Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75]zgasł i nie odpala.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75]zgasł i nie odpala.
Autor Wiadomość
dorotamax1 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 180
Skąd: GDAŃSK \ CZECHY

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 27, 2021 22:32   [R75]zgasł i nie odpala.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam dziś jadać zdławił się silnik, stanąłem na światłach przy ruszaniu zgasł i nie odpalił już ,po holu do domo mu i podaniu palka odpala tylko w ten sposób ,chodzi równo wkręca się na maksa na obroty ,jest normalnie ,po zgaszeniu nie odpala Plak i działa ,co morze być przyczyna.
_________________
R.R.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 27, 2021 22:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Pią Maj 28, 2021 20:24   

Rozpoczynasz od najdurniejszej metody diagnostyki - odpalanie na plaka - i jakie wnioski z tego wyciągasz ?
dorotamax1 napisał/a:
co morze być przyczyna.

za małe ciśnienie paliwa
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
dorotamax1 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 180
Skąd: GDAŃSK \ CZECHY

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 29, 2021 11:52   

Dziś odpalił standardowo plac ,i pojechałem się przejechać i po przejechaniu około 1 km zadławienie i zgasł na line i do garażu ,włączyłem stoper i sprawdziłem jaki czas dobicia ciśnienia paliwa pompy przy akumulatorze to trwało to 1 min ,chyba trochę długo ,pompa w zbiorniku szybciej się wyłączyła .a jak u was ile czasu to trwa ?.
A jeszcze jedno jak silnik pracuje to jak odepnę czujnik wałka rozrządu to dalej silnik pracuje ,i nie ma różnicy żadnej na biegu jałowym.
_________________
R.R.
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Maj 29, 2021 16:36   

dorotamax1 napisał/a:
jak silnik pracuje to jak odepnę czujnik wałka rozrządu to dalej silnik pracuje ,i nie ma różnicy żadnej na biegu jałowym.
bo ten czujnik jest tak potrzebny w czasie pracy silnika jak rozrusznik , można go wyrzucić.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
dorotamax1 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 180
Skąd: GDAŃSK \ CZECHY

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 03, 2021 09:48   

Wymieniłem ;
czujnik położenia wałka rozrządu
czujnik walu
pampę paliwa wysokiego ciśnienia
i mam zaworek zwrotny jest na nim oznaczenie strzałka i tera pytanie w która ma być stronę strzałka w stronę filtra czy do pompy paliwa ?
bo jak wymontowałem swój oryginalny to puszczał powietrze w dwie strony .
po wymianie tych rzeczy dalej nie odpala .
_________________
R.R.
 
 
MarcinLitwa 



Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 25



Wysłany: Czw Cze 03, 2021 21:19   

W ten sposób to można wymienić pół auta, a i tak nie zadziała...
1. Kabel
2. TOAF
3. Diagnostyka
... i pewnie wtedy dojdziesz do regulatora ciśnienia na pompie wtryskowej :twisted:
 
 
dorotamax1 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 180
Skąd: GDAŃSK \ CZECHY

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 06, 2021 09:17   Ożył

Ożył i nie gaśnie,po wizycie w warsztacie naprawy układów paliwowych diesla.
Tera drugie pytanie zaworek zwrotny paliwa przepuszcza w dwie strony wiec jest zepsuty ,i tera jaki zamiennik z allegro będzie pasował, założyłem tera taki . To nie jest reklam.

https://allegro.pl/oferta/zawor-zwrotny-zaworek-paliwa-8mm-uniwersalny-9705318048?bi_



i moje pytanie czy jest dobry jak jaki będzie dobry do 2,0 CDT.
_________________
R.R.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Cze 06, 2021 10:46   

Musi być zwrotno- ciśnieniowy, jakieś tam 3, czy 6 bar ma utrzymywać. Było o tem , nie wiem, czy nie w podwieszonych tematach.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 834
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 06, 2021 11:33   

Ja dokładnie taki zaworek zamontowałem u siebie, tylko go wewnątrz nieco zmodyfikowałem. Dotoczyłem mosiężną podkładkę pod uszczelkę i dobrałem odpowiednio twardą sprężynkę.

Bez takich modyfikacji ten zawór działa tylko zero-jedynkowo - w jedną stronę puszcza 100%, a w drugą blokuje na 100%
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT] znów zgasł i nie odpala
j0zek Rover serii 75, MG ZT 33 Nie Kwi 30, 2017 16:28
j0zek
Brak nowych postów [R75] zgasł podczas jazdy i nie odpala
niedzia Rover serii 75, MG ZT 3 Sob Lut 10, 2018 20:25
niedzia
Brak nowych postów [R75]Zgasł podczas jazdy i nie odpala
JaCu Rover serii 75, MG ZT 9 Pon Kwi 24, 2017 15:56
JaCu
Brak nowych postów [R75] Zgasł w trasie, kręci i nie odpala
imperialista Rover serii 75, MG ZT 61 Czw Lis 24, 2016 20:23
Adrian138
Brak nowych postów [R75] Nagle zgasł, nie odpala, mrugają kontrolki.
Piotrass Rover serii 75, MG ZT 9 Nie Sty 24, 2010 13:02
Piotrass



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink