Forum Klubu ROVERki.pl :: [214 Si 1997] HGF do zrobienia - lubuskie i dolnośląskie.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214 Si 1997] HGF do zrobienia - lubuskie i dolnośląskie.
Autor Wiadomość
LuZZaK 



Dołączył: 12 Lip 2018
Posty: 13



Wysłany: Czw Lip 12, 2018 16:06   [214 Si 1997] HGF do zrobienia - lubuskie i dolnośląskie.
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1997

Hej hej.
Zapewne temat poruszany nie raz, ale że jestem nowym użytkownikiem zarówno forum jak i Roverka a zdążyłem się już naczytać aby nie ufać byle jakiemu mechanikowi to mam prośbę - namiar do możliwie najpewniejszego i najlepszego mechanika w Lubuskim lub Dolnośląskim (lepiej w Lubuskim), który ogarnąłby jak należy HGF'a plus kilka innych, mniejszych usterek. Taki British Cars 2 :) Pod korkiem majonez - HGF, szarpie, obroty trzymają się non stop na poziomie 1200, jeden z czujników do wymiany, przewód wspomagania również, hamulce do zrobienia. Przeglądałem oczywiście listę mechaników w tych rejonach ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy ktoś był, zrobił i potwierdza że jest zadowolony oraz że usługa wykonana jak należy.
Jeśli będzie trzeba - wybiorę się z tym do British Cars ale wolałbym uniknąć podróży ponad 500km w jedną stronę... Wydatek to raz, dwa - kwestia pozostania na miejscu do czasu zrobienia naprawy, trzy - nie wiem czy dojadę... Jakoś dziwnie nie jestem pewny tego auta, zwłaszcza z HGF'em.
Żona poprosiła o pozostawienie Roverka jako pamiątki a i twierdzi że ze wszystkich testowanych do tej pory aut - tym się jeździ najwygodniej... Skoro tak to mam zamiar go maksymalnie odmłodzić - mechanicznie, lakierniczo i tapicersko, ale wpierw muszę mieć pewność że pod maską auto jest zdrowe i wszystko działa jak po wyjeździe z salonu (no prawie) - stąd prośba o namiary.

Dzięki i pozdrowienia!

BTW - jeśli ewentualny mechanik okaże się porządny - zyska bezapelacyjnie klienta. Matka wozi się R75, żona R200 więc będzie co robić ;)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 12, 2018 16:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Robertus74 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 317
Skąd: Podkarpacie



Wysłany: Pią Lip 13, 2018 08:49   

Ja robiłem HGF w Krakowie, ale zapomniałem nazwiska. Na pewno ktoś przypomni, bo serwis był tutaj polecany.
 
 
LuZZaK 



Dołączył: 12 Lip 2018
Posty: 13



Wysłany: Pią Lip 13, 2018 10:59   

Dzięki za info, jednak Kraków to dla mnie jedynie 50km mniej jak do Warszawy... To już wolałbym uderzyć do British Cars.
Bliżej... Zielona Góra, Głogów, Legnica, Wrocław - to mnie interesuje najbardziej.
 
 
Ksantia 



Dołączyła: 06 Kwi 2018
Posty: 4



Wysłany: Pon Sie 06, 2018 18:01   

Nieśmiało podłączę się pod temat dobrego serwisu ale w trójmieście. Mam kilka rzeczy do zrobienia a większość mechaników na słowo Rover uśmiecha się jak 12tek na widok nagiej kobiety albo przez telefon mówi wprost niby żartem- niech Pani nie przyjeżdża. Podobnie jak koledze nie specjalnie uśmiecha mi się jazda pod Warszawę.
 
 
LuZZaK 



Dołączył: 12 Lip 2018
Posty: 13



Wysłany: Pon Sie 13, 2018 13:17   

Powiem szczerze - planowałem wyjazd do Warszawy do British Cars. Jednak oczywiście wcześniej postanowiłem poinformować o tym fakcie Pana Mariusza który po wstępnej rozmowie powiedział mi wprost - niezbyt to biznesowy ruch z mojej strony, ale odradzam przyjazd i naprawę. Przy tym przebiegu (295 000) to silnika już nie ma i jedyne co wchodzi w grę to wymiana lub po prostu zakup innego Rover'a, najlepiej 25-ki z Niemiec. Prawdę mówiąc - skoro tak twierdzi ktoś kto się na tym zna, to głupio bym zrobił gdybym szukał dalej i na siłę. Rover niestety idzie do żyda a mi nie pozostało nic innego jak zmiana samochodu. W innego Rover'a serii 200 lub 25 się nie wpakuję ze względu na silniki "K" a i wypasione 75-ki wciąż wymagają Testbooka oraz generalnie dość kosztownego utrzymania... Poza tym, jak widać, nie bardzo ktokolwiek się kwapi z informacjami o mechaniku z podanych przeze mnie województw, który znałby się na tych samochodach, więc o ile samochody same w sobie są fajne, tak niestety brak wykwalifikowanych mechaników (a jeśli już to pół Polski dalej), drogie utrzymanie, ogromne ryzyko awarii uszczelki pod głowicą w "K" plus coraz ciężej dostępne części powodują że z marką Rover definitywnie czas się już pożegnać :( . Niestety to ponad moją kieszeń ale nie widzę innych możliwości jak Jaguar albo Rolls Royce - jeśli bawić się w brytyjczyka. Poza tym czeka mnie przesiadka na Szmelcvagena New Beetle dla żony oraz Kię Sportage III dla mnie.
Ale przyznaję - codzienne trasy Rover'em 75 matki wciąż dają dużo frajdy :)
V6 robi swoje :)
Pozdrawiam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214Si '98] HGF - poszukuję warsztatu - dolnośląskie
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Kwi 23, 2010 17:00
Joshua121
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r25] roverkovy specjalista z okolic zielonej gory? lubuskie
lucas90 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Kwi 06, 2014 15:00
Raptile
Brak nowych postów [214 Si 16V, 1997]
Pozdsuwitka sie odkleiła
Lukaszn2006 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Cze 20, 2007 09:40
Gość
Brak nowych postów [R214i, 1997]
Rozładowany akumulatyor, problem z pilotem
Franek8 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Sty 01, 2009 19:54
Franek8
Brak nowych postów [214 si 1997] WAZ twardy??
karol1005 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Mar 01, 2010 15:46
karol1005



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink