa nie oszukasz.

W turbo trzeba sciegno od wastegate skrócić czyli lyzujesz kontre m10 ściągasz clipsa i preta z klapki i wkrecasz go żeby był ktotszy. Zakładasz i jedziesz na test zegarem albo torque app i sprawdzasz doładowanie.

A jak chcesz mapy napisz mi prywatna wiadomość.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
costa 



Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 6



Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 13:59   

Fałszuje sygnał z czujnika temp zasysanego powietrza/ przepływomierza który idzie do ECU a on zwiększa dawkę paliwa troche. Są gotowe produkty do takich ingerencji ale to technologicznie proste układy więc po co płacić >50 zł za elementy warte 4zł zapakowane w obudowę?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 15:15   

costa napisał/a:
Są gotowe produkty do takich ingerencji
które nic nie dają :ok:
 
 
 
costa 



Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 6



Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 15:43   

Bo są uniwersalne, ale fałszowanie samemu można dopasować tak żeby nie przelać mieszanki tylko dopełnić rezerwy w zostawionym zapasie, wyrównać niedobór paliwa przez podkręcone turbo czy zaślepiony egr.

Wiadomo nie będzie to super efekt jak dedykowana mapa, ale zawsze coś.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 18:00   

Nic tobie to nie da na vp30. W przypadku vp37 z rezystorem się moZna bawić.

Mozesz oszukiwać temp ile chcesz przyrost będzie żaden. temp dolotu akurat wpływ ma zerowy prawie w tym silniku.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
costa 



Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 6



Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 20:09   

W takim razie jak mogę podkręcić dawkę w tym silniku?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 20:54   

Tylko mapa :wink:

Jest inna opcja wpiac sie w canbus pompy i ecu i modyfikowac sygnal na solenoid dawki jak to robia w Cumminsach z VP44 w USA. Tylko ze taki box kosztuje wiecej jak chip po ponad 1000zl :mrgreen:

Chyba ze masz zdolnosci to mozna cos takie zbudowac, tylko czy sie tez pompa nie uwali, ra raczej PSG5 na pompie, bo takie awarje czesto sie zdarzaja w Vp44 z tymi Boxami.

[ Dodano: Pon Kwi 09, 2018 20:54 ]
A btw jestes z świętokrzyskiego wiec blisko :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
costa 



Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 6



Wysłany: Nie Kwi 29, 2018 07:31   

A możesz mi przybliżyć temat pod które przewody powinienem się wpiąć do pompy i ECU. Programuje trochę mikrokontrolery więc zmiana solenoidy przez np. wydłużenie stanu wysokiego o zadaną wartość % jego trwania nie byłoby większym problemem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 17:53
kasjopea
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów R200 tłumik "dedykowany" od Michael Tuning System
muzyczny_rover Tuning mechaniczny 20 Pią Maj 08, 2009 16:17
Roj
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zastąpienie "awaryjnych" części Rover 75 innymi.
Jimi_Novack Tuning mechaniczny 2 Wto Lip 02, 2013 20:15
Raptile



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink