Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] dynamika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 16:25
[R25] dynamika
Autor Wiadomość
marek78 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 97
Skąd: Gorlice



Wysłany: Nie Kwi 29, 2007 13:58   [R25] dynamika
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

W moim R25 2.0iDT coś stało się z dynamiką o ile wcześniej pięknie przyspieszał od 2000obr. tak teraz bardzo słabo jak by go coś blokowało czy możecie coś poradzić

AndrewS: wstawilem nawiasy kwadratowe w tytule watku
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Sro Gru 01, 2010 00:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 29, 2007 13:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Kwi 29, 2007 14:19   

marek78 napisał/a:
W moim R25 2.0iDT coś stało się z dynamiką o ile wcześniej pięknie przyspieszał od 2000obr. tak teraz bardzo słabo jak by go coś blokowało czy możecie coś poradzić

Na początek sprawdź, czy nie puściły węże od powietrza między turbiną a IC. Przy dodaniu gazu powyżej 2000 obr. powinny się 'nadymać'. Sprawdź też układ powietrz - wlot i filtr. Możliwe, że coś go przytkało i nie starcza mu powietrza do pracy :(

[ Dodano: Nie Kwi 29, 2007 2:19 pm ]
Domyślam się, że żadnych dziwnych odgłosów nie wydaje :?:
 
 
marek78 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 97
Skąd: Gorlice



Wysłany: Nie Kwi 29, 2007 14:39   

Dzięki za podpowiedż,nie wydaje żadnych odgłsów,ale może problem tkwi w obudowie filtra powietrza która jest od benzyniaka,podajcie jakiegoś dobrego mechanika od Roverów w małopolsce.
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Kwi 29, 2007 15:50   

marek78 napisał/a:
podajcie jakiegoś dobrego mechanika od Roverów w małopolsce.

Na stronie www.roverki.pl/garage.php masz listę warsztatów z komentarzami :D
ZTCW, to w Kraku wszyscy polecają pana Midowicza.
Co do obudowy filtra - myślę, że jeżeli przlot powietrza ma ten sam albo większy przekrój niż oryginał, to nie będzie problemu. To na tej samej obudowie wcześnie chodził Ci dobrze :?:
 
 
marek78 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 97
Skąd: Gorlice



Wysłany: Nie Kwi 29, 2007 16:18   

Tak na tej obudowie.Pozdrawiam Marek
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Kwi 29, 2007 16:20   

marek78 napisał/a:
Tak na tej obudowie.Pozdrawiam Marek

No to masz jasność - obudowa niewinna ;) Raczej może zatkana jej zawartość. Lepiej, żeby tak było, bo inaczej podjrzana będzie turbina :(
Węże sprawdziłeś? Jaki masz przebieg :?:
 
 
wolian 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 29
Skąd: SWINOUJSCIE



Wysłany: Nie Kwi 29, 2007 17:13   

Padł ci przepływomierz, w swoim miałem to samo, zamiennik dobry dostaniesz w auratrade.pl 249.00pln. rocznik 2000 nr. przepływki 0 281 218 012
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Kwi 29, 2007 17:17   

wolian napisał/a:
Padł ci przepływomierz, w swoim miałem to samo,

To też możliwe
Odepnij przewody przepływki, przejedź się i sprawdź różnicę. Jeżeli będzie lepiej z odpiętym, tzn. że to jest winowajca :D
 
 
tomke 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 77
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Kwi 29, 2007 17:54   

wolian napisał/a:
Padł ci przepływomierz, w swoim miałem to samo, zamiennik dobry dostaniesz w auratrade.pl 249.00pln. rocznik 2000 nr. przepływki 0 281 218 012


Także stawiam na przepływkę. :sad:
_________________
Rover 400 1.4Si 16v
www.tomke78.fotosik.pl
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Kwi 29, 2007 19:02   

Zrób jak Ci radził Paul. Odepnij wtyczkę od przepływki i zobacz czy jest różnica. i podejrzewam, że bedzie ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
marek78 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 97
Skąd: Gorlice



  Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 19:07   

Witam, węże w porządku turbina chyba też bo słychać jak się załącza muszę jeszcze sprawdzić tą przepływkę.Mój przebieg to 80tys.rok 2002 będzie pasowała ta przepływka którą mi polecacie?.jeden chyba pseudo mechanik od diesli coś poregulował mówiąc że zrobił regulacje komputera i przez jeden dzień wszystko było w porządku ale jak pojechałem do niego żeby to powtórzył to okazało się że bajerował z tym komputerem bo mówił że nie ma programu i mają go tylko w ASO.Pozdrawiam Marek
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 19:11   

marek78 napisał/a:
węże w porządku turbina chyba też

A filtr powietrza rozumiem też sprawdziłeś ;)
Zanim zaczniesz kupować, to sprawdź przez odłączenie tej, co masz. Jak jest walnęta, to powinno być lepiej po odłączeniu.
Jak jednak będzie potrzebna i Wolian wcześniej napisał, że taka u niego pasuje, to u Ciebie też MUSI, to są te same silniki :D
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 21:56   

marek78 napisał/a:
Witam, węże w porządku turbina chyba też bo słychać jak się załącza muszę jeszcze sprawdzić tą przepływkę.Mój przebieg to 80tys.rok 2002 będzie pasowała ta przepływka którą mi polecacie?


Hmmm.... czy słyszysz jak się turbo załącza :shock:
Nie wiem, czy ta przepływka będzie pasować, ale czy odpiąłeś tą co masz w tej chwili ?? ??. Ten mechanior pewnie wyczyścił przepływkę i starczyło na jeden dzien jazdy...
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
tomek1 



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 14
Skąd: ZGL



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 20:37   

A czy ktoś mi powie gdzie się znajduje ta przepływka :?:
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 20:50   

Zaraz za filtrem powietrza. Kawałek czarnej rury z wtyczką z pięcioma przewodami ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
marek78 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 97
Skąd: Gorlice



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 21:34   

To trzeba wypiąć całą rurę z kablami czy tylko te kable,które nie za bardzo chcą się wypiąć? :???:
 
 
benio_bicos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 112
Skąd: Erbil /Wa-wa



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 22:34   

W R420 wtyczka zabezpieczona jest metalowa spinka.Trzeba delikatnie spinkę podważyc,
i wyciągnąc wtyczkę(uwaga na spinkę,lubi wystrzelić i bedzie klopot)
Przeplywka przykręcona jest dwoma śrubami ,miałem problem z odpowiednim
kluczem do odkrecenia tych śrub.Poradzilem sobie kombinerkami.
Mała uwaga.Jak wyciągniesz już przepływke musisz uważać,blaszka która
tam się znajduje jest strasznie krucha.
Miłej zabawy życze.
_________________
Były RoVerki ,Saab 9-3, Bertona Cabrio
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 23:49   

marek78 napisał/a:
To trzeba wypiąć całą rurę z kablami czy tylko te kable,które nie za bardzo chcą się wypiąć?

Do testu wystarczy odłączyć. Wymontować dopiero do ew. wymiany :D
 
 
tomek1 



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 14
Skąd: ZGL



Wysłany: Sro Maj 02, 2007 09:13   

a ona za co tam jest odpowiedzialna za regulację powietrza i po czym będe wiedział że jest z nią coś nie tak :shock:
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 02, 2007 09:25   

Jeśli coś sie dzieje z autem, a po odpięciu przepływki auto wraca do normy, to znaczy, że jest padnięta. Można też zmierzyc poziomy napięc na którymś z pinów (przy zapietej wtyczce) dla różnych obrotów silnika i na tej podstawie stwierdzić (na 80%) czy przepływka jest OK czy death. Na podstawie ilości powietrza wpływajacego do silnika (zmierzonego przez przepływkę) komp oblicza dawkę paliwa a w niektórych przypadkach (diesel 86KM) przepływka służy tylko do sterowania zaworem RGR.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r200]Problem z nie równą dynamiką auta
seba1x Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Kwi 10, 2013 08:35
mirwin
Brak nowych postów [rover 200 sdi] problem z dynamiką auta po swapie silnika
stinky9 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Pią Cze 18, 2010 14:36
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink