Forum Klubu ROVERki.pl :: [r420] dokładanie klimatyzacji oraz zawieszenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r420] dokładanie klimatyzacji oraz zawieszenie
Autor Wiadomość
Pimpa 




Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 36
Skąd: Pruszcz Gd



  Wysłany: Pon Cze 06, 2011 17:17   [r420] dokładanie klimatyzacji oraz zawieszenie
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Ponownie witam Forumowiczów;)

Roverka mam już prawie rok, i co by nie gadali o Roverach, w sumie jestem "zadowolony";) Co prawda po Toyocie Carinie łezka się jeszcze czasem zakręci w oku, ale Rover rekompensuje pewne braki kopem o którym stara Carina mogła tylko pomarzyć... Ale do rzeczy, w związku z tropikami które nas nawiedzają już od 3 tygodni chyba, zastanawiam się nad dołożeniem klimy. Czy jest sens i możliwości założenia oryginalnej klimy z innej 400 w dieslu?? Czy odpuścić temat i dokładać jakąś tam pseudo uniwersalną( mam na myśli jakieś włoskie ustrojstwo).

Druga sprawa, przy skręcaniu kół przy powolnej jeździe słychać jakieś brzdąknięcia, jak by sprężyny "grały", miał ktoś takie objawy? No i jeszcze zawieszenie tył, przy pokonywaniu krótszych, aczkolwiek głębszych "nierówności" (czytaj dziur) odgłos jak by ktoś w zawieszenie 10 kilowym młotem napier.. hmm tego... Powiem, nie zgłebiałem jeszcze tematu zawieszenie Rovera, ale w innych autach którymi jeździłem z czymś takim się nie spotkałem, nawet jak zawieszenie było na dożywociu....

Pozdro dla Wszystkich Wesołych Użytkowników;D
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 06, 2011 17:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pon Cze 06, 2011 20:41   

Jeśli trafisz oryginalną klimę to warto się pomęczyć i przełozyć - roboty trochę jest i koszt nabicia też do tego dojdzie ale rważenia z chłodu wewnątrz bezcenne :-) .
Odnośnie zawieszenia z przodu - sprawdź na początek tuleje wachacza górnego i stan sworzni. Jeśli chodzi o tył przede wszystkim przyjżyj się tym grubym tulejom tzw. cukierkom.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Cze 06, 2011 20:57   

Pimpa, przeszukaj forum z tego co pamiętam ktoś pisał i dokładał klime zdaję mi się że oryginalną, może ktoś zapoda linka
 
 
arczi83 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 310
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Cze 07, 2011 21:17   

Ja przekładałem w zeszłym tygodniu klimę z rozbitka, ale do benzynowego silnika.
We wnętrzu jedynie dokładasz skraplacz z obudową, panel sterowania, włącznik i łączysz ze sobą 4 kabelki, ale pod maską nic nie pasowało (nie wiem jak jest w dieslu), inna łapa, termostat i obudowa, alternator, węże od wspomagania. Do tego kabelkologia oczywiście w innych kolorach niż na schematach w Rave, przekaźniki, chłodnica z wentylatorem, skraplacz, kompresor i przewody klimy, ale naprawdę warto! mimo 3 dni spędzonych przy montażu mam nareszcie po 3 latach chłodno w upalne dni :rotfl: .
 
 
Pimpa 




Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 36
Skąd: Pruszcz Gd



Wysłany: Sob Cze 11, 2011 10:53   

Wracam z kanału z wieściami n/t zawieszenia. Przód gumy pod stabilizatorem - dramat i wywalona lewa końcówka drążka poza tym zawieszenie zdrowe. Gorzej tył tak jak wspominał jeden z kolegów - "cukierki" zarwane, wywalone łączniki stabilizatorów. Teraz rodzi się pytanie o te cukierki właśnie - czy wymiary w benzyniakach i dieslach są te same oraz czy są zamienne z tymi z Hondy Civic... Pytam o Hondę, bo znajomy ma sklep z częściami do japońców no i miał bym pewnie trochę taniej z porządnej firmy. Szukałem też po necie i szczerze mówiąc to troszkę lipa... W Tomateam jest ale w opisie że to do R 45, robi je także Tedgum, z tym że tam z opisu wynika że to do "kanciaka" . Może któryś z kolegów mi nieco rozjaśnić ten temat...?

http://www.tomateam.pl/sk...awieszenie&c=42

http://tedgum.pl/sklep/pr...roducts_id=3302

Ps. co do klimy, hmm, znowu zrobiło się " normalnie" wiec szajba nieco się uspokoiła, ale to pewnie do czasu... hehehhe :mrgreen: :mrgreen:
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Sob Cze 11, 2011 11:56   

Na moje oko to jedna i druga będzie pasować, nie wiem jak w Dieslu ale u mnie są takie same i myśle że to nie ma znaczenia czy PB czy ON bo zawieszenie takie same. A jeśli znajdziesz od hondy jeśli występuje coś takiego i będzie taniej to bierz tańsze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 SDI] Dokładanie wyposażenia
Wazzabii Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Sie 03, 2009 10:49
Krzysi3k
Brak nowych postów [R420] Pierścień ABS oraz sworzeń wahacza
gryglas Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Wrz 30, 2007 08:44
mcteusz
Brak nowych postów [R420] Zawieszenie
darek_b Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Sty 23, 2008 21:33
ADAM1
Brak nowych postów [R420] Nie działające spryskiwacze oraz wentylator chłodnicy
gryglas Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Wto Wrz 18, 2007 17:16
sTERYD
Brak nowych postów [R420] Zawieszenie kompletne
Karroll Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pią Sie 03, 2012 15:11
Jugol



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink