Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 416 1997 nie odpala.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: bociannielot
Nie Lut 24, 2019 10:45
Rover 416 1997 nie odpala.
Autor Wiadomość
PanTalon 



Dołączył: 05 Cze 2018
Posty: 3



Wysłany: Nie Lut 03, 2019 21:17   Rover 416 1997 nie odpala.

Cześć, mam do zbycia samochód, jak w opisie. Zgasł i nie odpala już, na forum zadałem pytanie o naprawę, ale uznałem, że nie ma to dla mnie większego sensu, bo już kupiłem inny samochód. Opis przeklejam z Gumtree:

Sprzedam samochód Rover 416 1.6 benzyna bez LPG z 1997 roku. Samochód zgasł podczas jazdy i nie odpala, nie znam się na tym. Do momentu awarii jeździł bez problemu. Samochód posiada sprawną, nabitą w maju klimatyzację.

Stan, jak na zdjęciach - samochód jest poobijamy i porysowany. Wnętrze zabrudzone, tapicerka skórzana bez odbarwień i wgnieceń (stan foteli bardzo dobry poza pęknięciem szwu na tylnej kanapie w oparciu - widać na zdjęciu)

PT do 23.02.2019
OC opłacona pierwsza rata, druga chyba w maju 270 zł

Silnik w samochodzie pochodzi od Rovera, a nie od Hondy!
Na stalowych felgach opony zimowe w bardzo dobrym stanie.

Sprzedaję bez radia i bez koła zapasowego - felga z koła zapasowego posłużyła, jako nowa do uszkodzonej tej zimy na krawężniku.

Jeśli ktoś się na tym zna, to sobie awarię ogarnie, ja nie mam warunków, ochoty i czasu.

Cena podana w ogłoszeniu nie podlega negocjacji, bo za 600 mogę oddać na złom i nie bawić się w ogłoszenia,a sądzę, że jest kilka części, które można z niego odzyskać. Odbiór lawetą.

Więcej i większe zdjęcia: http://pokazywarka.pl/ym4ogk/

Chcę za niego 900 zł. Auto nie miało HGF, przez poprzedniego właściciela była robiona uszczelka, na mój gust, żeby jeździł, to pewnie trzeba cewkę wymienić, jak ktoś sobie go odpali i wie, co może mu dolegać, to obniżam cenę do 800 zł :) Lokalizacja: Zielonki pod Krakowem (500 metrów od granicy miasta). Telefon do mnie 518352666