Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4i 97r] Pytanko o wskaźnik paliwa???
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4i 97r] Pytanko o wskaźnik paliwa???
Autor Wiadomość
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Pon Sie 13, 2007 12:01   

Viniu napisał/a:
W takiej sytuacji praktycznie zawsze wchodzi mi 40l, na których robię niemal zawsze +/- 550km (jazda 50/50% miasto/drogi wojewódzkie). Rachunek jest prosty: 7,2-7,3l/100km*.


tak to czytam i mysle ze w swoim Roverku na 44l LPG w cyklu mieszanym robie ok 500km i jaka jest roznica w cenie gazu i paliwka..

....niech mi ktos powie ze gaz nie jest fajny :mrgreen:

____________________________________________________________________________

jakbym jeździł na benzynce to chyba częściej bym się patrzył na auto zamiast go używać ;)
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 13, 2007 12:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
themartino 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 125
Skąd: Wro71



Wysłany: Sro Kwi 23, 2008 21:47   

az mi sie płakać chce jak słysze ile wasze roverki pala:(

moj w mieście pali okolo 10l/100km, to "troche" za duzo;/
]
jakieś rady??
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Czw Kwi 24, 2008 08:53   

więcej trasy kolego, mniej spali :mrgreen: myslę że zmieścisz się w 8l/100 :razz:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
piootrsz
[Usunięty]






Wysłany: Pią Kwi 25, 2008 21:14   

mi tez w miescie pali 10 na 100 km
tez myslalem ze cos to jest nie tak,
ale przeczytalem sporo postow na ten temat i doszedlem do wniosku ze ten typ tak ma
duzo. i tyle.
a mi poza tym obroty stoją prawie na 1000
a Wam?
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Kwi 30, 2008 15:31   

piootrsz napisał/a:
a mi poza tym obroty stoją prawie na 1000
a Wam?

Za dużo...
Powinno być ok. 850rpm

Przyczyną może być walnięty termostat, ale to byś raczej poznał po innym wychyleniu wskazówki temperatury płynu oraz po podwyższonym spalaniu ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Homi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 111
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Lip 19, 2008 16:06   

piter34 napisał/a:
Powinno być ok. 850rpm


Według mojej instrukcji powinno być 875 obr/min +/- 50.
Z tym że ja mam zawsze i tak ok. 950 obr/min i w Krakowie pali mi ok 9l/100km.
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sob Lip 19, 2008 17:26   

mój pali 8 na mieście :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
helfik 



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 7
Skąd: Podkarpacie



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 11:59   

Brt napisał/a:
O ile pamiętam, to można zejsc do dolnej krawędzi czerwonego pola

W moim przypadku takim dość dokładnym sygnałem niskiego poziomu paliwa jest moment, kiedy wskazówka opada poniżej czerwonego pola i od pewnego momentu przestaje się ruszać (co w innych położeniach jest raczej rzadko spotykane, ciągle raz wyżej a raz niżej). Wtedy spokojnie przejeżdżam 30 km, ale nie mam pojęcia ile tak naprawdę jest wtedy paliwa, bo nie tankowałem jeszcze z tego położenia do pełna.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Sty 28, 2009 13:40   

kolin napisał/a:
mój pali 8 na mieście :mrgreen:

W "miasteczku" ;)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
krzysztof_ns 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 367
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 22:31   

ja ostanio "wyparowalem" bak ok 2mm ponizej czerwonej kreski...przejezdzilem jeszcze ok 20km i zaczal szarpac i tracic moc - nie reagowal na przyspieszenia....i jakie bylo zdziwienie kiedy na stacji pod sam korek weszlo "tylko" 45l - to dopiero zaskoczenie wobec powyzszej sytuacji: )
 
 
Bidi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sty 28, 2009 22:43   

krzysztof_ns napisał/a:
ja ostanio "wyparowalem" bak ok 2mm ponizej czerwonej kreski...przejezdzilem jeszcze ok 20km i zaczal szarpac i tracic moc - nie reagowal na przyspieszenia....i jakie bylo zdziwienie kiedy na stacji pod sam korek weszlo "tylko" 45l - to dopiero zaskoczenie wobec powyzszej sytuacji: )


a na jakiej stacji tankowales??
 
 
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 23:35   

ja sam tez juz nie wie mjak jest ze wskaznikiem paliwa ale wie mze jak mam przed czerwona kreska jakis milimetr i postawie auto pod górke to potem nei chce odpalic jak sie paliwo zleje do konca baku na tył :) wiec watpie zeby jeszcze bylo 10 l rezerwy a wtedy musze auto na pych przestawic zeby bylo w dol przodem poczekac chwile az sie paliwo zleje i wtedy odpala i jade na stacje :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
krzysztof_ns 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 367
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 08:22   

Piter1986 - zawsze orlen i zawsze Verva - wiec z tym jest ok - zastanawiam sie czy ulozenie baku nie powoduje tego iz nawet przy stanie ok 5 litrow - paliwo moze nie dochodzic i nie "zasysac"...choc to dziwne, bo standardowo zbiorniki ulozone sa pod nachyleniem,
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 29, 2009 08:55   

A ja sią tak zastanawiałem, czy było by możliwe i realne do zrobienia, zamontowanie jakoś kontrolki rezerwy żeby nam ładnie świeciła na czerwono. Co do wskażnika zauważniecie że wskazówka cały czas pokazuje poziom paliwa, niezależnie od tego czy masz kluczyk w stacyjce czy też auto stoi drugi tydzień pod domem. Często jest tak też że np: ja stawiam auto pod domem na parkingu który jest pod kątem i wtedy mam więcej/mniej paliwa wedle wskażnika,a gdy auto stoi na równej powierzchni pokazywany poziom też jest inny, troche to zmylne i zgubne może być tym bardziej jak jesteśmy już na czerwonym polu :grin: :grin:
Pjona !
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 09:17   

ech widze ze wiele osób lubi jezdzic prawie na oparach. :mrgreen: Ja to z reguły staram sie aby wskazówka nigdy nie była ponizej połowy (no chyba ze nie chce mi sie tankowac) . W końcu mówia ze na pełnym lepiej idzie ... :lol:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
krzysztof_ns 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 367
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 12:46   

lepiej nie idzie - bo jest ciezszy...
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 29, 2009 13:55   

krzysztof_ns jeśli napisaleś serio powyższego posta no to jest troche smieszne bo jeśli przyjąć ze gęstość benzyny w przyblizeniu to ok. 0,7 g/cm3 i do baku wchodzi 50 litrów to po zatankowaniu do pełna auto będzie cięższe o jakieś 35kg, więc taka masa nie robi odczuwalnej róznicy dla nas kierowców.
Pjona !
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
krzysztof_ns 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 367
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 14:25   

kzrr - moim zdaniem to 0,83kg/l, zatem 41,5kg...jesli uwazasz ze nie ma roznicy - proponuje wrzucic do bagaznika 42kg worek ziemniaczkow i sprawdzic samemu: )

PS. nawet 35kg w bagazniku robi roznice...przynajmniej dla moich 86KM..
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 29, 2009 14:52   

Ok jasne ropa ma wiekszą gestość bo widze ze masz diesla więc wiecej wyjdzie kg. Ale tak na dobrą sprawe powiedz czy odczujesz np: przy przyśpieczesniu że 35 czy 42kg róznice ? Ile ona może wynosic od 0-100kh/h. To bedą dzięsiętne czy może nawet setne cześci sekudny.
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 29, 2009 14:59   

kzrr napisał/a:
Ale tak na dobrą sprawe powiedz czy odczujesz np: przy przyśpieczesniu że 35 czy 42kg róznice ? Ile ona może wynosic od 0-100kh/h. To bedą dzięsiętne czy może nawet setne cześci sekudny.

Myślę, że to będą dziesiętne. Myślę, że jest to niezauważalne dla kierowcy, ale jednak jest szybciej i to chodzi cały czas krzysztofowi.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.6 97r] Wskaźnik paliwa
dziki Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sro Sty 20, 2010 15:58
chudson
Brak nowych postów [R200 1.4Si 97r] wskaźnik paliwa
Himen Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Nie Mar 15, 2009 10:47
Ciufa
Brak nowych postów [R200] Niesforny wskaźnik paliwa
Chesterrr Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Nie Maj 31, 2009 20:49
Dawidoff
Brak nowych postów [R200 1,4 16V] Wskaźnik poziomu paliwa, rezerwa.
am_k Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Lip 19, 2008 22:01
mpg



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink