Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] rover za 50 tys zl
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] rover za 50 tys zl
Autor Wiadomość
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Lut 26, 2019 21:36   [R75] rover za 50 tys zl
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

jak by kto szukał :)
4,6l i gaz montowany chyba u jakiegoś Polaka :)
https://www.ebay.co.uk/it...GgsJ:rk:39:pf:0
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 26, 2019 21:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Sro Lut 27, 2019 07:17   

Ale żeby tak zamontować wlew LPG na błotniku to jest po prostu masakra. Jak można w ten sposób zepsuć wygląd auta????
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 27, 2019 08:08   

W Holandii często tak montują
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Lut 27, 2019 12:33   

a wie ktoś jak zrobiona jest pułka kolo lewarka zmiany biegów? Juz kiedyś widziałem ze w wersji 4,6l jest inne niz w tradycyjnych roverach rozwiązanie ale nie bardzo idzie znaleźć jakieś fotki jak to dokładnie wygląda
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
nanab 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 684



Wysłany: Sro Lut 27, 2019 21:19   

I do tego jeszcze angol :D
I z upg do wymiany
tommasino napisał/a:
Ale żeby tak zamontować wlew LPG na błotniku to jest po prostu masakra. Jak można w ten sposób zepsuć wygląd auta????

Zderzaki są plastikowe, prawo nie pozwala montować w zderzaku, a montowanie pod klapką z jakimiś dziwnymi patentami przejściówkami itp. to bardzo upośledzony pomysł.
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Pią Mar 01, 2019 00:26   

nanab, a czemu wlew pod klapką to według Ciebie upośledzony temat? Dziura tak czy inaczej w budzie jest :mrgreen: Tylko z tą różnicą, że pod klapką jej nie widać.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
nanab 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 684



Wysłany: Pią Mar 01, 2019 01:48   

Bo potem trzeba się bawić z jakimiś przejściówkami, przedłużkami, celowaniem, trzymaniem tego adaptera ciągle w samochodzie. A czy widać czy nie to co za różnica, działa tak samo, tylko pod klapką jest upierdliwy w użytkowaniu.
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 01, 2019 03:00   

nanab, absolutnie się nie zgadzam. Wkręcenie przejściówki zajmuje moment, jest banalnie proste, a ta mieści się w podłokietniku. W dodatku czasem da się zamontować przejściówkę krótką, która może zostać na stałe pod klapką. Wówczas odkręca się ją tylko do tankowania benzyny.

W zamian po prostu nie brudzisz sobie rąk. Wlew gazu na nadwoziu - czy to błotnik, czy zderzak - zawsze będzie upaprany od jazdy. A tak podnosisz klapkę, kilkoma ruchami wkręcasz adapter i podpinasz pistolet bez brudzenia sobie rączek, schylania się do ziemi itd. W R200 miałem pod klapką wlew, w R75 też takowy mam. W roboczym samochodzie ojciec zgodził się na wlew w zderzaku i jest to paskudztwo jakich mało. Brudne, niewygodne, a i tak i tak musisz coś kręcić - zatyczkę chroniącą wlew. To wolę już wkręcać czyściutki adapter bez schylania się do ziemi. :P
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 01, 2019 06:16   

W 75 pod klapke wchodzi pelnowymiarowy wlew :) kwestia ogarnietego gazownika ;) ojciec tak ma w 1.8T :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Pią Mar 01, 2019 07:12   

Tylko że jak masz wlew w zderzaku to zawsze idzie kupić drugi zderzak i przełożyć a tak jeździsz z dziura. Druga sprawa gaz jest agresywny wobec elementów metalowych dlatego montuje się gaz na zderzakach bo nie reaguje na nie. Gaz jest poprostu elementem żrącym dlatego co 10 lat wymienia się butle gazowe
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pią Mar 01, 2019 09:55   

ja jeździłem 7 lat z wlewem pełnowymiarowym w r416 pod klapka paliwa - bajka, żadnych przejściówek, żadnego korodowania. Moim zdaniem to jedyne słuszne rozwiązanie
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
nanab 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 684



Wysłany: Pią Mar 01, 2019 22:27   

MD napisał/a:
anab, absolutnie się nie zgadzam. Wkręcenie przejściówki zajmuje moment, jest banalnie proste, a ta mieści się w podłokietniku.

Zawsze to jakieś graty telepiące się na dziurach w podłokietniku i zabierające miejsce. No i zajmuje chwilę, ale ta chwila jest cenna, zwłaszcza jak za tobą jest długa zniecierpliwiona kolejka, na dworze -40 stopni i leje deszcz, a Ty skostniałymi rękami próbujesz trafić w gwint.
Mam teraz wlew pod klapką, w poprzednim samochodzie miałem w zderzaku i mimo że tam w zderzaku był w wybitnie niewygodnym miejscu(od spodu), to i tak wolę tamto rozwiązanie niż to pod klapką.
MD napisał/a:
Wlew gazu na nadwoziu - czy to błotnik, czy zderzak - zawsze będzie upaprany od jazdy. A tak podnosisz klapkę, kilkoma ruchami wkręcasz adapter i podpinasz pistolet bez brudzenia sobie rączek, schylania się do ziemi itd.

Klapka też się brudzi, a wkoło wlewu zwykle też się syf zbiera, przynajmniej jak jest zamontowany poniżej wlewu benzyny a nie nad albo obok.
MD napisał/a:
a i tak i tak musisz coś kręcić - zatyczkę chroniącą wlew.

To samo jest z wlewem pod klapką, tylko tam jest bardziej upierdliwe, bo mniej miejsca :P
Markzo napisał/a:
W 75 pod klapke wchodzi pelnowymiarowy wlew

No chyba że tak :)
Gusio92 napisał/a:
Tylko że jak masz wlew w zderzaku to zawsze idzie kupić drugi zderzak i przełożyć a tak jeździsz z dziura.

Ale skąd dziura i poco przekładać zderzak? I tak i tak w nowym musisz wywiercić dziurę pod wlew
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Sob Mar 02, 2019 08:18   

nanab, nie przekonałeś mnie :mrgreen:

Co mnie obchodzą ludzie czekający na mnie na stacji. Ty też musisz czekać w kolejce do dystrybutora. Taka kolej rzeczy.

Wygodnie, czy też mniej.... Ze względów estetycznych najlepsze miejsce wlewu jest pod klapką :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 02, 2019 10:24   

nanab, no mnie też to nie przekonuje. :D Tyle lat tankuję w deszczu i na mrozie gaz z przejściówką, jakoś nigdy tak heroicznie nie walczyłem o nalanie którejś z porcji czterdziestu paru litrów.

Wszyscy:
To może ktoś powie, co to za schowek koło lewarka zmiany biegów w tej 75 V8? :D
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 834
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 02, 2019 10:45   

MD napisał/a:
To może ktoś powie, co to za schowek koło lewarka zmiany biegów w tej 75 V8?

To jest chyba tylko zaślepka. Zapewne nic tam nie ma z powodu gabarytów skrzyni biegów.
Tu to lepiej widać:
https://youtu.be/MWPIk7eneR4?t=267
 
 
nanab 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 684



Wysłany: Sob Mar 02, 2019 20:27   

Tak samo można się zastanawiać nad fanaberią jaką jest elektryczny rozrusznik, w końcu odpalenie korbą zajmuje tylko chwilę, a ona sama też tak dużo miejsca w kabinie nie zajmuje :D
tommasino napisał/a:
Ze względów estetycznych najlepsze miejsce wlewu jest pod klapką

Kwestia gustu, dla mnie wlew gazu jest albo neutralny, albo nawet poprawia wygląd. tak samo jak pozłacane czy chromowane elementy, emblematy jakiejś lepszej wersji, emblematy mocniejszej wersji silnikowej itp.
tommasino napisał/a:

Co mnie obchodzą ludzie czekający na mnie na stacji.

Nie chcesz chyba powiedzieć że należysz do tej grupy, co jedzie zatankować za 5zł i przy okazji kupić parówę za drugie 5 zastanawiając się 10min jaki wziąć sos? :D A niech sobie plebs czeka jak szlachta wybiera sos :D
Ja tam nie staram się na siłę robić innym pod górkę, nie jestem chyba w 100% p*lakiem.
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Sob Mar 02, 2019 20:46   

nanab, buahahaha toś mi dowalił :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Skąd ci to do głowy przyszło ?? ? :mrgreen:

Tak na serio.... na stacji również szybko się uwijam. Też nie chce aby inni czekali. Tylko już nie przesadzajmy, że wkrecenie adaptera LPG zajmuje wieczność :P :P :P a co więcej jest jakieś problematyczne.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Sob Mar 02, 2019 21:07   

Nie mam Podtlenku Gazotu w swoich autach,ale w sluzbowym tak.Wlew umiejscowiony pod klapka benzyny.Jakos mi nie przeszkadza,Koczkodan(auto firmowe) lata i hasa bez większych problemów.Brak podkładki gumowej aby dynks nie wypadl z tentegesa :mrgreen: od wlewu gazu :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
nanab 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 684



Wysłany: Sob Mar 02, 2019 22:44   

tommasino napisał/a:

Tak na serio.... na stacji również szybko się uwijam. Też nie chce aby inni czekali.

No i fajnie :) Ja staram się nie robić pod górkę innym z nadzieją że oni mi nie będą robić, chociaż czasami i tak się takich sebixów smakoszy hotdogów spotyka :P
tommasino napisał/a:

Tylko już nie przesadzajmy, że wkrecenie adaptera LPG zajmuje wieczność a co więcej jest jakieś problematyczne.

Zawsze coś tam zabiera, tą minutę albo nawet mniej, ale jak się to przemnoży przez x ludzi w kolejce to się robi sporo zmarnowanego czasu. No i na mrozie jak się chce jak najszybciej wrócić do ciepłego wnętrza to każda sekunda jest jak minuta :P No i czym szybciej się chcemy z tym uwinąć tym bardziej gwint nie chce pasować
A t wszystko żeby ukrywać że mamy lpg co jest całkiem irracjonalne :P
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 03, 2019 14:14   

nanab, nie chodzi o ukrywanie, ale brak szpecenia samochodu kawałkiem plastiku doczepionego do nadwozia. Nikt normalny chyba się LPG nie wstydzi. A powiem wam, że jak pracowałem na stacji paliw przy trasie, to zdarzały mi się nowe E i S klassy z podtlenkiem elpidżi. Na niemieckich blachach co ciekawe. :)

Dla mnie korek w zderzaku czy na błotniku wygląda jak rozwiązanie chałupnicze, po prostu. :P

Cytat:
A niech sobie plebs czeka jak szlachta wybiera sos :D
Ja tam nie staram się na siłę robić innym pod górkę, nie jestem chyba w 100% p*lakiem.

To już chyba było trochę niepotrzebne, nanab. ;)
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 75/MG ZT] Artykuły z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 75, MG ZT 0 Pon Sty 24, 2011 19:44
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 75 ZT,2005] Tarcza sprzęgła ROVER 75
tomun991 Rover serii 75, MG ZT 8 Pon Paź 24, 2022 21:27
tomun991
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [rover 75 cdt]
trojan75 Rover serii 75, MG ZT 7 Pon Lip 20, 2015 17:31
trojan75
Brak nowych postów [Rover 75]
loko_radek Rover serii 75, MG ZT 10 Sob Gru 20, 2014 00:19
rafalmis1
Brak nowych postów [R75] - Rover 55
R75 Rover serii 75, MG ZT 11 Nie Lis 09, 2014 01:39
alpacino



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink