Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Civic] Brak napięcia na zaworze pompy wtryskowej.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Civic] Brak napięcia na zaworze pompy wtryskowej.
Autor Wiadomość
Shirley 



Dołączył: 17 Sty 2019
Posty: 5



  Wysłany: Sro Cze 10, 2020 23:30   [Honda Civic] Brak napięcia na zaworze pompy wtryskowej.
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Cześć

Po około 3 godzinach od zgaszenia silnika przy próbie odpalenia silnik kręci ale nie zapala. Pompa mechaniczna z zaworkiem do którego powinno dochodzić napięcie, po podłączeniu "na krótko" czyli plus z aku bezpośrednio do zaworka samochód odpala i wszystko prócz obrotomierza działa poprawnie. I tu pytanie gdzie szukać problemu, od czego zacząć? Immobiliser wydaje się w porządku, gdzie znajduje się jakiś przekaźnik sterujący zaworkiem na pompie? Czy mógł paść czujnik położenia wału i odciąć napięcie? Szukałem podobnego tematu ale jest tego mnóstwo i opcja szukania niezbyt pomaga.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 10, 2020 23:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 11, 2020 00:13   

Check sie świeci na pozycji drugiej i gaśnie ?

Skoro nie działa obrotomierz to ecu nie działa. Do sprawdzenia bezpieczniki i prąd oraz masa ECU
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Shirley 



Dołączył: 17 Sty 2019
Posty: 5



Wysłany: Czw Cze 11, 2020 15:33   

Check gaśnie normalnie. Przez ECU idą też inne podzespoły a to wszystko działa prócz obrotomierza. Myślę że warto sprawdzić czujnik położenia wału tylko gdzie on się znajduje? Jaką powinien mieć oporność?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 11, 2020 18:02   

Ogólnie sygnał ckp idzie przez ECU do licznika.

A jest taka czarna skrzynka z kilkoma przekaźnikami i tam jest też zasilanie na pompę. Ogólnie jak jest brak sygnału z immo to ECU nie odblokuje przekaźnika.


Opcja dwa to podłączyć sobie kabel na zasilanie po zapłonie w pozycji drugiej i masz problem z głowy i immo ominięte.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Shirley 



Dołączył: 17 Sty 2019
Posty: 5



Wysłany: Czw Cze 11, 2020 18:06   

Dziś dopiero na spokojnie spojrzałem i po zapłonie nie świeci się wcale kontrolka check engine ani podgrzewanie świec. Czy uszkodzony czujnik położenia wału może robić takie coś? W aucie jest też dołożony alarm ale nie wiem gdzie zostało wpięte odcięcie zapłonu.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 11, 2020 18:16   

To jak nie ma check I grzania to ECU jest bez prądu albo masy lub padło :-) ckp niea do tego.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Shirley 



Dołączył: 17 Sty 2019
Posty: 5



Wysłany: Czw Cze 11, 2020 18:19   

ECU ma masę z obudowy czy któregoś przewodu, ewentualnie jak sprawdzić czy ma mase i prąd? Znajdę gdzieś jakiś schemat wtyczki lub podpowiesz jak to sprawdzić?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 11, 2020 18:41   

Próbnikiem z żarówka sprawdzi najlepiej. Ale który piny to już nie pamiętam nie mam schematu ze sobą .
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Shirley 



Dołączył: 17 Sty 2019
Posty: 5



Wysłany: Czw Cze 11, 2020 18:43   

Oki to już sam będę szukał a kojarzysz czy masa do ECU dochodzi przewodem czy jest z obudowy ECU?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 11, 2020 19:58   

Nie no przewodem. Idą nawet dwie - trzy masy jak dobrze pamiętam.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Civic] Nieszczelność w mechanicznej pompie wtryskowej
mathew Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Maj 18, 2011 22:23
mathew
Brak nowych postów [Honda Civic] Brak rozruchu 2.0 iTD
myszy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Paź 03, 2017 11:52
bad_gs
Brak nowych postów [Honda Civic] Brak reakcji na gaz
Bartosz18041982 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pon Paź 06, 2008 23:02
sTERYD
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Honda Civic] Brak przewodu przy czujniku
pitus85 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Maj 06, 2014 17:51
szoso
Brak nowych postów [Honda Civic Aerodeck 2.0 ITD] brak mocy, przepływomierz
klonu1988 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Wto Cze 25, 2013 16:48
klonu1988



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink