Forum Klubu ROVERki.pl :: [214i] Parujące reflektory i piszczący wentylator
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 16:25
[214i] Parujące reflektory i piszczący wentylator
Autor Wiadomość
Dzenson 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 209
Skąd: Ostrów Wlkp



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 10:03   [214i] Parujące reflektory i piszczący wentylator
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998

Witam,
Oczywiście szukałem ale większość tematu związanymi ze światłami dotyczyła silniczka. A mnie interesuje czy ktoś z Was robił coś z parującymi reflektorami? Jakieś doświadczenia -pozytywne? Mi parują nieco po ostrym myciu np.
I zaraz drugie pytanie - też szukałem ale temat dmuchawy (nawiew do kabiny) najczęściej poruszany był w związku z brakiem pełnej regulacji. A mnie interesuje jak mogę się szybko dobrać do wentylatorka bo mu się obywatel piszczyk włączył.

Pozdrawiam

brt: uzupełniłem temat
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Lis 30, 2010 23:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 10:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kqba 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 10:10   

Mi tez parował jeden reflektor. Przy okazji "wybielania" kierunkowskazów, czyli rozbierania reflektora i sklejania go na nowo nowym silikonem problem ustąpił. Przynajmniej jak dotąd nie widzialem, żeby parował.
 
 
Dzenson 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 209
Skąd: Ostrów Wlkp



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 10:12   

Sam go rozbierałeś? Jeśli ktoś to robił będę wdzięczny za krótki opis tej czynności.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 10:14   

Dzenson napisał/a:
A mnie interesuje jak mogę się szybko dobrać do wentylatorka bo mu się obywatel piszczyk włączył.


Wentylator jest, podobnie jak rezystory i filtr p.pyłkowy, za schowkiem pasażera. Ale ZTCP to nie jest już tak łatwo go wyjąć. Coś przeszkadza chyba, wiec trzeba trochę pokombinować ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 10:51   

Dzenson napisał/a:
Sam go rozbierałeś? Jeśli ktoś to robił będę wdzięczny za krótki opis tej czynności.

Jakbyś poszukał, to byś znalazł TO - było całkiem niedawno :)
 
 
Dzenson 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 209
Skąd: Ostrów Wlkp



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 10:53   

Ja szukam tu, na forum. Ale dzięki za link
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 10:54   

Dzenson napisał/a:
Ja szukam tu, na forum. Ale dzięki za link

A myślisz, że skąd to mam :?: ;)
 
 
rovero 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 298
Skąd: Nowa Sól/Wrocław



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 10:55   

Będzie niedługo manual po polsku na stronie... Jeśli parują Ci reflektory tzn że są nieszczelne.. Dlatego po rozebraniu i uszczelnieniu to ustępuje.

Pozdrawiam :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 11:03   

Dzenson napisał/a:
Ale dzięki za link


Wytarczy "Pomógł" :mrgreen: :twisted:
 
 
Dzenson 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 209
Skąd: Ostrów Wlkp



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 11:05   

Paul napisał/a:
Dzenson napisał/a:
Ja szukam tu, na forum. Ale dzięki za link

A myślisz, że skąd to mam :?: ;)


nie wpadłbym na to aby szukać o parowaniu używając frazy wybielanie...ale jeszcze raz - dziękuje - pewnie, że dam "pomógł" bo pomógł. Ale nie pisz mi tu, że nie szukałem :cool:

Teraz tak - już wiem to co chciałem się dowiedzieć. Dziękuje. O reflektorach już jest - a wentylatorowi nawiewu mogę zrobić kilka fotek podczas pracy i coś napisać jeśli jest taka potrzeba oczywiście.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 12:07   

Dzenson napisał/a:
a wentylatorowi nawiewu mogę zrobić kilka fotek podczas pracy i coś napisać jeśli jest taka potrzeba oczywiście.


jak najbardziej :) A jak przy rozbieraniu silniczka mógłbys wyjąć też plytkę z rezystorami i ja zmierzyć i opstrykać to już byłoby w całkiem super :D Bo artykuł o rezystorach pisało juz kilka osób (w tym i ja :oops: ) ale dalej go nie ma :| ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Dzenson 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 209
Skąd: Ostrów Wlkp



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 17:08   

Płytkę powiadasz. Nie ma problema. Opiszę cały silniczek + ja to wytargać + foty + płytka.
 
 
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 18:40   

Dzenson napisał/a:
Płytkę powiadasz. Nie ma problema. Opiszę cały silniczek + ja to wytargać + foty + płytka.


będziemy wdzięczni :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Dzenson 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 209
Skąd: Ostrów Wlkp



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 19:21   

Ok. właśnie wszystko skończyłem. Umordowałem się jak cholera ale efekt jest. W środę relacja z fotkami :cool:
 
 
kqba 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Sob Kwi 21, 2007 17:47   

U mnie nie działa pierwszy bieg nawiewu. Odkręcałem ten element dzisiaj. Te rezystory to takie zwoje drutów, coś jak w żarówce, tylko trochę większe. Ale nie miałem pojęcia co tam można wymienić, chyba całość, bo wyglądało to jakby to była jedna część. Jak masz to na zdjęciu, to proszę o zademonstrowanie.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 23, 2007 16:44   

kqba napisał/a:
U mnie nie działa pierwszy bieg nawiewu. Odkręcałem ten element dzisiaj. Te rezystory to takie zwoje drutów, coś jak w żarówce, tylko trochę większe. Ale nie miałem pojęcia co tam można wymienić, chyba całość, bo wyglądało to jakby to była jedna część. Jak masz to na zdjęciu, to proszę o zademonstrowanie.

Musisz wymienić ten zwój (drut oporowy, rezystor), który jest urwany.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kqba 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 20:18   

piter34 napisał/a:
Musisz wymienić ten zwój (drut oporowy, rezystor), który jest urwany.

Teraz to już muszę dwa wymienić. Od wczoraj nie działa I i II bieg nawiewu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214i] Parujące szyby
Magoot Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Czw Mar 08, 2012 22:27
Lew
Brak nowych postów [214i 96r] Wentylator chłodnicy i czujnik temperatury.
Vrogvar Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sro Gru 18, 2013 12:33
Vrogvar
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 TDI] piszczący pasek
tomek-sis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Lut 19, 2008 22:42
Brt
Brak nowych postów [R200] piszczacy pasek 2.0 SDi
hazuki Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Nie Cze 22, 2014 23:31
Dante79
Brak nowych postów [r216, 98 rok] piszczący pasek
ywis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Pią Paź 31, 2008 20:36
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink