Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214i] Pływające obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 13:15
[R214i] Pływające obroty
Autor Wiadomość
pawcioo7 



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 11
Skąd: Poznań



  Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 13:30   [R214i] Pływające obroty
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997

Witam! Mam Rovera 214i 97r kupiłem go 2 tygodnie temu mam mały problem z obrotami silnika czasami rosna do 2500-3000rpm potem spadaja do 1500rpm a czasami sa dobre... Zauważyłem że rosna na mocno rozgrzanym silniku!! Przeczyściłem przepustnice, kanalik od lilniczka krokowego nic nie pomogło:( Proszę o pomoc co zrobić??? Co wymienić!?

2 sprawa z tyłu mam tarcze hamulcowe czy nie bede miał problemu z wymiana i dostanie klocków????

brt: Poprawiłem temat. Zapoznaj się z Zasadami pisania tematów w dziale Usterki i porady techniczne!!!!!
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Lis 23, 2010 09:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 13:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 13:34   

Cytat:
2 sprawa z tyłu mam tarcze hamulcowe czy nie bede miał problemu z wymiana i dostanie klocków????


na www.tomateam.pl a także w innych sklepach bez problemu dostaniesz tarcze i klocki
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
pawcioo7 



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 11
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 13:45   

dzieki za linka!
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 13:46   

pawcioo7 napisał/a:
Przeczyściłem przepustnice, kanalik od lilniczka krokowego nic nie pomogło:( Proszę o pomoc co zrobić??? Co wymienić!?

Czyściłeś trzpień silniczka krokowego?
Może tam jest brudno i ciężko mu się wysuwać/wsuwać?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
pawcioo7 



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 11
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 13:58   

Czyściłem chciałem tez psiknąć wd-40ale miałem obawy... obroty "pływają" kiedy silnik jest gorący jak jak jest zimny lub letni jest ok, miałem problem również z wyciekami płynu chłodniczego jak załozyłem nową opaskę na jednej stronie węża to zaczynał lecieć innym koncem... wlałem uszczelniacza jest OK. obawiam sie co bedzie dalej(czytałem waszeposty na ten temat)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 14:24   

Zacytuję fragment mojego artykułu ze strony klubowej:

"Działanie silnika krokowego
Aby określić liczbę kroków ECM (Electronic Control Module = Elektroniczny moduł sterujący) intepretuje sygnały z:

1. Czujnika położenia wału korbowego (prędkość obrotowa silnika)
2. Czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym (MAP sensor)
3. Czujnika temperatury płynu chłodzącego
4. Napięcia akumulatora (stan naładowania baterii)
5. Stacyjki (czy mamy włączony zapłon)

Dzięki tym informacjom ECM może sterować silnikiem krokowym w celu kompensacji panujących aktualnie warunków."

Sprawdź co z tymi czujnikami się dzieje (zwłaszcza MAP sensor).
Sprawdziłbym też kabelki przy czujniku poł. przepustnicy oraz temperatury powietrza.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
pawcioo7 



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 11
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 18:24   

Dzięki! Spróbuje poszukać tych czujników choć podejrzewam ze bez diagnozy komputerowej sie nie obejdzie..:(((
 
 
shR600 



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1
Skąd: wrocław



Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 18:34   

pytanie do pawcio007...
Czy udało Ci sie to rozwiązać? Mam podobny problem, przy nagrzanym silniku obrotu skaczą z 1000 na 1800.

pzdr
 
 
 
pawcioo7 



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 11
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 20:37   

Niestety jeszcze nic nie zrobiłem w tym kierunku nie miałem za bardzo czasu dzis .. jeżeli uda mi sie naprawić ten problem napewno napisze na forum!!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200 1.8Vi LPG 97r] Pływające obroty i ich ograniczenie.
zielu1991 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Sie 21, 2010 22:27
secio
Brak nowych postów [R214i '99] Obroty
karpi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Sie 28, 2007 17:54
giewu
Brak nowych postów [R214i]obroty nie spadają
maciek260375 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Gru 05, 2011 15:03
maciek260375
Brak nowych postów [R214i 97 8V] Jakie obroty najlepsze?
strala1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Gru 15, 2008 20:29
zapal
Brak nowych postów [R214i 1.4 8v 96r.] Obroty - gasnący silnik
Toshiro Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Sie 06, 2009 12:25
Toshiro



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink