Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] twarde węże płynu chłodniczego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] twarde węże płynu chłodniczego
Autor Wiadomość
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 22, 2019 09:54   

Wydaje mi się że nie powinno być tam płynu bo jego obecność świadczy o tym że korek puszcza ciśnienie i przy okazji trochę płynu.
Ja długo tak miałem (na nowym korku), myślałem że tak ma być, wymieniłem korek i nie mam w tym rancie płynu.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 22, 2019 09:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jasiu 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2018
Posty: 80



Wysłany: Pon Lip 22, 2019 15:15   

Ale wyrzucało Ci płyn? Dzisiaj oglądałem i sucho w zbiorniczku. Jak to znowu uszczelka to zrobię ją i idzie na sprzedaż. Nie będę się szarpał co roku z uszczelką.
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 22, 2019 17:35   

Płynu mi nie wywalało, był tylko w tym wewnętrznym rancie.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Jasiu 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2018
Posty: 80



Wysłany: Pon Lip 29, 2019 21:08   

W sobotę jakoś wróciłem znad morza. Jeszcze tam zmieniłem korek ale po 200 km znowu zaczęło wyrzucać płyn. 5 km od domu temperatura zaczęła rosnąć tak do 99 bo już było mało płynu, ale dojechałem. Sprawdzałem chłodnice i była letnia, a wąż górny był gorący, dolnego nie miałem jak sprawdzić. Czy czasem termostat nie jest uszkodzony?
 
 
Mariuszczs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2019
Posty: 89



Wysłany: Wto Lip 30, 2019 13:08   

Jak zrzucisz głowicę to pożycz sobie liniał i płytę traserską i sprawdź płaskość na tusz. Jak w czasie podróży wiesz że ci ucieka płyn i doprowadzasz do sytuacji że chłodnicę masz pustą to nie będziesz miał co remontować na własne życzenie. U mnie płyn chłodniczy uciekał odpowietrznikiem i trzeba było ok 1000 km żeby doprowadzić do sytuacji że chłodnica już nie była zalewana płynem z silnika. Wyciek nie widoczny.
 
 
Jasiu 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2018
Posty: 80



Wysłany: Sro Paź 02, 2019 20:47   

Cześć wszystkim.
Dopiero teraz zrzuciłem głowicę, uszczelka jak nowa zero przedmuchów. Pożyczyłem liniał krawędziowy blok prosty głowicę oddam do sprawdzenia. Gdzie mogło cisnąć spaliny do układu chłodzenia? Pęknięta tuleja czy macie jakieś pomysły? Jak głowica będzie cała to nie mam pomysłu.
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 03, 2019 13:08   

Robiłeś test na co2 w układzie chłodzenia?
Podmieniłeś korek zbiorniczka?
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Jasiu 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2018
Posty: 80



Wysłany: Czw Paź 03, 2019 16:23   

Nie robiłem testu ale płyn śmierdział spalinami,korek nowy.
 
 
Mariuszczs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2019
Posty: 89



Wysłany: Pią Paź 04, 2019 14:35   

pokaż foty uszczelki i głowicy
 
 
Jasiu 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2018
Posty: 80



Wysłany: Sob Lis 23, 2019 13:32   

Cześć wszystkim. Nie zrobiłem zdjęć uszczelki, ale w końcu 2 tygodnie temu go złożyłem. Zrobiłem ok.500 km i jest ok. Okazuje się że tuleje były na równo z blokiem kupiłem nowe i wystawały tyle co powinny. Głowica była skrzywiona, planowanie, frezowanie zaworów, szczelność, wymieniłem wszystko co się dało na nowe i mam nadzieję że będzie dobrze. Jakby ktoś chciał uszczelkę między kolektor a turbinę tą prostokątną to pasuje z saaba 95 2.0 turbo. Ale jak wczoraj jechałem to nagle stracił moc i skakały obroty. Zostawiłem go i pojechałem z kolegą. Jak wróciłem po 8 godzinach to odpalił i teraz jeździ normalnie. Po podpięciu do kompa pokazał błąd przekaźnika pompy paliwa. Co może być ? Pompa ma niecały rok, może zaciągnęła syfu bo stał 3 miechy prawie. Czekam na sugestie.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Lis 26, 2019 22:13   

Jasiu napisał/a:
Po podpięciu do kompa pokazał błąd przekaźnika pompy paliwa.


w takim przypadku w/g mnie komp potrafi wykryć przerwę w obwodzie, czyli wzrost rezystancji w obwodzie, np przez slaby styk, zimny lut, albo potrafi wykryć zwarcie
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Jasiu 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2018
Posty: 80



Wysłany: Pon Sie 31, 2020 16:36   

Cześć. Znowu wyrzuca mi płyn, test na co negatywny, coś z tym silnikiem jest nie tak. Potrzebuję silnik 1.8 t. Pomóżcie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75]Wymiana płynu chłodniczego-demontaż chłodnicy-3l płynu?
KrzysztofWalia Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Kwi 10, 2015 13:20
KrzysztofWalia
Brak nowych postów [R75] Temperatury płynu chłodniczego w R 75
sad200 Rover serii 75, MG ZT 18 Nie Lis 15, 2009 23:35
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Wymiana płynu chłodniczego
Thor_14 Rover serii 75, MG ZT 7 Wto Cze 09, 2009 18:46
SeniorA
Brak nowych postów [R75] I ubytek płynu chłodniczego
fenix_tbg Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Wrz 08, 2008 14:03
piter34
Brak nowych postów [R75] Ubytek płynu chłodniczego
roadking Rover serii 75, MG ZT 30 Czw Wrz 18, 2014 17:04
Balas87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink