Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Producenci pasków rozrządu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 13:27
[R45] Producenci pasków rozrządu
Autor Wiadomość
grzegorz_k. 



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 15
Skąd: krotoszyn



Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 23:20   [R45] Producenci pasków rozrządu
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

mam pytanie odnośnie pasków rozrządu i rolek napinaczy w moim aucie. Jest to silnik 2.0 TD. W najbliższym warsztacie oferują mi paski firmy Conti przekonujac mnie, iż są to paski tej samej klasy co paski firmy PowerGrip. Z góry dziękuję wszystkim roverkowiczom i proszę o opinię i poradę w tej sprawie.


Długi

brt: Nie mam pojęcia co napisać. Zamurowało mnie gdy zobaczyłem tego posta jako odp na Zasady kącika. Temat poprawiłem i przeniosłem na Usterki. Przeczytaj jeszcze raz Zasady.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 24, 2010 00:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 23:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 09:51   

ContiTech robi dobre paski.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 11:29   

ja zamówiłem GATES'a, bo mój mechanik jest fanem tych pasków.
A dokładniej ten zestaw idzie do mnie pocztą: http://moto.allegro.pl/it...ver_2_0_td.html
pozdROVka
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pyzdra 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 83



Wysłany: Sob Kwi 21, 2007 20:48   

W sklepie internetowym zamówiłem do 420 D paski :78 zębów i 112 zębów GoodYeara ,a wielorowkowy Boscha dł. 1460 z klimą. Ceny przystępne a i jakość wyrobów tych firm w miarę pewna.
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Kwi 22, 2007 10:37   

Witam,
Przed zamontowanie, proponowałbym sprawdzić rozmiary pasków (szczególnie szerokość). Podobnie proponowałbym zrobić z rolkami...
Fakt, że jest to silnik serii "L", nie świadczy, że nie modyfikowano tego silnika od 95 roku. Pompa wtryskowa zamontowana w silnikach IDT, daje prawie dwukrotmie wyższe ciśnienie. Pomimo zewnętrznego podobieństwa różnic jest sporo.
Życzę aby obeszło się bez zwrotów...
 
 
grzegorz_k. 



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 15
Skąd: krotoszyn



Wysłany: Wto Kwi 24, 2007 15:43   

Dziekuje za pomoc

<sory że z braku czasu nie zapoznałem sie z regulaminem ale nadrobiłem zaległości :mrgreen: :grin: >
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416si ] rodzaje pasków
smarzuch Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Lut 19, 2010 16:39
keczu
Brak nowych postów [R400 1.6 99r] Jaki rozmiar pasków wieloklinowych
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Paź 21, 2009 14:39
szoso
Brak nowych postów [rover 416] tylna szyba - naprawa pasków
piotrekd26 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Mar 09, 2013 21:53
Adrian
Brak nowych postów [R45] Schemat rozrządu
paulioka Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Maj 29, 2008 12:31
giewu
Brak nowych postów [420 Di 97`] wymiana rozrządu
casyux Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Wto Sty 03, 2012 14:43
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink