Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Admin
Sob Mar 31, 2007 22:58
MG ZR
Autor Wiadomość
Adolvo
Gość





Wysłany: Czw Sty 18, 2007 18:30   Re: MG ZR

Cytat:
realnie - wydech, dolot, glowica i remap i powinno byc 180-190KM
--
200 1.4 103KM + :)

// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl

Panowie.. tak wszyscy liczycie tylko te "kuce"..
...porównajcie sobie różnice w K-serii 1.8 i VVC
np. na modelu MGF..

120 i 145KM ale.. porównajcie sobie obroty przy których
są osiągane.. odpowiednio 5500 i 7000obr/min..
ale najważniejsza sprawa.. moment obrotowy..
165 i 174Nm raptem 9Nm różnicy na korzyść VVC,
jednakże osiągane przy 2750 i 4500 obr/min..

przebieg mocy i momentu (również opinie forum zagr.)
wkyazuje drobną przewagę VVC.. ale tylko i wyłącznie
przy maksymalnym wykorzystaniu osiągów!!..
czyli w 80% przypadków na drodze korzyść będzie po
stronie zwykłego poczciwego 1.8MPi.. :)

osobiście cierpię na niedobór powera u siebie,
dlatego już się zacząłem ślinić na widok 1.8 T..
wystarczy sobie wyobrazić..
1.8 VVC 160KM przy 6900obr/min i 174Nm przy 4700obr
1.8 T 160KM prz 5500obr/min i 215!!!Nm 2100-4600obr..

jedno i drugie auto ma 160KM.. a różnica w jeździe to..
PRZEPAŚĆ!!..

więc kto chce sprzedać takie 1.8 T?.. :DAdolvo

MGF '98 1.8i
Tahiti Blue
W-wa
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 18, 2007 18:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
brt
Gość





Wysłany: Czw Sty 18, 2007 21:42   Re: MG ZR

Cytat:
Panowie.. tak wszyscy liczycie tylko te "kuce"..

Prawie wszyscy ;) ;) :D

Cytat:
..porównajcie sobie różnice w K-serii 1.8 i VVC
np. na modelu MGF..

120 i 145KM ale.. porównajcie sobie obroty przy których
są osiągane.. odpowiednio 5500 i 7000obr/min..
ale najważniejsza sprawa.. moment obrotowy..
165 i 174Nm raptem 9Nm różnicy na korzyść VVC,
jednakże osiągane przy 2750 i 4500 obr/min..

przebieg mocy i momentu (również opinie forum zagr.)
wkyazuje drobną przewagę VVC.. ale tylko i wyłącznie
przy maksymalnym wykorzystaniu osiągów!!..
czyli w 80% przypadków na drodze korzyść będzie po
stronie zwykłego poczciwego 1.8MPi.. :)

osobiście cierpię na niedobór powera u siebie,
dlatego już się zacząłem ślinić na widok 1.8 T..
wystarczy sobie wyobrazić..
1.8 VVC 160KM przy 6900obr/min i 174Nm przy 4700obr
1.8 T 160KM prz 5500obr/min i 215!!!Nm 2100-4600obr..

jedno i drugie auto ma 160KM.. a różnica w jeździe to..
PRZEPAŚĆ!!..

No comment :D :D

Pozdr.

--
Brt
220SDi 96' DŚląsk
bezawaryjnej eksploatacji Roverków w 2007 roku Wam życzę ;)
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pią Sty 19, 2007 08:28   moc maksymalna vs moment obrotowy

Adolvo napisał(a):
Cytat:
1.8 VVC 160KM przy 6900obr/min i 174Nm przy 4700obr
1.8 T 160KM prz 5500obr/min i 215!!!Nm 2100-4600obr..
jedno i drugie auto ma 160KM.. a różnica w jeździe to..
PRZEPAŚĆ!!..

I to jest najlepszy przykład na to, że nie samą mocą żyje człowiek. ;)

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
Przemek_Docent
Gość





Wysłany: Pią Sty 19, 2007 09:04   Moc sie nie liczy :)

piter34 wrote:

Cytat:
I to jest najlepszy przykład na to, że nie samą mocą żyje człowiek. ;)

Caly czas to mowie :)
Liczy sie wielkosc i przebieg momentu. Tylko.

A i tak zawsze jest za maly ;-)

--
Pozdr.
Przemek_Docent
Warszawa, Marysin Wawerski # docent()NOSPAMergobtl.pl # GG:6500285
220 coupe T '95 TahitiBlue 117 kkm + 620SDi '97 BRG 225 kkm
Wszystko x2 ;-) http://skocz.pl/moje_roverki http://skocz.pl/szczuropsy
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pią Sty 19, 2007 09:19   Re: Moc sie nie liczy :)

Przemek_Docent napisał(a):
Cytat:
piter34 wrote:
I to jest najlepszy przykład na to, że nie samą mocą żyje człowiek. ;)
Caly czas to mowie :)
Liczy sie wielkosc i przebieg momentu. Tylko.

W praktyce tak, ale parametr mocy maksymalnej dość dobrze oddaje możliwości
silnika.
Gdybyś pokazał komuś wykresy momentu dla 1.4 103KM serii K oraz 2.0 105KM serii
L i zapytał, które auto wygra w sprincie, to ten ktoś by się pewnie tylko głupio
przyglądał i nie znał odpowiedzi.
Gdybyś powiedział, że jeden ma 103KM, a drugi 105KM to odpowiedź byłaby bardziej
oczywista (choć niezgodna z prawdą ;-)

Cytat:
A i tak zawsze jest za maly ;-)

Zawsze. ;)

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
Przemek_Docent
Gość





Wysłany: Pią Sty 19, 2007 09:31   Re: Moc sie nie liczy :)

piter34 wrote:

Cytat:
Przemek_Docent napisał(a):

piter34 wrote:

I to jest najlepszy przykład na to, że nie samą mocą żyje człowiek. ;)

Caly czas to mowie :)
Liczy sie wielkosc i przebieg momentu. Tylko.


W praktyce tak, ale parametr mocy maksymalnej dość dobrze oddaje
możliwości silnika.

Jasne, ze tak. :-)
Tyle, ze moc wyciagniesz bezbolesnie z wykresu momentu.
A ze moc rosnie linowo dla plaskiego przebiegu momentu,
to jak dlugo moment leci w miare poziomo na obrotach
(a nawet powolutku opada), moc jeszcze rosnie :-)
I wiesz wszystko.

--
Pozdr.
Przemek_Docent
Warszawa, Marysin Wawerski # docent()NOSPAMergobtl.pl # GG:6500285
220 coupe T '95 TahitiBlue 117 kkm + 620SDi '97 BRG 225 kkm
Wszystko x2 ;-) http://skocz.pl/moje_roverki http://skocz.pl/szczuropsy
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pią Sty 19, 2007 09:35   Re: Moc sie nie liczy :)

Przemek_Docent napisał(a):
Cytat:
piter34 wrote:
Przemek_Docent napisał(a):
piter34 wrote:
I to jest najlepszy przykład na to, że nie samą mocą żyje człowiek. ;)
Caly czas to mowie :)
Liczy sie wielkosc i przebieg momentu. Tylko.
W praktyce tak, ale parametr mocy maksymalnej dość dobrze oddaje możliwości
silnika.
Jasne, ze tak. :-)
Tyle, ze moc wyciagniesz bezbolesnie z wykresu momentu.
A ze moc rosnie linowo dla plaskiego przebiegu momentu,
to jak dlugo moment leci w miare poziomo na obrotach
(a nawet powolutku opada), moc jeszcze rosnie :-)
I wiesz wszystko.

Właśnie, że nie wiem.
Odsyłam Cię do wykresów 1.4 serii K vs 2.0 serii L.
Zwykły laik nie policzy sobie mocy, nie będzie nawet wiedział w jakim zakresie
obrotów jej szukać. :)
Jak mu podasz moc maksymalną, to stanie się nagle 2 razy mądrzejszy.

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
Przemek_Docent
Gość





Wysłany: Pią Sty 19, 2007 09:58   Re: Moc sie nie liczy :)

piter34 wrote:

Cytat:
Właśnie, że nie wiem.
Odsyłam Cię do wykresów 1.4 serii K vs 2.0 serii L.
Zwykły laik nie policzy sobie mocy, nie będzie nawet wiedział w jakim
zakresie obrotów jej szukać. :)
Jak mu podasz moc maksymalną, to stanie się nagle 2 razy mądrzejszy.

Hehe... Zwykly laik w ogole nie poprosi o ten wykres :-P
Tylko: "Ile to ma koni?"

--
Pozdr.
Przemek_Docent
Warszawa, Marysin Wawerski # docent()NOSPAMergobtl.pl # GG:6500285
220 coupe T '95 TahitiBlue 117 kkm + 620SDi '97 BRG 225 kkm
Wszystko x2 ;-) http://skocz.pl/moje_roverki http://skocz.pl/szczuropsy
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pią Sty 19, 2007 10:37   Re: Moc sie nie liczy :)

Przemek_Docent napisał(a):
Cytat:
piter34 wrote:
Właśnie, że nie wiem.
Odsyłam Cię do wykresów 1.4 serii K vs 2.0 serii L.
Zwykły laik nie policzy sobie mocy, nie będzie nawet wiedział w jakim
zakresie obrotów jej szukać. :)
Jak mu podasz moc maksymalną, to stanie się nagle 2 razy mądrzejszy.
Hehe... Zwykly laik w ogole nie poprosi o ten wykres :-P
Tylko: "Ile to ma koni?"

I właśnie to mam na myśli.
Dla 9x % kierowców liczy się tylko moc...

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
Przemek_Docent
Gość





Wysłany: Pią Sty 19, 2007 12:10   Re: Moc sie nie liczy :)

piter34 wrote:

Cytat:
I właśnie to mam na myśli.
Dla 9x % kierowców liczy się tylko moc...

Masz calkowita racje.
Dla nich niewazne, ze auto do 5 tys. obr./min. nie jedzie.
Wazne, ze na 8 tys. obr. ma 200 KM.

--
Pozdr.
Przemek_Docent
Warszawa, Marysin Wawerski # docent()NOSPAMergobtl.pl # GG:6500285
220 coupe T '95 TahitiBlue 117 kkm + 620SDi '97 BRG 225 kkm
Wszystko x2 ;-) http://skocz.pl/moje_roverki http://skocz.pl/szczuropsy
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pon Sty 22, 2007 15:29   Re: Moc sie nie liczy :)

srbenda napisał(a):
Cytat:
Przemek_Docent wrote:
Dla nich niewazne, ze auto do 5 tys. obr./min. nie jedzie.
Wazne, ze na 8 tys. obr. ma 200 KM.
zalezy kto co lubi ;) na codzien samochod ktory jedzie "od dolu" z duza
kultura pracy a na weekend i zabawe cos co sie kreci okolo 8000rpm (albo
wiecej). ja tum lubie wiertarki, jeszcze jestem mlody...

Są takie wiertarki, które od dołu też dobrze ciągną...

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
Przemek_Docent
Gość





Wysłany: Pon Sty 22, 2007 15:44   Re: Moc sie nie liczy :)

piter34 wrote:

Cytat:
zalezy kto co lubi ;) na codzien samochod ktory jedzie "od dolu" z duza
kultura pracy a na weekend i zabawe cos co sie kreci okolo 8000rpm (albo
wiecej). ja tum lubie wiertarki, jeszcze jestem mlody...

Są takie wiertarki, które od dołu też dobrze ciągną...

Ot i z ust mi wyjal! :-D

--
Pozdr.
Przemek_Docent
Warszawa, Marysin Wawerski # docent()NOSPAMergobtl.pl # GG:6500285
220 coupe T '95 TahitiBlue 117 kkm + 620SDi '97 BRG 225 kkm
Wszystko x2 ;-) http://skocz.pl/moje_roverki http://skocz.pl/szczuropsy
 
 
srbenda
Gość





Wysłany: Pon Sty 22, 2007 16:42   Re: Moc sie nie liczy :)

Przemek_Docent wrote:

Cytat:
Dla nich niewazne, ze auto do 5 tys. obr./min. nie jedzie.
Wazne, ze na 8 tys. obr. ma 200 KM.


zalezy kto co lubi ;) na codzien samochod ktory jedzie "od dolu" z duza
kultura pracy a na weekend i zabawe cos co sie kreci okolo 8000rpm (albo
wiecej). ja tum lubie wiertarki, jeszcze jestem mlody...
 
 
Adolvo
Gość





Wysłany: Pon Sty 22, 2007 18:10   Re: Moc sie nie liczy :)

Cytat:
zalezy kto co lubi ;) na codzien samochod ktory jedzie "od dolu" z duza
kultura pracy a na weekend i zabawe cos co sie kreci okolo 8000rpm (albo
wiecej). ja tum lubie wiertarki, jeszcze jestem mlody...

ja też bardzo lubię..
dlatego kiedyś znowu kupię 2 kółeczka :)
i.. 14.000obr/min.. :)))

--
Adolvo
MGF '98 1.8i
Tahiti Blue
W-wa
 
 
Labudin
Gość





Wysłany: Pon Sty 22, 2007 22:59   Re: MG ZR

Cytat:
a ile obecnie masz w tym mocy??


A kto to może wiedzieć? Napewno za mało :-) Na takie pytania to można
odpowiezieć tylko po wizycie na hamowni, a tego na razie nie przewiduję -
wolę zbierać na heble.


jesli jestes z okolic krakowa albo katowic to zapraszam mam G-techa RR
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Wto Sty 23, 2007 09:14   Re: MG ZR

Labudin napisał(a):
Cytat:
a ile obecnie masz w tym mocy??
A kto to może wiedzieć? Napewno za mało :-) Na takie pytania to można
odpowiezieć tylko po wizycie na hamowni, a tego na razie nie przewiduję -
wolę zbierać na heble.
jesli jestes z okolic krakowa albo katowic to zapraszam mam G-techa RR

On mierzy mph, czy kmh?

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
bosniak
Gość





Wysłany: Wto Sty 23, 2007 11:28   Re: MG ZR

Sachar wrote:


Cytat:
piter34 wrote:

Znasz bosniaka?

Nie znam. A myślisz że warto go poznać? Może kasą sypnie?


Frajer


--
Był 220 coupe turbo z 96r, jest Honda Accord 2.0 iTD z 98r.
214 Si z 97r.
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
 
 
Sachar
Gość





Wysłany: Wto Sty 23, 2007 22:52   Re: MG ZR

bosniak wrote:

Cytat:
Frajer

No to miło że się w końcu przedstawiłeś :-)

Sachar
 
 
Andrzej Seneczko
Gość





Wysłany: Sro Sty 24, 2007 12:58   Re: Moc sie nie liczy :)

piter34 napisał(a):

Cytat:
Są takie wiertarki, które od dołu też dobrze ciągną...

ale one maja "wolne" obroty na poziomie 4 tys. :)


--
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 GLI 16V MPI
Rover 214 Si
Puławy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink